3791
Sök

ca 60 bilar punkterade,inklusive MIN!

177 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
jaha under natten så har nån dum j*vel vart ute o stuckit kniv i däck på bilar i mitt område.
Det va lagom kul o komma ut till bilen i morse när hörde om detta o ser att den jävel tog alla fyra däck sad o han hade skonat 15 äldre bilar på parkeringen men tog min och en bmw som stog i garaget.

väldigt moget gjort!!
Senast redigerat av vaalle (15 december 2007)

Varningar. 36
1 200 Inlägg
15 december 2007
Fan vad risigt =/ länken funkade inte men hoppas han/dom åker på däng eller blir plockad innan han/dom hinner gör det igen.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
15 december 2007
Fan vad surt, en sån skulle man punktera lungorna på...

177 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
gå in på smp.se där står det på första sidan,såg att länken inte ville funka..

jaa du dom har tagit nån kille men vafan en kille som förstör så många däck är lite svårt att tro.

Klyphuggare
328 Inlägg
15 december 2007
är det såna där miljöindianer? dom kan ju inte ha tänkt igenom allt för det tär ju lite på miljön och göra nya däck också

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

8 156 Inlägg
15 december 2007
Funkade inte den här länken?
http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/20-arig … 375664).gm

Så. Nu funkar den.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

med lem
1 147 Inlägg
15 december 2007
vilka rövhål det finns. hatar.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 december 2007
Skulle nog slagit ihjäl fanskapet om det hade hänt mig och jag fått tag i han (eller hon för den delen)

Eftersom det är så många som har drabbats och uppenbar skadegörelse kan man inte fråga sitt försäkringsbolag lite snällt vad dom kan/vill göra ??

Jag menar kostar självrisken lika mycket för fyra däck som priset på ett om man köper nytt själv så vet man ju vad man valt om dom nu gör något överhuvudtaget alltså.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

177 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Funkade inte den här länken?
http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/20-arig … 375664).gm

Så. Nu funkar den.

tack! smile

177 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Skulle nog slagit ihjäl fanskapet om det hade hänt mig och jag fått tag i han (eller hon för den delen)

Eftersom det är så många som har drabbats och uppenbar skadegörelse kan man inte fråga sitt försäkringsbolag lite snällt vad dom kan/vill göra ??

Jag menar kostar självrisken lika mycket för fyra däck som priset på ett om man köper nytt själv så vet man ju vad man valt om dom nu gör något överhuvudtaget alltså.

Ringde volvia och dom sa att självrisken ligger på 3000 kr sen måste jag ta upp bilen till volvo vilket blir bogsering då bilen står i en carport med punkterade sommardäck och har inga vinterdäck liggandes,så det får bli nya däck istället för att ta det genom dom.

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
15 december 2007
jävla idiot! men om de skulle visa sig att han var den lokala däckförsäljaren så skulle de vara rätt komiskt.

1 297 Inlägg
15 december 2007
men om de tog fast killen så måste väl han ersätta?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 december 2007
vaalle skrev:
TBOC_Razor skrev:

Ringde volvia och dom sa att självrisken ligger på 3000 kr sen måste jag ta upp bilen till volvo vilket blir bogsering då bilen står i en carport med punkterade sommardäck och har inga vinterdäck liggandes,så det får bli nya däck istället för att ta det genom dom.

3000kr i självrisk för vandaliserade däck ??  jisses!

Ja om det e så dyrt ändå och så mycket strul så hade man ju nog köpt nytt själv istället men har du fortfarande inga vinterdäck ??  det e ju nästan nyår nu ju tongue

Ska förmodligen själv inhandla beggade sådana imorrn (skulle köpa nytt men fälgarna jag ville ha var slut så det blev "f*ck all" med det)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Fotograf
1 319 Inlägg
15 december 2007
*************'
Inte uppmana till brott...
/Moderator

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

1 754 Inlägg
15 december 2007
Fy, man ska inte göra såhär!

Men, har du en SUV eller? För det har jag hört.

Jag kan inget om allt.

892 Inlägg
15 december 2007
Jag är lite nyfiken på om de här miljötalibanerna punkterar alla stylade/sportbilar, för alla vet ju att det är JÄTTE miljöfarliga, helt klart värst...? roll

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

1 754 Inlägg
15 december 2007
Android skrev:
Jag är lite nyfiken på om de här miljötalibanerna punkterar alla stylade/sportbilar, för alla vet ju att det är JÄTTE miljöfarliga, helt klart värst...? roll

Jänk = Värst

Sanningen iaf.
Senast redigerat av Holiace (15 december 2007)

Jag kan inget om allt.

2 283 Inlägg
15 december 2007
MrTobias skrev:
men om de tog fast killen så måste väl han ersätta?

Visst ska han det, men vi lever i sverige... Mesigaste rättssystemet i världen.

R.I.P. Michael Jackson!

177 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
TBOC_Razor : Har en annan bil som jag kör runt med nu i vinter,min volvo står i carport i väntan på ett redigt garage så det är därför jag inte fixat några vinterdäck till den.

Holiace : haha nej jag kör ingen SUV,kör en volvo s40 2.0t och det är väl ingen bil dom där miljönissarna punkterar tongue

Men den hör killen eller personerna som har gjort detta har bara gett sig på nyare bilar,och dom flesta var nyare mercedes,saab,volvo,bmw,audi m.m.. men inte fan hade han/dom rört dom här lite äldre bilarna.
Och så fick jag höra för en stund sen att killen dom har tagit för "dådet" är frisläppt så blir väl skit av det hela.

Sök