blev stoppad för någon dag sedan vid barkarby, kom från jakan och körde rakt i rondellen mot Akalla, precis efter man går ut från rondellen så är det tvåfilig väg några meter, sen så blir det enkelriktat och heldraget, jag och en volvo v70 kmr ut samtidigt, jag på vänstra fältet han på högra (rätta), jag drar en omkörning över heldragen linje och precis 50 meter bort så står poliser och gör nån form av "razzia", dom låter v70n köra förbi sen så vinkar en polis in mig, fuck tänker jag nu e jag körd.... men de va inte för de han stoppa mig..
de första han frågar om det är min bil, självklart säger jag, han frågar om jag har körkort, självklart säger jag, sen så säger han, du vet att du har dimljuset på, jag säger näe ere sant? de vet jag inte, sen så säger polisen, de visste du säkert, jag vet att de fint att ha dimljuset på när man har kjolpaket, sen så säger han du vet väl att de är 500kr i böter, hmm säger jag jo men de va ett litet misstag bara... sen kollar han på mig ger mig körkortet och säger kör försiktigt
men de jävligaste var ändå stället dom stod på, massa traktorer och skit hade varit där o grävt så när han vinkade in mig så vägrade jag köra in där, jag stod o tjafsade me han lite om att jag inte tänkte köra in där, ville inte slå i kjolpaketet o skit, sen sa han åt mig o köra in förskitigt och skit, till slut gick jag med på det och som tur klarade jag det hehe. ibland kan poliser vara schyssta men jag hatar dom ändå