3395
Sök

tips på fälgar

Alecci's fästmö
708 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
hello alla

fundera på att byta fäljar på bilen (17") inget annat..men ha svårt att hitta rätt va ska jag ha för några??svarta/ silver??...silver??...krom?? finns ju en del att välja på :S

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
14 december 2007
Jag antar att du menar på Celican?

Då tycker jag att du ska ha vita fälgar, lite rally inspirerade! smile Det sitter alltid bra på en sån.

Allt för den där jävla hatten!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 december 2007
THEBADGUY skrev:

Äsch. Jag som hoppades på Ränåån tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
14 december 2007
John87 skrev:
THEBADGUY skrev:

Äsch. Jag som hoppades på Ränåån tongue

Man var ju tvungen att fråga? tongue You never know? xD

892 Inlägg
15 december 2007
Vad är det för färg på bilen? (ser inte riktigt)
Jag tycker du ska ha silver, alltså samma som nu, fast lite fetare.

Sätta på vita fälgar, eller svarta, till den färgen blir IMHO lite som högklackat till joggingkläder eller tvärt om. roll
Krom blir nog lite väl krystat.

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 december 2007
Android skrev:

Mörk-Lila metallic är det smile

Alecci's fästmö
708 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
THEBADGUY skrev:

Då tycker jag att du ska ha vita fälgar, lite rally inspirerade! smile Det sitter alltid bra på en sån.

klart jag menar celican haha men vita e nog dock inte i min smak hm:P ska kanske dra på vita på renån hahahahahah tongue

Alecci's fästmö
708 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
hm men vad för fälgar skulle passa???vill ha några som går ihop med bilens former å så ju hm..de jag har nu matchar bilen iaf...ha kollat på massa olika som många grenar lite grenar? (heter säkerligen int grenar men nu kallar jag dom de iaf:P ) hahaha

Alecci's fästmö
708 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
Android skrev:
Jag tycker du ska ha silver, alltså samma som nu, fast lite fetare.

Sätta på vita fälgar, eller svarta, till den färgen blir IMHO lite som högklackat till joggingkläder eller tvärt om. roll
Krom blir nog lite väl krystat.

tyckte med krom blev för mycket men de e typ va pappa vill slänga på den haha tongue svarta blir lite väl mörkt som sagt så smile håller på dig å vita gör att den ser så billig ut tongue haha

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
15 december 2007
Lady_Milla skrev:
THEBADGUY skrev:

klart jag menar celican haha men vita e nog dock inte i min smak hm:P ska kanske dra på vita på renån hahahahahah tongue

Lätt 18" på renaulten wink.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Lady_Milla skrev:
THEBADGUY skrev:

Lätt 18" på renaulten wink.

ohyeah å krom som snurrar själv när bilen står still ska no ha 22 tongue

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 december 2007
Lady_Milla skrev:
ha kollat på massa olika som många grenar lite grenar? (heter säkerligen int grenar men nu kallar jag dom de iaf:P ) hahaha

Ekrar? smile

Fler ekrar gör dom jäkligt jobbiga att hålla rena och snygga.
Få ekrar visar ofta mer bromsskiva och då lär du få byta till större och snyggare bromsskivor också för att det inte ska se allt för mesigt ut tongue

Alecci's fästmö
708 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
nä fy jag ska inte byta några bromskivor :S hahaha ska ho dom jag ha dom går så bra så tongue då få ja la ta lite jobbigare då tongue men vadå ha ba 5 ekra(tack ibland e jag glöms)nu å de går ju utmärkt haha

892 Inlägg
15 december 2007
Jag skulle nog satsa på fler ekrar. Kanske jobbigare, men imo snyggare, speciellt till den blien.
Har en kompis som hävdar att få ekrar är så jäkla 90-tal, och jag är nästan beredd att hålla med...men man får ju skaffa det som passar bilen. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Alecci's fästmö
708 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
Android skrev:
Jag skulle nog satsa på fler ekrar. Kanske jobbigare, men imo snyggare, speciellt till den blien.
Har en kompis som hävdar att få ekrar är så jäkla 90-tal, och jag är nästan beredd att hålla med...men man får ju skaffa det som passar bilen. smile

klart skulle nog va snyggt hm..jag ha kollat på några svarta med fin kant hihi tongue på oclbrorssons.se som heter hatch black och sen daytona black..de sista har jag sett på en celica i usa men klart den celican va svart mä hihi tongue

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
15 december 2007
Nackdelen när man kör med svart centrum och polerad kant enligt mig är att fälgen faktiskt ser mindre ut än vad den är. Speciellt om du skall köra på 17". Själv skulle jag köra på OZ superturismo eller liknande
Senast redigerat av J-P-R (15 december 2007)

Alecci's fästmö
708 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
J-P-R skrev:
Nackdelen när man kör med svart centrum och polerad kant enligt mig är att fälgen faktiskt ser mindre ut än vad den är. Speciellt om du skall köra på 17". Själv skulle jag köra på OZ superturismo eller liknande

jo jag ha kollat på såna med så smile

110 Inlägg
15 december 2007
Jag rekomenderar starkt vita fälgar, jag kör vita 17" på min s40, du kan ju kolla hur det ser ut,  skulle nog passa in med liknande fälgar på din. ha de fint och lycka till

Alecci's fästmö
708 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
thrinker skrev:
Jag rekomenderar starkt vita fälgar, jag kör vita 17" på min s40, du kan ju kolla hur det ser ut,  skulle nog passa in med liknande fälgar på din. ha de fint och lycka till

hm mja jag vet inte om jag vill ha vita faktist

2 201 Inlägg
15 december 2007
det finns otroligt många snygga fälgar

KEI Racing RSS Inox är snygga, o hade passat skitbra på dig bil

Sök