3269
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

?
1 038 Inlägg
29 april 2008
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:

Antar det e Emmaboda???Dissa dom o kom till STCC tongue

Nä inte emmaboda

what ever det än e,så dissa dem va f*n...tongue

De är ju så att en familjemedlem fyller år den dagen därav anmälningen till utställningen för att kunna åka till gävle senare på dagen, borde inte sånt här ha lite framförhållning, ja menar ena dagen ska alle man till norrköping sen 2 dagar senare blir det inte av, är detta helt spikat nu då?????

Hur som helst kan ja inte lördagen, eventuellt söndagen beror på hur mycket slantar som finns kvar är ju inte gratis att åka dit bara för att visa upp bilen och dela ut flyers, det är inte värt att bränna 1000kr + för en sån sak å då ja själv inte är ett dugg intresserad av STCC så lockar inte gratis inträdde särskilt mycket om ja ska vara ärlig.

Ja är inte snål utan tycker bara att vi borde få något för att sitta å åka runt hit å dit för att dom vill ha oss där, för som sagt de är inte gratis att åka, Ja skulle inte tveka på att komma om vi fick gratis inträdde samt camping under hela helgen tors-sön.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

?
1 038 Inlägg
29 april 2008
TCG skrev:
Gissa om jag ville hoppa upp och ner av glädje när jag fick ett samtal nyss!
BMW hade kollat vidare på bilen, det var ett kontaktstycke mot spridaren som inte klämde åt tillräckligt och därför inte gav tillräcklig kontakt.
Nu går hon på alla 8! big_smile

Längtar till att få åka och hämta henne, vill åka NU! smile

Okej, det kostar lite med felsökningskostnaden, men det hade det ju gjort ändå. Nu slipper jag köpa databoxar eller kabelstam och jag får tillbaka min bil idag! smile

Här har ni en glad skit! --> TCG! smile

Skönt att höra men samtidigt surt att inte hitta ett sånt ganska enkelt fel själv big_smile

Mvh Danne

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
29 april 2008
Evo-Danne skrev:
TCG skrev:
BMW hade kollat vidare på bilen, det var ett kontaktstycke mot spridaren som inte klämde åt tillräckligt och därför inte gav tillräcklig kontakt.

Okej, det kostar lite med felsökningskostnaden, men det hade det ju gjort ändå. Nu slipper jag köpa databoxar eller kabelstam och jag får tillbaka min bil idag! smile

Skönt att höra men samtidigt surt att inte hitta ett sånt ganska enkelt fel själv big_smile

Hade varit trevligt att hitta det själv och spara 2500.- i felsökningskostnad helt klart...
Grejen är att kontakten var påtryckt ordentligt(kollade detta flera ggr). Det är flatstift på spridaren och de bläck som sitter i kontakten klämde inte åt tillräckligt på ena stiftet.
Inte lätt att komma på om man inte varit med om det förrut. Jag tittade på kontakten men den såg bra ut.
Nu vet jag dock till en annan gång. smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 april 2008
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:

Nä inte emmaboda

what ever det än e,så dissa dem va f*n...tongue

De är ju så att en familjemedlem fyller år den dagen därav anmälningen till utställningen för att kunna åka till gävle senare på dagen, borde inte sånt här ha lite framförhållning, ja menar ena dagen ska alle man till norrköping sen 2 dagar senare blir det inte av, är detta helt spikat nu då?????

Hur som helst kan ja inte lördagen, eventuellt söndagen beror på hur mycket slantar som finns kvar är ju inte gratis att åka dit bara för att visa upp bilen och dela ut flyers, det är inte värt att bränna 1000kr + för en sån sak å då ja själv inte är ett dugg intresserad av STCC så lockar inte gratis inträdde särskilt mycket om ja ska vara ärlig.

Ja är inte snål utan tycker bara att vi borde få något för att sitta å åka runt hit å dit för att dom vill ha oss där, för som sagt de är inte gratis att åka, Ja skulle inte tveka på att komma om vi fick gratis inträdde samt camping under hela helgen tors-sön.

Gratis inträde e det...reklambilarna kommer in gratis...tyvärr så kan vi inte göra så mycket mer..det e inget tvång...camping eller boende över den helgen försöker vi lösa...men inte ens vi kan trolla..vi gör det bästa vi kan

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

?
1 038 Inlägg
29 april 2008
theangel6 skrev:
Gratis inträde e det...reklambilarna kommer in gratis...tyvärr så kan vi inte göra så mycket mer..det e inget tvång...camping eller boende över den helgen försöker vi lösa...men inte ens vi kan trolla..vi gör det bästa vi kan

Du kanske missuppfatta mig men med gratis inträde menar ja självklart att vi ska slippa betala den så kallade festivalbiljett torsdag-söndag på 750kr + campingen på 400kr och inte dom 200kr det kostar i inträde eller dom 250kr kostar att ställa ut.

Kräver inte att ni ska trolla heller, ni har gjort ett jättejobb å ska ha creds för att ni ordnat detta, å ja gnäller inte på er om ni nu kanske uppfattar det så, vet inte om ni krävt något men nu finns det läge kanske ioch med att dom vill att vi ska komma till mantorp 17-18maj, att dom som kommer får gratis festivalbiljett å camping roll bara ett exempel. men som sagt har inte en aning om hur och vad ni kommit överenns om, men det känns ju som att om vi nu alla kommer till norrköping, alla till mantorp å får ändå betala samma pris som den som inte är reklambil som varit runt hit å dit bara kan glida in på torsdag å betala samma pris, hänger du med på va ja menar roll vi kommer förmodligen bränna en massa pengar på mat å dryck dessa 4dagar än vad dagsbesökaren kommer att göra tongue

Sen är duschar och sånt gratis eller får man köpa polleter för att duscha, finns de möjlighet till el? om det finns va kostar det??

Mvh Danne

?
1 038 Inlägg
29 april 2008
TCG skrev:
Evo-Danne skrev:
TCG skrev:

Hade varit trevligt att hitta det själv och spara 2500.- i felsökningskostnad helt klart...
Grejen är att kontakten var påtryckt ordentligt(kollade detta flera ggr). Det är flatstift på spridaren och de bläck som sitter i kontakten klämde inte åt tillräckligt på ena stiftet.
Inte lätt att komma på om man inte varit med om det förrut. Jag tittade på kontakten men den såg bra ut.
Nu vet jag dock till en annan gång. smile

Okey, ja då är de lite svärare att upptäcka felet, men 2500 loppor va ju inte så farligt jämnfört va du hade räknat med men visst skulle du kunna haft roligare saker för dig.

Japp, man lär sig något nytt varje dag big_smile

Mvh Danne

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 april 2008
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:

Du kanske missuppfatta mig men med gratis inträde menar ja självklart att vi ska slippa betala den så kallade festivalbiljett torsdag-söndag på 750kr + campingen på 400kr och inte dom 200kr det kostar i inträde eller dom 250kr kostar att ställa ut.

Kräver inte att ni ska trolla heller, ni har gjort ett jättejobb å ska ha creds för att ni ordnat detta, å ja gnäller inte på er om ni nu kanske uppfattar det så, vet inte om ni krävt något men nu finns det läge kanske ioch med att dom vill att vi ska komma till mantorp 17-18maj, att dom som kommer får gratis festivalbiljett å camping roll bara ett exempel. men som sagt har inte en aning om hur och vad ni kommit överenns om, men det känns ju som att om vi nu alla kommer till norrköping, alla till mantorp å får ändå betala samma pris som den som inte är reklambil som varit runt hit å dit bara kan glida in på torsdag å betala samma pris, hänger du med på va ja menar roll vi kommer förmodligen bränna en massa pengar på mat å dryck dessa 4dagar än vad dagsbesökaren kommer att göra tongue

Sen är duschar och sånt gratis eller får man köpa polleter för att duscha, finns de möjlighet till el? om det finns va kostar det??

För att göra det som enkelt som möjligt...orkar inte dividera längre känner jag,jobbar för fullt med det här och känns som jag tappar all min fritid just nu..mycket kvar att ordna..Om jag fixar in reklambilarna gratis då KRÄVER jag att de e med på alla träffar som sägs till om och att man gör mer-en deal alla reklambilar kan ställa upp på?Men som sagt jag kommer dock bli hårdare då tongue..det e då piskan kommer fram lol..men dock vet jag inte om vi kan göra fler reklambilar nu...har lovat 5 bilar till i Sverige samt så har jag bilar i Norge som ska åka med reklam..många vill ha dessa reklam som vi kör runt på...vi måste ju va väldigt snygga cool..Ska ta upp priset med Mantorp o höra vad jag kan göra..men då vill de nog se oxå att ni gör eran del av detta oxå...går bara inte säga att vi kommer och göra det utan gäller vara på plats och våra fotografer ställer upp och fotar överallt nu,så bildbevis kommer ju dock finnas tongue

and duschar...ja det finns,vet att det snackas även om bastu....el måste ju finnas då Anna gräddat våfflor där förra året på campingen...tror det e gratis ärligt med duschar,men ska kolla upp det för säkerhets skull..roll

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 april 2008
Välkomnar Maxaren in i gänget...upplyser er även att vi fått in tjejer dock från GGF..så nu ni tongue..ska ta hem det här..ska ta kurs i drift innan GAtebil drar igång..o med framhjulsdrivet..nu ni grabbar händer det grejjer...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 april 2008
Nu efter helgen får vi se om Speedart joinar oss..deal ska vara bra först tongue..NismoR-sponsrad av dom wink...fick jag höra..ja ni..alla med Nissan blir väl glada nu om de kommer in..Ingen som har en billig Nissan te salu??? tongue..

1 779 Inlägg
1 maj 2008
menar du att vi ska med upp till girls go fast träffarna med tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
Akkurat om vi ska sitta o åka ända upp till Norge!tongue då vill det till att man är hyffsat klar med ljudbygget så man har lite vettigt o lyssna med! big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 maj 2008
akakaboto skrev:
menar du att vi ska med upp till girls go fast träffarna med tongue

Ja det skulle jag ju kunna TVINGA er till..men som sagt för din del så e det ju inte nåt TVÅNG då du o Kalle e såååååå frivilliga o slänger på er era snygga tshirts ni har..GirlsGoFast..jag kan nog hitta nån norsk träff vi kan dra på tongue..kom ju på att vi fakstiskt har en den 25 maj men du e redan anmäld roll
Senast redigerat av theangel6 (1 maj 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Akkurat om vi ska sitta o åka ända upp till Norge!tongue då vill det till att man är hyffsat klar med ljudbygget så man har lite vettigt o lyssna med! big_smile

Kalle..man behöver inte dra te Norge för att få gå på GirlsGoFast träff...du o Tobbe får såååå gärna stå med oss dden 25 i Skänninge..ta på era tshirts cool

1 779 Inlägg
1 maj 2008
hahahaha.. big_smile e de ggf träff den 25:e??

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 maj 2008
akakaboto skrev:

cool..jupp på Skänningeträffen...du har kollat deras tråd o hemsida va?tongue

1 779 Inlägg
1 maj 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

aah ja kollade lite men hitta inget intressant.. men de e vl skällinge ja e anmäld till va? big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 maj 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

aah ja kollade lite men hitta inget intressant.. men de e vl skällinge ja e anmäld till va? big_smile

roll..lika mycket koll som Kalle på allt hör jag roll..japp den träffen anmälde du till i Örebro cool..tror ärligt det står GGF lokal träff på deras sida o tråd wink

1 752 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
Haha ska dom komma på Skänningeträffen med asså?tongue Fräsigt värre big_smile Måste man ju se till o fixa frillan innan man åker dit då cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
2 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Haha ska dom komma på Skänningeträffen med asså?tongue Fräsigt värre big_smile Måste man ju se till o fixa frillan innan man åker dit då cool

tongue..jag tror jag dör...sicken pejl ni har....:rolleyes:Kalle vi tar det ikväll när vi grillar du roll..måste nog förklara ett o annat för dig tongue..Tobbe dig tar jag imorrn uppe i Vingåkra tongue..Tur att jag har pelj på läget..cool

Fotograf
1 000 Inlägg
2 maj 2008
Lotta potta!! har du fåt hem dekalarna:D!... förresten jag såg en saab 9000 silver i vadstena med slaget om gatebil dekal på:D!...

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

Sök