Funderar på att byta til en S4 !

Ellertz Norrlänning
4 januari 2008 · 1 453 Inlägg

NU har ja börjat lessna på volvon och funderar på att byta till en Audi s4 2.2 T..
Är de nån som har erfarenhet av en sån här och har lite tips ? och nån som vet ungefär kvalitéts skillnaden i jämförelse med en 850 turbo smile !  Har aldrig kört en s4 så ja har noll koll..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Ellertz Norrlänning
6 januari 2008 · 1 453 Inlägg

ingen som har nått tips ? sad

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Jstorm Mekaniker
6 januari 2008 · 99 Inlägg

Ja! köp en S4:a så är du fast!! big_smile
Jag köpte mig en S4 med ca 370hk o förstod potentialen som hela bilen har, motorn e lätt-trimmad, drivlinan håller o de e sköna att åka i.
Jag kan nästan garantera att du blir nöjd.
De e visserligen lite tunga, speciellt då (framtunga)! men det går att leva med! man får ju belöningen under huven, (plats)! o en mycket bra motor.
Med tanke på åldern de har nu, så är kvalité:n bra rakt igenom.
O du får ju 4wd på köpet!

Volvon har ju ingen dålig kvalité heller, men jag är inte rätt person att uttala mig om det, jag har ju inte haft ngn sån! men 850:n är ju en (grävling) som bara driver i fram. men det finns ju folk som lever med det så, det går väl det med! roll

AeroMalm BMW fantast
6 januari 2008 · 1 172 Inlägg

köp en S4,.. mycket bra bil, och ahr verkligen potential.. den 5cylindriga motorn är audi bästa motor någonsin.. underbar karaktär...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang