3262
Sök

Förstaprojekt..

2 644 Inlägg
20 november 2005
Trådstartare
va tror ni om en VW vento som första projekt ?

Johan Lindgren

P. Geiborg
33 Inlägg
20 november 2005
väldigt ovanlig bil att styla. vädigt snygg bil att styla inte så mkt kraft i moton iofs smile

Take me to the clouds above.
team-011.tk - Gborg

Rekondare
289 Inlägg
20 november 2005
Gborg skrev:
väldigt ovanlig bil att styla. vädigt snygg bil att styla inte så mkt kraft i moton iofs smile

Finns väl med V6:a...(?)

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

200sx Driver
366 Inlägg
20 november 2005
Vento vr6 finns ju smile

-=Nissan 200sx s13 =-

Rekondare
289 Inlägg
20 november 2005
_Street_ skrev:
Vento vr6 finns ju smile

sedärja...ascool bil med prestanda och hög ovanlighetsfaktor(helsnygg enligt mig också)

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

2 644 Inlägg
21 november 2005
Trådstartare
de e för att den e ovanlig jag funderar på en.. De e bara byta ut motorn big_smile

Johan Lindgren

10 Inlägg
21 november 2005
mjo min kompis har en vento som e riktigt snygg, vento e en riktigt fin bil... men tyvärr inte så mycker under motorn... Vento vr6 skulle vara nåt men svåra att få tag på... kolla på min kompis för han har lyckats bra... http://www.garaget.org/?car=5731 ... de som e bra me venton e juh att mycket från golf 3 passar även Vento... lycka till
Senast redigerat av RampaGe101 (21 november 2005)

inkompetent
95 Inlägg
21 november 2005
vento vr6 har 174 häst. finns nog inte som syncro dock.
det är en fin bil att styla och trimma. titta bara på dom vr6:or med överladdning här på garaget, dom har ju ganska så ordentligt med pulver.
ligger runt 50-60000:- för en fin
vanlig bil i usa nu när fast furious kulturen blommar.
mycket teknik från golfen också så det finns ju en uppskö med delar.
lite roligare än en golf III enligt de flestas mening och bra mycket ovanligare

2 644 Inlägg
22 november 2005
Trådstartare
Den venton va helt okey tycker jag.. han skulle kunna byta framlysen till angeleyes och andra baklysen tycker jag wink

RampaGe101 skrev:
mjo min kompis har en vento som e riktigt snygg, vento e en riktigt fin bil... men tyvärr inte så mycker under motorn... Vento vr6 skulle vara nåt men svåra att få tag på... kolla på min kompis för han har lyckats bra... http://www.garaget.org/?car=5731 ... de som e bra me venton e juh att mycket från golf 3 passar även Vento... lycka till

Johan Lindgren

Serviceingenjör
65 Inlägg
23 november 2005
Lindgren_ skrev:

En bra bil att börja med kanske!!
Själv började(många år sedan) jag med en Golf 2:a, får fortfarande rysningar i hela kroppen när jag ser en fräch sådan!

Blev inte bättre när min kusin köpte en tok häftig svart G60 Mk 2:a med vita fälgar och All utrustning inkl. AC, servo osv.
Det som var mest ovanligt med den var att det var en 4-dörras!!

Men vill du ha en bil som skilljer sig från mängden så fixa en Vento och bygg om den efter DITT tycke och smak!!

Lycka Till !!!

Kör en A8 -97 med S8 optik (Till Salu)
Lotus Super7 S3 på Garaget
Min Hemsida Lotus Super7 S3

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
2 644 Inlägg
23 november 2005
Trådstartare
Lucifer84 skrev:
kör hårt säger ja!!!

ovanlig bil ger mycke god respons om du lyckas!

http://www.blocket.se/view/6544588.htm? … amp;city=0

http://www.blocket.se/view/6412008.htm? … amp;city=0

Jag såg dom där förut o dom är inte dyra direkt sen en polares bror har en vento en han me ventons store bror gör kjolpaket och grillar vingar och grejer så han kan göra nått åt mig ja ska bara fixxa skis på hur ja vill att de ska se ut sen har jag allt hemma lite senare billigt som fan får jag de osså...

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
23 november 2005
Trådstartare
IceDog skrev:
Lindgren_ skrev:

En bra bil att börja med kanske!!
Själv började(många år sedan) jag med en Golf 2:a, får fortfarande rysningar i hela kroppen när jag ser en fräch sådan!

Blev inte bättre när min kusin köpte en tok häftig svart G60 Mk 2:a med vita fälgar och All utrustning inkl. AC, servo osv.
Det som var mest ovanligt med den var att det var en 4-dörras!!

Men vill du ha en bil som skilljer sig från mängden så fixa en Vento och bygg om den efter DITT tycke och smak!!

Lycka Till !!!

Hehe Okey big_smile De ska jag.. tack big_smile

Johan Lindgren

158 Inlägg
26 november 2005
clipz skrev:
vento kan man få grym de e ju bara att titta på fast and the furisous

det är en jetta i FATF...

//mvh Per

49 Inlägg
27 november 2005
Vento som den heter i Sverige heter Jetta i USA, det är ju Golf 3 i sedan-modell så det blir ju rent logiskt Jetta 3.

Jag tycker dom är snygga, på med en Golf 3 front med Golf 4 optik bara så blir den riktigt het där oxå.

//Mattias
m.nowak@live.se

69 Inlägg
29 november 2005
Du Lindgren_ skicka mig ett mail eller pm när du skaffat en ska jag viska hemlisar till dig :-P

671 Inlägg
30 november 2005
Vento/Jetta som är med i FF är ju inte alls snygg. Den är bara hypad för att den råkade vara med i en film.
Innan FF var det bara en skitbil.

2 644 Inlägg
1 december 2005
Trådstartare
jag tror det blir en vento vr6 wink

Johan Lindgren

53 Inlägg
15 december 2005
Fiat Stilo tongue

1 534 Inlägg
6 september 2006
Hoppas att lindgren, lr någon bygger Vento, själv skall jag bygga en feet Jetta II...

Sök