3301
Sök

Stulen R-vinge i vid Frölunda...

155 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
Jag har blivit drabbad av det som många andra oxå har..
Några tattar jä**ar har inte råd att köpa en egen vinge så då måste man sno andras...!
Ser någon en Idiot med en vit R-vinge som har en den där flärpen svart så hör gärna av er..

இஇஇ Man lär så länge man leker இஇஇ

4 506 Inlägg
7 januari 2008
Ska hålla ögona öppna för skumma förslag!

Kan du andas kan du dö.

1 587 Inlägg
7 januari 2008
Herregud, ja e trött på tjuvar.. Väldigt tråkigt o höra =/.. Men kan inte försäkringen göra nåt åt saken.. sad ?!?!

329 Inlägg
7 januari 2008
Severin skrev:
Herregud, ja e trött på tjuvar.. Väldigt tråkigt o höra =/.. Men kan inte försäkringen göra nåt åt saken.. sad ?!?!

Likförbannat självrisk =/

Har blivit av med min 2 grr..

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
7 januari 2008
fan det är bra poppis nu i gbg trakterna att sno andras R-vingar hmm

C H E V R O L E T <3

4 506 Inlägg
8 januari 2008
Children-Of-Bodom skrev:
fan det är bra poppis nu i gbg trakterna att sno andras R-vingar hmm

Det är väll inte bara R-Vingarna dom snor.
allt dom kan komma åt är det väl faktist hmm

Kan du andas kan du dö.

55 Inlägg
8 januari 2008
Hur lyckas man slita av den =/

Egen företagare & Flockare
314 Inlägg
8 januari 2008
polaren ( volvotomten ) här på garaget fick sin vita R-vinge snodd i västra frölunda veckan innan nyår så någon i frölunda verkar samla på vita R-vingar.

Volvo 240 turbo 4 life

151 Inlägg
8 januari 2008
Tycker att Göteborg allmänt har problem med folk som verkar älska andras R-bilar, dom försökte sno hela min R-bil för x-antal veckor sedan. Vet en som fick sin T-gul slaktad i samma veva... Och snuten äter donuts.
Senast redigerat av raliman08 (8 januari 2008)

Lita aldrig på bilar, och kärringar som är hårt spacklade...

274 Inlägg
8 januari 2008
MM riktigt surt o bli av med sin vinge jag  fick i allafall ha vingen i ett halvår innan klåparen var framme i mellandagarna.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
8 januari 2008
Okej, så om vi ser någon köra runt med en vit R-vinge så ska vi sno tillbaka den smile

Face it, du kommer inte få tillbaka den.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 944 Inlägg
8 januari 2008
hej ! ser att ni blivit av med nån sorts vinge, jag har runt 14 st vita 850-R vingar liggandes, intresserad ? smile

jag hoppas ni förstod att ja skämta

Nä ! men inte kul när folk inte fattar vad som är mitt o ditt. har själv blivit utsatt för stöld, mitt addon på förra bilen tog dem, o slet sönder hela stötfångarn på samma veva, om dem nu va så kåt i mitt add-on kunde dem iaf varit försiktig med bilen..
Senast redigerat av b0nd3n (8 januari 2008)

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

399 Inlägg
8 januari 2008
så jävla surt e det. fattar inte varför man ska hålla på att förstöra å sno för andra? helt obegripligt.

VOLVO for life

1 878 Inlägg
8 januari 2008
har oxå blivit av med R-vingar. inte nåt roligt när bilen står hemma på garage uppfarten och har farsans bil i garaget. alltid hänt när farsans bil är hemma hos mig och jag tittar och lagar det som behövs.

Mångsysslare
303 Inlägg
8 januari 2008
trist som fan att man inte får ha sina saker i fred ... kan ju inte mycket göra för dig en å säga att de e trist när de händer, fan om man skulle komma på nån , skulle fanimig slita av han ett ben och sälja de på blocket , då lär han ju rycka vingar för sista gången ( med 2 ben iallfall)

155 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
Jo försäkringen tar ju fram en ny vinge men självrisken är på 3000kr... sad
Dom har ju repat upp bagagen oxå å försökt få upp bagageluckan..
Men dom gjorde bara ett stort hål i nyckelhålet så e glad för det tongue

Fattar inte att man måste ta andras bara för att man inte har råd själv.. Jävla nötter...

&#2951;&#2951;&#2951; Man lär så länge man leker &#2951;&#2951;&#2951;

Yrkesförare
1 267 Inlägg
14 januari 2008
Ja hade bara haft på min vinge i en vecka och då var det några killar på moppar som försökte sno min vinge. Som tur va så körde larmet igång. Samt att jag fick tag på en som försökte sno min vinge och han fick en omgång som han aldrig kommer att glömma!

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Sir Real
390 Inlägg
14 januari 2008
Ja här slangar dom bensin säkert några ungdomar som ska ha till moppen men inte kul med upp brutet tanklock och plåt skador sad

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
14 januari 2008
har själv blivit nallad på en grupp-A vinge till 240, å nötterna fick inte ens bort den hel utan delar satt kvar på bilen, men resterna tog dem med sig? nötter säger jag bara? vad ska dom med avbruten vinge till?

204 Inlägg
15 januari 2008
kan man inte fixa så vingen sitter ordentiligt? ev lägga en skena med 10000volt i? smile
bara å fixa ett stort batteri som man drar till en högspännings-tändspolespole så ska dom se på fan!!!
men det är väl bara att hålla utkik på blocket

Sök