Hur långt ska ni köra? Står ju inget om det. I de övre hastigheterna kommer du dra ifrån hnm, där hästarna visar sig. Volvo 850 är inte snabba bilar 0-100, jag har klarat 6,64sek med 1 växling, men snabbare går det inte hur jag än gör. 402m är också "en raksträcka", så utveckla gärna din fråga om du vill ha ett bra svar.
Sen ang dina 300hk.. bänka den så ska du nog se att du blir väldigt besviken! Höftar på 260-270. Face it!
du måste vara ute och cykla, motornord har ett chip som garanterar 304 hkr, en kompis bänkade sin och fick den uppmätt i 301 hkr, på bara chipet
Sen har inte corradon en chans eller vad fan den hette, ja körde ifrån en sån i somras med min originalare och en milkshake i högerhanden
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
jag provade mot kompisens golf vr6 den hänger då på bra men klarar sig inte bra efter 120km/h..
2.8L VR6 i Golf ligger på 174hk. Corrado med 2.9L VR6 ligger på 16 hk mer.. dvs 190hk. Tänkte bara informera om det i och med att det var just corradon det handlade om... mot volvon.
Tror inte på någon .. Snack om uppskattad effekt.. Testet visar resultatet.. Ett bänktest i första hand är o rekomendera så man själv vet vad det finns i motorn.. Hadet Grabbar..
Tjena!! Min kompis har Corrado Vr6 och han påstår att han kan ta mig på en raksträcka. Ett test kommer men det blir till sommarn Och då undrar jag vad tror ni? vem vinner?
Om Volvon är chippad och går som den ska så borde den med största sannolikhet vinna mot Corradon som är helt orginal. Vore Volvon orginal skulle det gå värre.
jag har själv en 855 med steg 1, och en kompis har en chippad corrado och på 201m klistrad bana körde han aningen fortare än mig, på gatan kör han ifrån mig med marginaler, min laddade ca 0.9 vid prov tillfället. så jag gissar på correnpå kortare sträcker sen sticker volvon vid högre hastigheter