Fick min hyreslapp idag och blev lite förvånad att de hade höjt hyra med 250:- i månaden från 1a januari På samma lapp önskar dom en god jul och gott nytt år. FYR FAN säger jag. Har i fått också höjningen på hyran?
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Är 21 år gammal och bor hemma, ska bli skönt när man måste betala hyra. Oavsett hur stor den är
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Jag tänker aldrig betala hyra! Jag tar ett lån istället och bygger ett stort garage med lägenhet ovanpå istället. Usch betala hyra.. De va de värsta jag har hört.....
Jag tänker aldrig betala hyra! Jag tar ett lån istället och bygger ett stort garage med lägenhet ovanpå istället. Usch betala hyra.. De va de värsta jag har hört.....
"hyra" har man väl även fast du köpt de... elle de kallas kanske för driftkostnad.
Jo, jag fick också nån höjning. Kollade inte så noga på hur mycket det var, för tycker om min lilla lägenhet och tänker inte flytta från den. Bara att betala och se glad ut
"hyra" har man väl även fast du köpt de... elle de kallas kanske för driftkostnad.
Precis , jag har ett betalt hus men kostnader finns det ju alltid ändå