3180
Sök

Stylingstallet.se, Någon som har handlat här?

lala~~
88 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Ja som rubriken lyder så undrar jag bara om nån har handlat härifån nångång?
Och isf hur funkade det? va de bra eller dåligt? smile

Trevlig helg alla! big_smile

Sänk bensinskatten!
182 Inlägg
14 december 2007
Jag köpte ett kjolpaket av dem. Men i beskrivningen stog det inte vilken av faserna till min bil det var till. Och naturligvis va det ju till fel. Men har inte orkat skickat tillbaka det. Och det var lite slarvigt gjort. Behöver nog spacklas en del för att det ska bli bra.
  Men dem verkar vara schyssta å så. Hyffsade priset på det mesta iaf.

/MatteR

lala~~
88 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Jaha jo men de va ganska dåligt utav dom... men servicen och så funkade bra eller? samma de hur lång tid tog de innan du fick sakerna?

Sänk bensinskatten!
182 Inlägg
14 december 2007
Frakten gick fort. Under en vecka iaf. Kostade 500 med bussgods.
Och dem har sagt att jag får skicka tillbaka paketet om jag ville. Dock så hade jag ju isf förlorat pengar eftersom jag inte hade fått tillbaka något för fraktkostnaderna.
Så ska försöka modda det jag fick när jag har tid lust och ork. Plus att jag behöver hjälp av någon som kan plasta glasfiber.
Men har för mig att det stog att paketet skulle vara klart för lackering när man fick det och på vissa ställen är det revor på säker 5mm djupa så då blir det tjockt med färg om man vill täcka det.

/MatteR

lala~~
88 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Fan de va ju inte så farligt för frakten endå. Och fan tråkigt de där me att de blev fel =/
Men plasta glasfiber är ju inte så jätte svårt, visst kräver lite vana men endå smile
Men sånna revor får man nästan räkna med att det kan bli, bara på med lite glasfiberspackel så e de fixat wink
tror nog det blir å beställa ett paket därifrån iaf!
Och tack för svaret! big_smile

62 Inlägg
14 december 2007
de är jätteduktiga faktiskt en vän till mig som har varit medoch startat det så är det så att det är dålig passform eller man inte är nöjd så är det bara att ringa så byter de . men passformen på de flesta kitten verkar vara bra .. ska köpa ett av de själv smile

Snyggt ska det va !

lala~~
88 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
jaha big_smile ja men då är de spikat, ett kjolpaket därifrån får de bli! smile

Kolm
21 april 2008
Ska också köpa därifrån, undrar bara. En lackering av bodykittet i min ovanliga vinröda färg, hur mycket kan det kosta runtom? Endast bodykit alltså

3 Inlägg
9 oktober 2008
kan man nå stylingstallet.se på annat sätt än mail och internet??
Tel nr.?

3 714 Inlägg
9 oktober 2008
Dom uppdaterar weshopen så när den är uppe igen så borde ma kunna hitta tel.nr

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Sök