3498
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 752 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#621
Skulle ju köpa ljudgrejer denna löning...tongue Fan så får du inte göra mot mig!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
25 februari 2008
#622
tung ljudanläggning är ju inget att ha i bilen tongue ger ju bara extravikt big_smile vart ska du köpa ljud då? och vad blir det?

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
26 februari 2008
#623
Såg att "body-kitz" också sålde kjolpaketet för 499Dollar men då med "Free shipping to any commercial address or ship straight to your door for only $30. This kit usually ships out in 24-48 Hours"
Senast redigerat av Mr_Jetta (26 februari 2008)

45 Inlägg
26 februari 2008
#624
RS2Micke skrev:
har ett problem behöver Fälagr till min bil. så hör ni något om några skit fälgar til rs2 så säg till behöver inte vara snygga lackar dom sj på jobbet sen endå.!!!!
Vad har du för bultmönster å ET? Eller e de orriginal fälg du vill åt?

190 2,3 16v... Vad mer behöver sägas?!?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
26 februari 2008
#625
Igår kom 3 nya anmälningar in...yeahhhh...en utifrån,så nu spridder sig ryktena:P...sen har vi två här från Garaget...så jag säger VÄLKOMMEN TILL vaughn och phantomgalant!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
26 februari 2008
#626
Ska säga att jag hälsar speciellt välkommen till phantomgalant....Camilla heter hon...nu ökar tjejlistan igen...på killsidan händer det oxå grejer...de drar sig ur:P...oturligt nog så lämnar JB oss,då han inte har råd att komma ner trots att han gärna vill...lite tråkigt....sen har vi NickenZ som sålt sin bil så idags läget vet vi inte om den nya ägaren kommer in och tar den platsen...NickenZ vet inte om han hinner klart med den nya bilen....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

282 Inlägg
26 februari 2008
#627
Mercedes_16v skrev:
RS2Micke skrev:
har ett problem behöver Fälagr till min bil. så hör ni något om några skit fälgar til rs2 så säg till behöver inte vara snygga lackar dom sj på jobbet sen endå.!!!!
Vad har du för bultmönster å ET? Eller e de orriginal fälg du vill åt?
5x130 har jag för mig. spelar inte någon större roll va de e för skit fälgar. bara de e stora 17" annars går dom inte på


45 Inlägg
26 februari 2008
#628
RS2Micke skrev:
Mercedes_16v skrev:
RS2Micke skrev:
har ett problem behöver Fälagr till min bil. så hör ni något om några skit fälgar til rs2 så säg till behöver inte vara snygga lackar dom sj på jobbet sen endå.!!!!
Vad har du för bultmönster å ET? Eller e de orriginal fälg du vill åt?
5x130 har jag för mig. spelar inte någon större roll va de e för skit fälgar. bara de e stora 17" annars går dom inte på
Ska kolla lite... Ev har en jobbarkompis breddade plåtfälg från sin S2 om de passar Vet dock inte storleken. Kollar ikväll om de finns nåt.

190 2,3 16v... Vad mer behöver sägas?!?

1 752 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
#629
Mr_Jetta skrev:
tung ljudanläggning är ju inget att ha i bilen tongue ger ju bara extravikt big_smile vart ska du köpa ljud då? och vad blir det?
Haha tur att jag själv inte väger så mycket då!big_smile Ljudet kommer att inhandlas hos MDS i kära gamla Lkpg:) Hoppas att det blir bra...tongue Men vad det är för grejer mer exakt kommer ni märka på Gatebil först;)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
#630
theangel6 skrev:
Igår kom 3 nya anmälningar in...yeahhhh...en utifrån,så nu spridder sig ryktena:P...sen har vi två här från Garaget...så jag säger VÄLKOMMEN TILL vaughn och phantomgalant!!!!
Hjärtligt välkommna bägge två!!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
26 februari 2008
#631
När är sista anmälningsdagen? vet ju inte om jag hinner klart än så ... har inte ens fått hem kjolpaketet än ska komma om 2 veckor..

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
26 februari 2008
#632
Sista anmälningsdatum kommer vara vid runt 15:e juni 2008;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Bilnörd...
310 Inlägg
26 februari 2008
#633
phantomgalant, varmt välkommen in i tjejgänget!! Bara att börja ladda redan nu! big_smile

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

1 752 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
#634
Mr_Jetta skrev:
När är sista anmälningsdagen? vet ju inte om jag hinner klart än så ... har inte ens fått hem kjolpaketet än ska komma om 2 veckor..
Jaja men då har du ju ca 4månader på dej att passa in,lacka o montera ju!big_smile Hinner du ju lätt påwink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

282 Inlägg
26 februari 2008
#635
Mercedes_16v skrev:
RS2Micke skrev:
Mercedes_16v skrev:

Vad har du för bultmönster å ET? Eller e de orriginal fälg du vill åt?
5x130 har jag för mig. spelar inte någon större roll va de e för skit fälgar. bara de e stora 17" annars går dom inte på
Ska kolla lite... Ev har en jobbarkompis breddade plåtfälg från sin S2 om de passar Vet dock inte storleken. Kollar ikväll om de finns nåt.
Tror inte de e samma som s2 därför jag har svårt att få tag på Fälgar fins ju inte ens plåt fälgar:(


282 Inlägg
26 februari 2008
#636
Kalle_Ponken skrev:
Mr_Jetta skrev:
När är sista anmälningsdagen? vet ju inte om jag hinner klart än så ... har inte ens fått hem kjolpaketet än ska komma om 2 veckor..
Jaja men då har du ju ca 4månader på dej att passa in,lacka o montera ju!big_smile Hinner du ju lätt påwink
Håller me! tar ju inte mer än max 2 dagar att lacka de ju fast tar väl typ 1Mån att få de att passa bara så e det väl med dom flesta kjolarna hmm


Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
26 februari 2008
#637
Kalle_Ponken skrev:
Mr_Jetta skrev:
När är sista anmälningsdagen? vet ju inte om jag hinner klart än så ... har inte ens fått hem kjolpaketet än ska komma om 2 veckor..
Jaja men då har du ju ca 4månader på dej att passa in,lacka o montera ju!big_smile Hinner du ju lätt påwink
Joo men sitter ingen motor i bilen just nu heller , allt är nerplockat , blir massa nya delar + att det är inte bara kjolpaketet som ska på tongue

Men eftersom jag kände att jag knappt hinner har jag nu frågat ett par kompisar om hjälp som kommer hjälpa till med bygget
Senast redigerat av Mr_Jetta (26 februari 2008)

1 752 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
#638
Mr_Jetta skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Mr_Jetta skrev:
När är sista anmälningsdagen? vet ju inte om jag hinner klart än så ... har inte ens fått hem kjolpaketet än ska komma om 2 veckor..
Jaja men då har du ju ca 4månader på dej att passa in,lacka o montera ju!big_smile Hinner du ju lätt påwink
Joo men sitter ingen motor i bilen just nu heller , allt är nerplockat , blir massa nya delar + att det är inte bara kjolpaketet som ska på tongue

Men eftersom jag kände att jag knappt hinner har jag nu frågat ett par kompisar om hjälp som kommer hjälpa till med bygget
Haha säg bara till om du behöer hjälp nån gång! Kan jag komma med en baden-badenstol o sitta o kolla på o dricka nått gott o ge fruktansvärt kloka tips o råd!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
26 februari 2008
#639
Haha big_smile vi har en hängmatta i garaget annars tongue och även kylskåp om du vill kyla dina drycker wink

1 752 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
#640
Mr_Jetta skrev:
Haha big_smile vi har en hängmatta i garaget annars tongue och även kylskåp om du vill kyla dina drycker wink
Fy fan vilken lyx då!!big_smile En annan är ju glad så länge det inte regnar ute...tongue Men då kan du/ni ju i princip sova i garaget om det skulle behövas för o få din färdig ju!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!


Sök