4305
Sök

Bilder på tjejer

3 390 Inlägg
12 januari 2008
guldduster skrev:
Men varför störa sig? De som lägger ut bilder på lättklädda flickor får kontakt med sådana som gillar lättklädda flickor. De som lägger bilder på bilar får troligen kontakt med bilintresserade.

Finns ju annars snyggast.se ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Move Your Mind
164 Inlägg
12 januari 2008
Ni som inte gillar tjejer bredvid bilar, skit i att titta på bilderna. De tjejer som vill posa brevid sin bil har väl all rätt i världen att göra det... Sen kan man givetvis diskutera hur mycket eller lite tyg det finns på kroppen, men är det ett schysst kort, bra upplägg och sånt, så ser jag inga problem med det. Gillar man inte lättklädda tjejer får man hålla sig väck från stranden på sommaren, inget tvång att vara där om man säger som så... wink
Själv ser jag inga problem, schyssta bilar är trevligt att se på, likaså tjejer, i slutändan är man ju trots allt kille, det ligger i vår natur att glo efter tjejer...tongue
Lite Off-Topic kanske, men alla dessa tjejer, modeller, som ålar runt på motorhuvarna på bilmässor, visst ser en del bra ut och det kan vara trevligt att titta på, men vad kan de om bilen egentligen, de står där mest för att dra till sig så många potentiella kunder som möjligt? Ska villigt erkänna att jag stannar själv upp, så det funkar bevisligen... tongue Fördomar kanske, men jag tror att de flesta av dessa tjejer vet att den har fyra hjul och en ratt men inte mycket mer... Då uppskattar jag mer en tjej som har ett genuint bilintresse, en tjej som kan svara på vad som är gjort på bilen, och kan säga att -"Det där, det har jag gjort själv." Det är mycket trevligare tycker jag. smile Sen om den tjejen lägger upp bilder med mycket hud här på garaget, det är hennes beslut.

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"

Beyond Godlike
146 Inlägg
12 januari 2008
abs_motorsport skrev:
ja mera bilder annars kan man ju bli bög bara killar å bilar!!!  vem all få fitt skräk?

Här verkar inte hissen kommit upp till de övre våningarna....

För övrigt förstår jag inte det sista du skriver... Men men, jag är en av de som avskyr alla bilder på tjejer HÄR på garaget! Ogillar förstås även bilder på killar men några sådana har jag knappt sett. Jag hänger här av den anledningen att jag vill se bilder på bilar och allt som har med dem att göra.

Om varannan användare här inne ska ha bilder på sig själva, posebilder eller liknande... Ja då lämnar jag detta place.

Dom säger det!

3 123 Inlägg
12 januari 2008
M3rL skrev:
missledande topic! trodde de skulle vara massa blider på tjejer smile

Haha! Dagens! big_smile

11 Inlägg
12 januari 2008
Connidja skrev:
Om varannan användare här inne ska ha bilder på sig själva, posebilder eller liknande... Ja då lämnar jag detta place.

Exakt! Där slog du huvudet på spiken. Bilarna i centrum!

/m

Room for five. Roof for free.

454 Inlägg
12 januari 2008
jag orkar inte läsa igenom den 23 sidor långa storyn nu.. men ni vet att ämnet har vart uppe förut va? smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=4674
Senast redigerat av heLLen_TT (12 januari 2008)

4 Inlägg
15 januari 2008
Om man nu tycker att man är så himla "fin" och vill lägga ut bilder på sig själv halvnaken så är det väl upp till en själv men då får man också tåla kritik. Annars är det väl ingen idé att ens lägga upp den och sedan starta en tråd om det och sen gnälla över att så många klagar på detta.

Som sagt detta är ett bilcommunity och visst kan det vara okej att ladda upp en bild på sig själv "ej utvik etc" eller bilen, men det är lika väl att alla kanske inte tycker om alla bilar här inne och alla tycker väl ändå inte om alla halvnakna tjejer som sprider sig runt på alla sajter på internet fram för allt här?

Lite kritik får man faktiskt tåla.

' the end.

3 390 Inlägg
15 januari 2008
Hiiskumaton skrev:
Om man nu tycker att man är så himla "fin" och vill lägga ut bilder på sig själv halvnaken så är det väl upp till en själv men då får man också tåla kritik. Annars är det väl ingen idé att ens lägga upp den och sedan starta en tråd om det och sen gnälla över att så många klagar på detta.

Som sagt detta är ett bilcommunity och visst kan det vara okej att ladda upp en bild på sig själv "ej utvik etc" eller bilen, men det är lika väl att alla kanske inte tycker om alla bilar här inne och alla tycker väl ändå inte om alla halvnakna tjejer som sprider sig runt på alla sajter på internet fram för allt här?

Jooo, men det finns ju vissa (nämner ingen) som bara har ett 10-tal bilder med sig själv i underkläder i vissa ställningar i Galleri och ingen bil upplagd... Dom tycker jag inte har här att göra...
Senast redigerat av WeDo (15 januari 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

4 Inlägg
15 januari 2008
WeDo skrev:
Hiiskumaton skrev:

Jooo, men det finns ju vissa (nämner ingen) som bara har ett 10-tal bilder med sig själv i underkläder i vissa ställningar i Galleri och ingen bil upplagd... Dom tycker jag inte har här att göra...

Jo, det har du helt rätt i.
Men ett ansikte på hur person i fråga ser ut skulle bara ge en positiv inställning ( utan bilder på kroppen )

' the end.

206 Inlägg
15 januari 2008
maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*

Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Håller med.... det är väl upp till var och en om man vill ladda upp bilder på sig själv...

782 Inlägg
15 januari 2008
Ramrod skrev:
jessica1 skrev:
HA HA HA! lol

Måste be om ursäkt!
Nu förstår jag vissa inlägg lite bättre och varför man har klagat på oss tjejer!
Det är helt rätt att tjejer som viker ut sig här med vanliga privata bilder från fester mm och har noll bilintresse...de kanske vill haffa en kille med snygg bil....har inget här att göra! DETTA ÄR EN MOTORRELATERAD SIDA!

Men som jag då, som aldrig skulle klaga på att min kille spenderar för mkt tid i garaget eller putsar mer på sin pärla än mig, jag gör säkert detsamma!tongue

Som har ett brinnande intresse sedan jag skaffade körkortet dryga 2 månader efter jag fyllt 18!

Som införskaffat mig en jäkligt dyr bil i både drift och delar för att förgylla mitt liv!

Som hellre kör krogkvällar och är nykter bara för att få hänga bland alla grabbs och ladies på ICA parkeringen en lördag natt och snacka lite skit och få köra och visa upp min svarta skönhet!

Sen att jag då tar ett privat foto av mig som en kul grej att ha när jag är 80 år gammal och vill titta på fotot då jag var en pingla!
Vissa tycker säkert jag är skitful, men det är inget jag blir upprörd över!
Alla är olika och tur är väl det! Det finns alltid nån där ute som passar just en själv!!!
Att jag då tar denna fina BILBILD och reducerar den så att den inte ska vara anstötlig(reducerar den så att den visar lika mkt som på en badstrand, för då visar den väl inte för mkt?) samt att resterande bakom skylten tillhör mig och ingen annan!
Att jag lägger ut den på en motorrelaterad sida är pga att den ÄR juh motorrelaterad!
Den visar ägaren samt den stylade bilen i fin layout!   

Har faktiskt helt missat att man får vara lättklädd om man är kille för detta är juh en mansdominerad sida... men att man absolut inte får visa sig lättklädd om man är tjej.... då detta är en mansdominerad sida....lollollol Sjukt!!!

Förresten, vart står det???

Kram på er alla iaf!smile

Du är inte ful!   Du är skitsnygg!  & på ditt inlägg låter du som min drömtjej!!  PRECIS som hon jag vill träffa!!

dessutom verkar hon va intellegent också!!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

81 Inlägg
16 januari 2008
Tycker det här börjar spåra ut lite..
Visst är det Kommentar/röst ragga att köra med lättklätt på en svensson-bil, men det är ju så det ligger till med killar?
Visserligen borde man ju inte rösta full på en bruksbil med en fin tös på men, Det är ju så det ligger till.. Man dras till det fina och utesluter det fula och röstar därefter? (Tjejen/bilen)

Själv, Som kille tycker jag ju inte direkt om detta sätt att ragga kommentarer eller röster på med en vanlig bil.. Men om det däremot är en fin bil med en fin tjej så är det ju inte direkt några problem, Vi killar kör ju med samma taktik?

Själv har jag en Avarar på mej själv, sen bilder på bilen.. Det räcker tycker jag, Vill någon se mej i helhet så är det ju bara att fråga, men det är ju själva ansiktet man är intresserad utav på ett bil-forum som det här..?

Tycker igentligen att det är lite orättvist hur killar dras till tjejer, och inte tjejer till killar .. För hade jag haft massa bilder på mej posande på bilen i kalsingar hade jag ju inte direkt fått top betyg och blickar, bara bög-varning och lite fräcka kommentarer...

Over and out
/ Victor
Senast redigerat av g0dis3n (16 januari 2008)

Funkar det inte med våld, använd lite mer våld, går det sönder var det trasigt från början

415 Inlägg
20 januari 2008
Har sett flera tjej sidor här inne nu, med praktiskt taget bara bilder på sig själv och ingen bil! Tycker moderatorerna ska ta bort dessa!mad

Sen har vi en och annan "skitbil" där det faktiskt skrattretande ligger en ålande tjej på motorhuven med över 4 i betyg!roll
Och bilen e helt original!!!

Hm, jo jag förstår allt agg mot dessa sidor! Blir väl inte förbannad som många andra blir men det hela är bara så löjligt och skrattretande...har dock bara ett leende på läpparna och en frågande min när jag ser dessa tjej sidor...men det är säkert bara för att jag e en så positiv person i mig själv!big_smile

Ett litet citat från ett tidigare inlägg som jag skrivit!=

Att jag då tar denna fina BILBILD och reducerar den så att den inte ska vara anstötlig(reducerar den så att den visar lika mkt som på en badstrand, för då visar den väl inte för mkt?) samt att resterande bakom skylten tillhör mig och ingen annan!
Att jag lägger ut den på en motorrelaterad sida är pga att den ÄR juh motorrelaterad!
Den visar ägaren samt den stylade bilen i fin layout! 

Många tjejer här tycker att vi blir mindre värda i bilsammanhang för att det finns pantade småtjejer som lägger ut utvikningsbilder i samband med sin bil här på garaget el vid mässor!

Jag har sagt det tidigare och det är att jag tror INTE att det är pga utvikningsflickor vid bilar, utan bara den vanliga mansgrisen som talar att tjejer inte kan vara bättre på något så mansdominerat som bilar/meck/körning mm!
Sluta skyll på att tjejerna drar ner det hela!
Visa istället att du kan det hela bättre än dem! Skrattar bäst som skrattar sist!

Själv så får jag fortfarande frågan= Är det din bil? fast jag har satt på personliga reg skyltar JEZZICA på min bil! Köpte dessa enbart pga att slippa den frågan för vem tror när man kommer inrullandes med en sportbil att det är tjejens bil och inte "pojkvännens" bil?
Förutfattade meningar kallas det och det finns inom alla områden! Bra att säga "UPP TILL BEVIS"! big_smile
Och i alla fall J A G kan bevisa!!!!big_smilecool

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

56 Inlägg
21 januari 2008
Bra sagt

Master
179 Inlägg
22 januari 2008
jessica1 skrev:
Har sett flera tjej sidor här inne nu, med praktiskt taget bara bilder på sig själv och ingen bil! Tycker moderatorerna ska ta bort dessa!mad

Sen har vi en och annan "skitbil" där det faktiskt skrattretande ligger en ålande tjej på motorhuven med över 4 i betyg!roll
Och bilen e helt original!!! ....

Varför har du själv lagt ut bilder på dig halvt naken framför din bil? Känns som rent röstfiske. Om du känner dig nöjd med din kropp finns det ju andra sidor att publicera sig på.
Bara för att du har en halvt stylad bil så FÅR du alltså ta sånna bilder, men inte personer med en bil som är original? Inte för att det skulle funka, men resonemanget är ju patetiskt iallafall.
Jag förstår inte meningen med dina bilder överhuvudtaget. Bara skrattretande.
Senast redigerat av Deathcore (22 januari 2008)

Inläggskritiker
990 Inlägg
22 januari 2008
maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*

Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

En avantar bild eller nån bild när dom själva står vid bilen inga prioblem, men blir rätt less på alla slitna posörer som tror dom är skitläckra för dom står vid nån sportbil.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

538 Inlägg
22 januari 2008
för de som vill titta på halvnakna tjejer kan gå in på snyggast rl. andra fjortssidor! detta e ett bilforum! jag förstår inte varför det ska var så svårt för moderator o plocka bort såna bilder! l

1 062 Inlägg
22 januari 2008
Jag trodde garaget var till för lite ovanliga eller välskötta bilar, men håller med föregående talare. Synd att blajsidor får ligga kvar.....

"You Go, we go!"

1 062 Inlägg
22 januari 2008
Tradegy84 skrev:
TLO skrev:
Jag trodde garaget var till för lite ovanliga eller välskötta bilar, men håller med föregående talare. Synd att blajsidor får ligga kvar.....

Det där håller inte heller, det finns faktiskt entusiaster med Fint välhållna "vanliga" bilar som gärna vill visa upp dem, däremot kan jag hålla med om att gamla rostiga högar där ägaren uppenbart inte har intresse för bilen inte hör hemma på garaget..

jag hade exempelvis en Granada med här som ajg grejade med dag som natt.. i början var det många som tyckte att den skulle bort.. men sen efter ett tag så steg betyget ti´ll ca 4!

Läs vad jag skrev igen!  Med "Välskötta bilar"  menade jag just originalare
Senast redigerat av TLO (22 januari 2008)

"You Go, we go!"

Sök