3435
Sök

Varför häng?

3 722 Inlägg
20 december 2007
_Wallis_ skrev:
Digital_Kicker skrev:
Wanne Bes

Wanne Bes vad? Wanne Bee Dr:Mugg? tongue ahahaha

Ja vikka springer runt med häng?

719 Inlägg
20 december 2007
Finns väl ingen som inte har "lite" häng idag? Då är normalt att ha brallorna runt midjan alltså över höften! Sen är det inte så många som har brallorna under skinkorna längre? eller har småbarnen börjat me det igen.

Byxa kanten brukar vara runt svanskotan (som nån sa) det är väl det vanligaste hos majoriteten idag skulle ja tro.  Alla jeans mått är ju gjorde efter det idag oxå. Finns mode/märkes jeans som är gjorda för att ha över höften! Utom några Cheap Monday för tjejer som ska se lite oldschool ut.

Du får definiera häng lite bättre du menar gälivare häng antar ja så som en bild ovan visa. Vilket är jävligt ute!

live free, die young.

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
20 december 2007
Varför inte big_smile sitter skönt som fan på höfterna smile
Tycker dock det ser lite kalas ut när någon har helt vanliga smala jeans och röven hänger ut. Nä lite baggy och halva röven utanför är min stil wink

Metallica or die
108 Inlägg
20 december 2007
Fan är det inte böter på jälivarehäng wink haha

93 Inlägg
20 december 2007
Själv tycker jag inte att det är snyggt med häng. Jag tycker bara att det ser pojkaktigt ut, inte det minsta manligt...hmm

Det bästa med Malmö är vägen därifrån!

Smålänning
7 883 Inlägg
20 december 2007
Ronny & Ragge skrev:
-De e ju snyggt me häng, vafaan...
-aa, å har man häng, då kan man knäcka extra som brevlåda faan
-åå, e de därför posten luktar skit?
-aa de e de tongue

Folk får la klä sig som dom vill... Jag brukar inte tänka på saken, uan föredrar helt enkelt byxor som är stora smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
20 december 2007
_Sofie_ skrev:
Själv tycker jag inte att det är snyggt med häng. Jag tycker bara att det ser pojkaktigt ut, inte det minsta manligt...hmm

Varför vara man när man kan vara pojke och ha skoj istället wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 december 2007
häng var nått man hade när man gick i sexan typ... sen vid 15års ålder mognade man och slutade ha häng och klädde sig i en normal klädstil..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Hmm.
20 december 2007
G3 skrev:
Jag gick på gatan här om dagen och framför mig gick det en kille som hade grenen på byxorna strax över knäna och gick och visade arslet. han var tvungen att gå så fruktansvärt bredbent för att inte tappa brallorna och då funderade jag. det måste fan va jobbigt att gå på det där viset och gå som om man var kobent. jag förstår inte varför man ska ha byxorna så långt ner och visa kalsongerna. det kan ju inte vara så mycket och visa upp. när fan dra upp brallerna och dra åt bältet det tycker jag låter som en bra ide.

Ja, otroligt fult, kan jag hålla med om. Men inte mycket man kan göra åt hur mycket man än stör sig på eller hur? så bara titta någon annanstans. Gör jag iallafall.

Dieselgypsy
538 Inlägg
20 december 2007
Tja.. Hatar det också, vill ibland bara gå fram till dom, och dra upp brallorna så dom krossar kulorna på muppen. Länge leve vanliga LEVIS 501! Rätt höjd, rätt modell, och otroligt sköna! En klassiker helt enkelt.

Men jag kan gå vidare med mer saker:
Mössa = När det är som varmast sommartid ser man också jubelidioter med det på. Mössor har man eftersom det är kallt! Inte det omvända! Eller skämms de för frisyren?
Keps = Fordonsnissar och många norrläningar. Alltid keps på, det får vara 50 grader kallt, 50 grader varmt, vara hur mycket sol som helst, eller vara becksvart, inomhus, eller utomhus. ALLTID ÄR FANSKAPET PÅ! VARFÖR?????

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
20 december 2007
ska man ha häng ska de vara gälivare häng inte hiphop häng de ska va precis lagom då e de bäst tycker ja  smile mvh bill

Varningar. 36
1 200 Inlägg
20 december 2007
Häng är bra. Man ska ha häng! Dock inte neranför röven då ser det bara ut som man har skitigt ner sig. Men har man byxerna vid armhålorna blir det ju billigt, Då klipper man bara hål i fickorna och trär ut armarna där igenom och trär ett par strumpbyxor på armarna. Kanoners ska komma ihåg det tills nästa gång jag köper byxor!

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
20 december 2007
LEVIS 501  helt rätt! har både dom och LEVIS 506 mkt mkt sköna wink mvh bill

4 299 Inlägg
20 december 2007
Brukar ha lite häng, men de e för att jag inte har något skärp. Och jag är alldeles för lat för att åka och köpa ett wink

Har ju dock polare som har brallorna rätt långt ner. Kan säga att de e förbaskat roligt å dra upp kallingarna så långt de går. Jag vet att de e barnsligt, men de e så jävulskt roligt big_smile

Sök