3152
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

38 Inlägg
3 mars 2008
#681
Tjaoo var inne på hemsidan och såg att jag var med två ggr wink
Sen såg jag att jag var från norge (???)
Jag är gärna från norge om ni vill, men bor i skåne haha

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 mars 2008
#682
ellis skrev:
Tjaoo var inne på hemsidan och såg att jag var med två ggr wink
Sen såg jag att jag var från norge (???)
Jag är gärna från norge om ni vill, men bor i skåne haha
Du ska stå som från Helsingborg...det har blivit nåt fel inne på hemsidan mad...men ska in och rätta till det nu...bra att du såg det...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 mars 2008
#683
Så nu är det fixat tongue...den har strulat en del och deltagarna byter plats ibland...foton som försvinner och dylikt därinne

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

RE-雨宮
481 Inlägg
3 mars 2008
#684
Är det alltså bara en fotograf som får fota bilarna som kör, eller kan man fixa ett "presspass" av er så man får befinna sig på banan?

RE-Amemiya Kitted FD3S

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 mars 2008
#685
chrno skrev:
Är det alltså bara en fotograf som får fota bilarna som kör, eller kan man fixa ett "presspass" av er så man får befinna sig på banan?
Just nu har vi anlitat en kille till att röra sig lite mer obegränsat, så honom kommer vi diskutera med Mantorp om när det gäller ett presskort för övrigt är han redan klar för fotografering där ute,då vi vet att önskemål att få snygga foton när man tex driftar....vill du oxå fota bilar som är ute på banan och kör?
Vi valde ut två som kommer tillhöra just Slaget om Gatebil då dessa valt att ställa upp gratis och endast ta betalt för fotona som framkallas som man själv får välja ut.
Sen att man som privatperson fotar är ju fritt fram....vi har endast hand om Slaget om Gatebils deltagarna...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 mars 2008
#686
Jag efterlyser någon av deltagarna som skulle kunna tänka sig ta ut min bror på en drift tur samt låta honom testa ett varv fast ni sitter med i bilen.Kan upplysa om att han kan drifta lite grann men aldrig kört på bana hela sitt liv.Han är ute och leker på stora parkeringar istället...hahaha...
Detta är även ett önskemål från Mantorp Park att få se min bror ute på banan då han jobbat ute på banan varje år men inte kört själv....nån som känner sig utmanad???

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

4 670 Inlägg
3 mars 2008
#687
theangel6 skrev:
Jag efterlyser någon av deltagarna som skulle kunna tänka sig ta ut min bror på en drift tur samt låta honom testa ett varv fast ni sitter med i bilen.Kan upplysa om att han kan drifta lite grann men aldrig kört på bana hela sitt liv.Han är ute och leker på stora parkeringar istället...hahaha...
Detta är även ett önskemål från Mantorp Park att få se min bror ute på banan då han jobbat ute på banan varje år men inte kört själv....nån som känner sig utmanad???
Vet inte om ja kan erbjuda så mycket då det skälv är min första gång på bana jag kommer drifta.
ananrs hade han gärna fått åka med men nog bättre någon duktig driftare erbjuder sig!


1 779 Inlägg
3 mars 2008
#688
nu e jag vaken igen big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
3 mars 2008
#689
Är väldigt intresserad, har lite projekt som jag tänkt bli klara med bilen först bara.

Men snälla ändra hemsidans scrollande sidobilder, kan inte läsa mer än någon minut åt gången innan jag bli illamående! sad

1 752 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
#690
akakaboto skrev:
nu e jag vaken igen big_smile
Vad har du gjort då gubben?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
3 mars 2008
#691
jobbr 14 timmar typ :d haha.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
#692
TCG skrev:
Är väldigt intresserad, har lite projekt som jag tänkt bli klara med bilen först bara.

Men snälla ändra hemsidans scrollande sidobilder, kan inte läsa mer än någon minut åt gången innan jag bli illamående! sad
Yes bara att du skickar in en anmälan till mig eller Lotta så får vi se vad vi säger...wink big_smile Infon o det som vi vill ha finns på första sidan!!smile

Mvh Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
#693
Hahaha då får du ju ett strålande cashflow nästa månad då!winkbig_smilecool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
3 mars 2008
#694
hehe mmm jobbade ju 07.00-01.25 förrförra vecka. ;o haha med runt 280:- i timman. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 072 Inlägg
3 mars 2008
#695
akakaboto skrev:
hehe mmm jobbade ju 07.00-01.25 förrförra vecka. ;o haha med runt 280:- i timman. big_smile
Du vet vilket konto de ska sättas in på va? tongue


1 752 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
#696
sik skrev:
akakaboto skrev:
hehe mmm jobbade ju 07.00-01.25 förrförra vecka. ;o haha med runt 280:- i timman. big_smile
Du vet vilket konto de ska sättas in på va? tongue
Om du inte skulle steka runt i Mjölby hela tiden i ditt vrålåk så kanske du oxå skulle ha massa pengar till övers!big_smiletongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
3 mars 2008
#697
Kalle_Ponken skrev:
sik skrev:
akakaboto skrev:
hehe mmm jobbade ju 07.00-01.25 förrförra vecka. ;o haha med runt 280:- i timman. big_smile
Du vet vilket konto de ska sättas in på va? tongue
Om du inte skulle steka runt i Mjölby hela tiden i ditt vrålåk så kanske du oxå skulle ha massa pengar till övers!big_smiletongue
haha aah klart jag vet vilket konto.. de ska in på Gatebils kontot för don juans aktiviteter. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 072 Inlägg
3 mars 2008
#698
Kalle_Ponken skrev:
sik skrev:
akakaboto skrev:
hehe mmm jobbade ju 07.00-01.25 förrförra vecka. ;o haha med runt 280:- i timman. big_smile
Du vet vilket konto de ska sättas in på va? tongue
Om du inte skulle steka runt i Mjölby hela tiden i ditt vrålåk så kanske du oxå skulle ha massa pengar till övers!big_smiletongue
Hmm.. Nu överdriver du. Vråål åket står ju i garaget halvt monterat. Eller halvt nerplockat, beror ju på hur man ser´t winklol


1 072 Inlägg
3 mars 2008
#699
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
sik skrev:

Du vet vilket konto de ska sättas in på va? tongue
Om du inte skulle steka runt i Mjölby hela tiden i ditt vrålåk så kanske du oxå skulle ha massa pengar till övers!big_smiletongue
haha aah klart jag vet vilket konto.. de ska in på Gatebils kontot för don juans aktiviteter. tongue
Låter som mitt wink Annas kan du få PM på ett lagom långt nummer så vi vet garanterat vart de hamnar.. cool


1 302 Inlägg
3 mars 2008
#700
Däck vältar tävling med traktor däck är riktigt roligt,
Det är även rätt skoj med tidtagning på vem som skiftar däck på en bil snabbast wink



Sök