3108
Sök

Biljakt på sävevägen mellan torslanda och säve , såg nån ?

454 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
jag vet bara att det var en röd bmw 318-325 e30 .... och jag vet inte säkert att den va trimmad  , det var ingen M3 och den gick för bra för att vara original , den lät mycket och den verkade köra ifrån polisen..... jag TROR den var trimmad ... sen vetifan om man försöker köra ifrån polisen på en 90 väg med en gammel 318-325 med endast sportavgassystem....

VW-nörd?
4 332 Inlägg
11 januari 2008
bara påtal om detta me o maskera bilen, såg på en tysk sida som säljer grejer till vw att ja kan sätta på såna maskeringsgrejer bilföretagen har när de testar nya modeller, varför skulle ngn vilja sätta på såna fula grejer? tongue

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
11 januari 2008
ryttersson skrev:
jag TROR den var trimmad ... sen vetifan om man försöker köra ifrån polisen på en 90 väg med en gammel 318-325 med endast sportavgassystem....

Varför inte?
Finns folk som försöker cykla ifrån motorcykelpoliser så varför skulle inte någon försöka köra ifrån en polis med en 325'a?

Någon som druckit/tagit droger skulle nog försöka springa ifrån en polisbil bara dom var jagade.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Makaronborrare
993 Inlägg
11 januari 2008
John87 skrev:
ryttersson skrev:
jag TROR den var trimmad ... sen vetifan om man försöker köra ifrån polisen på en 90 väg med en gammel 318-325 med endast sportavgassystem....

Varför inte?
Finns folk som försöker cykla ifrån motorcykelpoliser så varför skulle inte någon försöka köra ifrån en polis med en 325'a?

Någon som druckit/tagit droger skulle nog försöka springa ifrån en polisbil bara dom var jagade.

Finns ju tom såna som försökt sticka från snuten med a-traktor visserligen utan spärrad låda men ändå

454 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
calibra1992 skrev:
John87 skrev:
ryttersson skrev:

Varför inte?

Finns ju tom såna som försökt sticka från snuten med a-traktor visserligen utan spärrad låda men ändå

Det har ni rätt i ...skitsamma trimmad eller inte trimmad , första biljakt jag ser live iaf big_smile...

454 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
Va det du mannen ? ...fan va grymt ..........hur slutade det ? det mullrade gott med dom 118 hästarna när du åkte förbi big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

454 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
Jäklar va jag gillar dig

Bimmer Freak
162 Inlägg
11 januari 2008
Mortalis skrev:
bara påtal om detta me o maskera bilen, såg på en tysk sida som säljer grejer till vw att ja kan sätta på såna maskeringsgrejer bilföretagen har när de testar nya modeller, varför skulle ngn vilja sätta på såna fula grejer? tongue

Det är nog för såna som är över försiktiga med sin bil, skyddar för stenskott o dyligt.
Skulle ju kunna vara bra o ha på lång färder ioförsig...hmmmm roll

Member of Unknown Örebro

oo=00=oo
374 Inlägg
12 januari 2008
Mortalis skrev:

för två-tre år sen var det en snubbe i min by som hade någon slags nissan som var maskerad på sånt sätt. Jag lyckades aldrig lista ut va det var för nåt, tog aldrig regnumret. Men det va en två dörrars. Han hade maskeringen på under hela sommaren. Så det finns folk som gillar att ha sina bilar så också ;P

Freude am fahren!

Sök