Goli skrev:
pajkastartråd...
Word... låt folket göra som de vill, de som stör sig på vissas såkallade "uppmärksamhets jakt" ger dem ju bara mer ved på elden genom att skriva och beklaga sig i trådar, skriva kommentarer och ge dåliga betyg, skulle det enbart handla om uppmärksamhet så får de ju precis som de vill, och handlar det om något annat...
...well.. garaget.org är en märklig värld, ibland är det accepterat och ibland inte... bara se på detta exemplet, sett flertalet bilar som konstaterats som "rostiga vrak" elr "skrot bilar" och fått kicken från sidan, men en bil som slipats plåtren och lämnats ute för att rosta i sitt bästa "rat" stuk, den ger komplimanger och får vara kvar, då den egentligen är mer vrak än något annat, är inte det en ganska ironisk synvinkel?
En bil som är rostig/under uppbyggnad får ej vara kvar, men en bil som getts sin nådastöt i form av en ren slipning och ytlig rost, takräcke och kapade fjädrar, den godkänns?
... dayum, tappade nog tråden där tror jag, var var jag... jo, bilder på lättklädda tjejer och bilar... jo, så länge tjejer ser bra ut, är lättklädda och rör sig runt en bil, i ett garage, kommer de bli högt älskade och avgudade av killar, och eftersom det sades här tidigare att garaget består av mest killar, varpå många mer än gärna skänker en hög röst på en "vanlig" vagn enbart för de anser tjejen vara snygg, och gärna en smickrande kommentar, så kommer de givetvis att läggas mest fokus på damen ifråga, och inte bilen.
Så gällande frågan att tjejer ska få dåliga betyg "bara för de viker ut sig" eller "är med på bild" vägs nog upp ganska starkt av alla som ger bra betyg enbart för de står där vid bilen, anser att hela betygssystemet är grunden till detta, då alla frenetiskt jagar sina betyg och håller dem kärare än allt, sidan ska handla om gemenskap och att folk ska kunna ha skoj, inte behöva gå och gräva ner sig för att någon annan har bättre betyg, en tjej vid bilen, en vacker tjej som äger en bil etc etc...
Det är ingen mening att diskutera detta vidare, communitys är som de är, människan är som den är... det är ingen mening att gå runt och störa sig, kolla bara på bilmässor och liknande, tjejer och bilar går ju numera hand i hand, så varför bry sig om någon här inne får bättre betyg pga av dess utseende, i grund och botten ska detta handla om bilar och själva själen bakom det, resten är ju bara biprodukter... iaf enligt mig...
P.S. jessica1 - Skulle ha sett över bilderna dina lite, redigerat de där mest kommenterade bilderna lite mer... snitsigt kanske, en "suddig" ruta istället för en vit ruta? Bara som litet förslag, skulle smälta in bättre och inte så skarp kontrast i vitt? Och dayum säger jag bara, har väl aldrig tidigare skådat en mer kommenterad bild...