tror att det är många som är medlem där men få vill erkänna det bara för att det anses vara en "fjortissida" (vilket det kanske är) men det är alltid kul att visa med bilder vad man hittar på på fritiden
Tyvärr så har den sidan blivit lite för mycket för mig. Funderade ett tag på att bli medlem, men det räcker med att hänga på garaget.org. När det gäller bilder så finns det ju andra ställen. Det bästa stället (enligt mig) i den genren är www.deviantart.com
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Tyvärr så har den sidan blivit lite för mycket för mig. Funderade ett tag på att bli medlem, men det räcker med att hänga på garaget.org. När det gäller bilder så finns det ju andra ställen. Det bästa stället (enligt mig) i den genren är www.deviantart.com
Deviantart.com är en riktigt bra sida. Och om man är lite seriösa med sin fotografering så kan man ladda upp dom bilderna där. Jag använder själv både deviantart och bilddagboken. Bilddagboken mest till just det, en dagbok med bilder. Kanske mer såna bilder som man inte lagt så mycket tanke bakom, utan bara knäppt när man haft nått kul för sig :]