2500
Sök

Utegångsförbud.

Öh, barlös.
300 Inlägg
9 januari 2008
Börja spela Secondlife, väldigt skoj spel sätter man sig in i det så kan man tjäna fina pengar på det. Vilket jag antar att du inte gör just nu ? Du sa online spel vilket detta är ypperligt det är inte svårt att tjäna någon tusenlapp eller två i månaden bara man spelar tillräckligt mycket.

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
9 januari 2008
Hammarslag skrev:
Och till dom som säger att man skryter, så förstår jag inte riktigt vad det är och skryta med att man klanta sig och åkte fast ?

Anser du att det klantiga var att du åkte fast, eller att du gjorde nåt man åker fast för!??!

/Mattias

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
9 januari 2008
nä nu tycker jag bannemig att trådskaparen ska berätta vad han har åkt fast för!
du behöver inte skämmas, vi/ja e bara nyfiken. tongue

1 893 Inlägg
9 januari 2008
richardoo290 skrev:
nä nu tycker jag bannemig att trådskaparen ska berätta vad han har åkt fast för!
du behöver inte skämmas, vi/ja e bara nyfiken. tongue

Var är mystiken i det? wink

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 januari 2008
Internet brukar funka..

Bmw osv..

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
9 januari 2008
Om han berättar vad han har åkit dit för, så ska jag berätta vad en annan åkte dit för. För mig räcker det med ett litet misstag och så kan det bli kåken.

Lev livet, det kan ta slut fort

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
9 januari 2008
darkwizard skrev:
Om han berättar vad han har åkit dit för, så ska jag berätta vad en annan åkte dit för. För mig räcker det med ett litet misstag och så kan det bli kåken.

tuffing där

C H E V R O L E T <3

155 Inlägg
9 januari 2008
Kör någon form av spel där du hela tiden uppgraderar dig, det fördriver bra med tid om du har något du hela tiden kan förbättra:D försök lära dig ps(om du nu inte kan det) och trääna träna träna är mitt tips! och nu tycker jag med du ska berätta va som hänt! ingen kmr hänga dig;)

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

3 059 Inlägg
9 januari 2008
Hammarslag skrev:
Modell byggande och pussel är inte min grej, dåligt tålamod smile

Börja med modellbygge ändå.. Efter dessa månaderna kommer du ha ett jedra bra tålamod och vara stadig som en klippa på handen.

2 014 Inlägg
9 januari 2008
Be polarna plocka loss utvalda delar från bilen och polera upp dem så de glänser som nyputsat silver... Finns ju massa metalldelar att ta av.

Efter några månader borde du kunna skryta med att ha den Saab i Sverige med mest polerade komponenter (och att du är den människa i landet med flest blåsor på händerna).

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
9 januari 2008
läst igenomhela tråden låteringe vidare o bara sitta hemma hela dagarna men bättre de än o sitta på anstallt kan säga ja hade flippat över o sitta på båda sakerna   impad att du klarar av de!   hobbas de löser sej med tidsfördrivet mvh bill

Neerd
1 596 Inlägg
9 januari 2008
Bill_Bull skrev:
läst igenomhela tråden låteringe vidare o bara sitta hemma hela dagarna men bättre de än o sitta på anstallt kan säga ja hade flippat över o sitta på båda sakerna   impad att du klarar av de!   hobbas de löser sej med tidsfördrivet mvh bill

jasså, bull hälsar inte då;)?? haha lol sry

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
9 januari 2008
alex_side skrev:
Bill_Bull skrev:

jasså, bull hälsar inte då;)?? haha lol sry

Hehe jo de gör han säker vetifan bara va han runade iväg o gömde sej ngn som sett honom?yikes

162 Inlägg
9 januari 2008
Inte för att jag har den skuggan av den blekaste aning men eftersom han ska betala till brottsofferjouren skulle ja tippa på nogon typ av misshandel. Rätta mig om jag har fel Hammarslag, var inte meningen att peka ut dig eller så, bara en ren gissning.

1 893 Inlägg
9 januari 2008
Brandta skrev:
Inte för att jag har den skuggan av den blekaste aning men eftersom han ska betala till brottsofferjouren skulle ja tippa på nogon typ av misshandel. Rätta mig om jag har fel Hammarslag, var inte meningen att peka ut dig eller så, bara en ren gissning.

Alla som blir dömda för nått brott, blir skyldiga att betrala en 500ing till brotsofferjouren.
Kan tänka mig att alla som bär boja, måste betala efter samma princip, jag viste bara inte hur mycket det var...

162 Inlägg
9 januari 2008
Kristian_V skrev:
Brandta skrev:

Alla som blir dömda för nått brott, blir skyldiga att betrala en 500ing till brotsofferjouren.
Kan tänka mig att alla som bär boja, måste betala efter samma princip, jag viste bara inte hur mycket det var...

Du ser, sa ju att ja inte hade minsta aning. Litar på dig.

Fotograf
1 319 Inlägg
9 januari 2008
men vad skulle dom säga om du skulle jobba över då? skulle dom börja leta upp dig då eller?  ang bojan går den inte på nått sätt att ta av tänkte om man duchar eller liknande. det du kan göra har väldigt många redan nämt så nu är det bara upp till dig at avgöra vad du vill göra.

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

1 353 Inlägg
9 januari 2008
måste bara få fråga vad bojan gör för någon egentlig nytta eftersom dom inte kan spåra dig på något sätt igenom den? mer än att sitta där och skämma ut dig när du vistas utomhus..

och dom kommer ju hem och besöker dig varje dag/vecka/månad(har ingen aning)?
Senast redigerat av Batta (9 januari 2008)

There's no replacement for displacement

81 Inlägg
9 januari 2008
Brandta skrev:

Min gissning går på det offerlösa (!) brottet narkotikabrott, förmodligen ringa med intention till försäljning - eller normalgrad & personligt bruk utan bevismaterial angående distribution.

Inget offer, inget brott!
Plus att tatueringen ser ut att vara gjord av Hassan 'Haschhasse' Svensson.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
9 januari 2008
Batta skrev:
måste bara få fråga vad bojan gör för någon egentlig nytta eftersom dom inte kan spåra dig på något sätt igenom den? mer än att sitta där och skämma ut dig när du vistas utomhus..

och dom kommer ju hem och besöker dig varje dag/vecka/månad(har ingen aning)?

går han iväg skickas väll ett larm och 2 poliser skickas väll för o leta upp han..
han är ingen mördare precis så sådära jättefarligt är de ju inte om han smiter iväg en stund

Sök