3893
Sök

Sånna här idioter ska ha grymt mycket Stryk!! Blir så förbannad! ( Video )

250 Inlägg
17 december 2007
TheDeadDorkster skrev:
Jojje_ skrev:
Helt jävla sinnessjukt att sitta och skylla på att "polisen är flera timmar bort"..
Det finns bara inte.

Har du någonsin varit i Norrbottens län? Utanför kustkommunerna har polisen SOMMARSTÄNGT! Enbart så du vet är Kiruna kommun närmare 21000 km^2, dvs: lika stort som Skåne, Blekinge och Halland sammanlagd! Gällivare Kommun närmare 17000 km^2. Om man har otur har man 1 patrul under sommaren som bevakar båda kommuner.
Man kan lugnt säga att hela Norrbottens inland är laglös under sommaren

du har så rätt om laglöst land har bott i norrbottens inland.
Jag tror inte att nån som inte bott där kan förstå hur det är.
(körde bil utan körkort inne i byn kl 14:00 en dag inte en jävel som brydde sig 17 år gammal och alla vet att jag inte hade körkort cool )
vi såg polisen ca 1-2 ggr per år och då var dom bara på genom fart till ett annat distrikt
här har ni en bild på pattrull "tätheten"
http://www.nsd.se/bigimage.aspx?id=310422
kolla inlandet vist är det många:D är typ en i kiruna en gällivare och en i jokkmokk
källa http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=75605
Senast redigerat av gorre (17 december 2007)

4 506 Inlägg
17 december 2007
gorre
Hehe! smile Jag bor 2,5mil söder om GBG, Jobbade som Pizza bud utan körkort, Och har kört ganska så mkt bil & mc utan körkort faktist, Det har aldrig vart några större problem, Hade väll lite tur ochså kan tänkas, Förstår att det kan bli lite laglöst där pga Polisens frånvaro,  Men här är det rena HigeChaparall, Med droger,Misshandel,hot,Stölder m,m.
Om Göteborg är sveriges framsida så är Lindome sveriges Rövhål!

BTW: Filmen funkar inte, Är det bara för mig den inte gör det eller?

Kan du andas kan du dö.

250 Inlägg
17 december 2007
_Wallis_ skrev:
gorre
Hehe! smile Jag bor 2,5mil söder om GBG, Jobbade som Pizza bud utan körkort, Och har kört ganska så mkt bil & mc utan körkort faktist, Det har aldrig vart några större problem, Hade väll lite tur ochså kan tänkas, Förstår att det kan bli lite laglöst där pga Polisens frånvaro,  Men här är det rena HigeChaparall, Med droger,Misshandel,hot,Stölder m,m.
Om Göteborg är sveriges framsida så är Lindome sveriges Rövhål!

BTW: Filmen funkar inte, Är det bara för mig den inte gör det eller?

funkar inte för mig heller
konstigt nog så är inte brotsligheten så stor överlag fast denna brist på poliser i norbotten.
undrar varför?

jag har en teori om sånt här med att köra utan kort
och jag tror att ju större ställe och ju öppnare du gör det så klarar du dig bättre förutsatt att du "KAN" köra och du inte stoppas för en lampa som inte lyser mm. .och varför för att ingen förväntar sig en 16 åring bakom ratten mitt i GBG,malmö osv mitt på dan
okej det hjälper ju inte om dom har blåskontroll men ni förstår i det stora hela.

4 506 Inlägg
17 december 2007
Ja det stämmer nog, Det är nog betydligt vanligare att köra utan körkort offta ute på landet, Men det är många som provar ngn gång här i "stan" ochså. Jag körde ju första gången när jag var 14 utan körkort. Sedan när jag var 16 började jag köra lite offtare, Den vintern körde jag ganska mycket, Blandannat flera dagar i sträck då polarens föräldrar var utomlands, Så vi åkte och handla julklappar m,m. Sedan körde jag en del efter det ochså. Men när jag började närma mig 18då slutade jag. Kom väll på att det inte är så smart att torska för olovlig körning presis innan man kan få ta sitt efterlängtade körkort.

Kan du andas kan du dö.

654 Inlägg
17 december 2007
_Wallis_ skrev:
Ja det stämmer nog, Det är nog betydligt vanligare att köra utan körkort offta ute på landet, Men det är många som provar ngn gång här i "stan" ochså. Jag körde ju första gången när jag var 14 utan körkort. Sedan när jag var 16 började jag köra lite offtare, Den vintern körde jag ganska mycket, Blandannat flera dagar i sträck då polarens föräldrar var utomlands, Så vi åkte och handla julklappar m,m. Sedan körde jag en del efter det ochså. Men när jag började närma mig 18då slutade jag. Kom väll på att det inte är så smart att torska för olovlig körning presis innan man kan få ta sitt efterlängtade körkort.

Hmm, det verkade ju kvitta om det fanns ett körkort eller inte?

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
17 december 2007
Mycke ska man se innan ögona trillar ur ............... sad

//SWIH

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

...
227 Inlägg
17 december 2007
Hur smidigt är det som förare i den bakomvarande bilen att filma samtidigt som han kör då?

Visst fan vinglade han ordentligt! men man kan ju undra varför dom inte tutade tex...

Sen undrar jag bara hur trådskaparen tänker när han lägger upp en youtube film som ligger på en annan sida. Försökte se filmen ett antal gånger men det gick inte då jesper.nu va nere... skulle du lagt upp http://www.youtube.com/watch?v=piuMCdY8VI8 direkt så kanske man skulle sluppigt ge detta inlägget, men nu blev man bara besviken <_<
Senast redigerat av klinder (17 december 2007)

Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...

Better than God \o/
1 883 Inlägg
17 december 2007
Har själv förföljt och ringt till polisen om en sådan bilist. Han var också i diket på båda sidor vägen och var mycket nära att frontalkrocka med en timmerbil. Det var dock på en mindre väg med mycket lite trafik. Gav snuten regnummer och vart han var på väg, fick dock sluta följa efter då han upptäckte oss och ökade hastigheten, polisen jag pratade med bad oss då sluta följa efter. Läste dagen efter i lokalpressen att de tagit honom någon mil längre bort utan att en olycka inträffat.

Personligen sätter jag mig inte bakom ratten ens dagen efter jag druckit. Oskriven lag för min del...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Better than God \o/
1 883 Inlägg
17 december 2007
klinder skrev:
Hur smidigt är det som förare i den bakomvarande bilen att filma samtidigt som han kör då?
Samt att han har regskylten liggandes i framrutan vilket är olagligt det också...
Och visst fan vinglade han ordentligt! men man kan ju undra varför dom inte tutade tex...

E du så dum att du FÖRSVARAR idioten som vinglar över hela vägen???? Jämnställer du att hålla i en mobiltelefon eller ha skylten i rutan med att köra dyngrak? Men det e klart, du kanske är en av dem som regelbundet vingar iväg på fyllan i bilen....

...
227 Inlägg
17 december 2007
MrTurbo skrev:
klinder skrev:
Samt att han har regskylten liggandes i framrutan vilket är olagligt det också...
Och visst fan vinglade han ordentligt! men man kan ju undra varför dom inte tutade tex...

E du så dum att du FÖRSVARAR idioten som vinglar över hela vägen???? Jämnställer du att hålla i en mobiltelefon eller ha skylten i rutan med att köra dyngrak? Men det e klart, du kanske är en av dem som regelbundet vingar iväg på fyllan i bilen....

Han hade inte skylten i rutan såg jag i efterhand ...

Dock kan ju likväl passageraren filma då dom sitter mer än 2 i bilen...

Sen försvarar jag inte han som kör rattfull inte någonstans.. men det finns ju faktiskt annat än rattfylla som orsakar olyckor i trafiken så som mobiltelefoner!
Senast redigerat av klinder (17 december 2007)

Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...

Sleeper
3 084 Inlägg
17 december 2007
haha vilken dialekt och vilken idiot men satan

"asså det här kommer ju bli åt helvettigalet" haha va bra
Senast redigerat av Sushikocken (17 december 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Better than God \o/
1 883 Inlägg
17 december 2007
klinder skrev:
MrTurbo skrev:
klinder skrev:

Han hade inte skylten i rutan såg jag i efterhand ...

Dock kan ju likväl passageraren filma då dom sitter mer än 2 i bilen...

Sen försvarar jag inte han som kör rattfull inte någonstans.. men det finns ju faktiskt annat än rattfylla som orsakar olyckor i trafiken så som mobiltelefoner!

De verkar vara två, tänkte inte på vem som då filmade.

Sedan säger jag inte emot att mobiltelefoner orsakar olyckor, det gör de. Men det känns ändå inte lika allvarligt att använda mobilen när man kör (det är ju tex lagligt) som att sätta sig bakom ratten när man tagit sig ett par järn... 

Det är tyvärr massvis med folk som kör onyktra var dag, vi och de kommande generationer kan ändra på den slappa inställning som idag finns mot att framföra motorfordon berusad...

1 722 Inlägg
17 december 2007
åhå mellan gällivare o kiruna big_smile
'
Vem kan det vara big_smile ?? tongue
Senast redigerat av Kanelbullen (17 december 2007)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
17 december 2007
Hadde jag kört min gamla risiga 9000 och träffat på en sån där hadde jag fanimej kört den fan av vägen alltså!!

Kör aldrig när jag har druckit, knappt ens dagen efter om jag druckit mer än en öl eller två, är förbannat försiktig med det där.

Hadde det inte varit smartare om polisen hadde smällt upp alla sina jävla fartkameror på sånna ställen där det inte finns så mycket riktiga poliser  istället för att det ska sitta kameror varannan kilometer här nere där det ändå finns gott om snutar mot vad det finns där uppe.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

RELEASE ME!!
188 Inlägg
17 december 2007
vilken jävla dåre ett under att han inte krockar!!

release Me!!

1 997 Inlägg
17 december 2007
lonewolf-holm skrev:
Mycke ska man se innan ögona trillar ur ............... sad

//SWIH

Håller med.
Helt sinnessjukt att man ens tänker tanken att köra bil efter man druckit!

Bilplåtslagare
324 Inlägg
17 december 2007
Ingen som har koll på någon uppföljning på hur detta slutade? Vore intressant att få veta. Idioti kallar jag det. Hade en nära vän som körde på fyllan för 3 veckor sedan, tyvärr med dödlig utväg. Förstår inte hur hon kunde köra på fyllan men jag kan inget annat än att beklaga. Mvh//Erik

1 754 Inlägg
17 december 2007
Åh helvete! Han verkar gilla att köra "rallyslalom".

Fy fan! Tänk om det smällt sad

Jag kan inget om allt.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
18 december 2007
och hade polisen nu stoppat denna männska hade han fått böter.. och indraget körkort...
alldelles för lamt,
borde vara fängelse-straff på sånna som han!

Sök