3327
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 juni 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:
Ger upp nu...e helt slut...en till som ändrar sig nu...då...

tänker du på danne eller?isnåfall fins det verkligen goda själ till de:(

han har inte ens hört av sig....finns andra som ändrar sina biljetter hela tiden

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 juni 2008
chrizz skrev:
Jag tänkte komma redan på torsdag, det borde inte vara några problem va? Mellan vilka tider kommer man in?

du har mitt nummer...grindarna stänger 21 men öppnas av en vakt efter det:P

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 juni 2008
Darkie skrev:
Måste man anmäla sig nu, om man blir sugen på att ställa ut? Eller man måste ha en superstylad kärra för det kanske? och är det inträdet 200 + ställa ut 250kr alltså 450kr totalt som gäller då? (ifall man får?)

ställa ut kan du göra...de priserna du skriver gäller...Slaget om Gatebil tar inte in fler om du inte anmäler dig nu..för jag e inte tillgänglig sen..loggar ut snart o sen är det Mantorp som gäller för min del...

Kevla...japp helgsbiljetten kollar du på 550 kostar den och gäller under DAGtid hela helgen..då ingår utställning..du e ju anmäld

118 Inlägg
25 juni 2008
finns det någon hemsida om gatebil mantorp man kan hitta? som har lete mer info om va dsom händer under dagarna och så?
mvh

Rock´N Roll

Skyracer
917 Inlägg
25 juni 2008
juliet skrev:
finns det någon hemsida om gatebil mantorp man kan hitta? som har lete mer info om va dsom händer under dagarna och så?
mvh

Har du testat  www.gatebil.se  ?   big_smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

118 Inlägg
25 juni 2008
japp nu har ja det!! tackar

Rock´N Roll

118 Inlägg
25 juni 2008
är det ingen prisutdelning på söndan?? kul och se sånt ju

Rock´N Roll

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
25 juni 2008
Noiseprojekt skrev:
Plats i tält säljes dyrt, ev. billigt beror på vem;)

Har sovplats i husvagn med theangel6, men kan ju vara bra med en till. Man vet aldrig, jag sparkas inte... men bits ibland... big_smile

Vad startar budgivningen på? smile
Senast redigerat av TCG (25 juni 2008)

1 752 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
juliet skrev:
är det ingen prisutdelning på söndan?? kul och se sånt ju

Har för mig att det var kl 12 som prisutdelningen var! smile mååånga priser o kamma hem vill jag lova;) Var o kollade in alla pokaler idag, ojoj jag ska lätt ha 4 utav dom!big_smile
O nu är jag klar med dörrsidorna o det med! Vart fan över min förväntan nästan...tongue bara "lite" småpill kvar nu, men det ska nog lösa sig tills fredag eller lördagi värsta fall...big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

?
1 038 Inlägg
26 juni 2008
Japp, klart de ska strula lite för mig oxå, igår börja kvällen med att snuten tog kortet sen flygande besiktning, polarna hitta nån idag som ska köra ner bilen, samt förhoppningsvis köra hem den nya, å nej, tänker inte avslöja va de är för bil roll imon blir de byta flexrör samt lyktor sen besiktiga sen tbx med xenonljuset sen hämta killen innan man torskar för olovlig körning......

Ses ikväll big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 779 Inlägg
26 juni 2008
om 5 timmar sätter jag mig i bilen igen. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

142 Inlägg
26 juni 2008
chrizz skrev:
AUBLITZZ skrev:
Motor fixad.. Var in med bilen i morse o bytte tändspole på treans cylinder.. Var slut.. Skönt det ordnade upp sig.. Så nu e man tillbaka i matchen.. smile

Mycket vanligt problem det där har jag hört smile

Skönt att det ordnade sig. Ses på mantorp!

Ja det var skönt.. Tog tio min o byta.. Blev jätte dyrt.. Lämnade in på märkesverkstad.. E det inte många timmar kvar.. Japp vi gör det.. smile

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

1 752 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Evo-Danne skrev:
Japp, klart de ska strula lite för mig oxå, igår börja kvällen med att snuten tog kortet sen flygande besiktning, polarna hitta nån idag som ska köra ner bilen, samt förhoppningsvis köra hem den nya, å nej, tänker inte avslöja va de är för bil roll imon blir de byta flexrör samt lyktor sen besiktiga sen tbx med xenonljuset sen hämta killen innan man torskar för olovlig körning......

Ses ikväll big_smile

Haha jävlar vad du får ligga i då Danne:D Jävla oflyt man får ha med ibland då..sad Men men gött att du kommer! Ska bli spännande o se vad det är för nytt åk du har med!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Sjölejon
80 Inlägg
26 juni 2008
Helt jävla förkyld halsen är helt slut och feber tror jag. Men vafan det skiter jag i, imorgon eftermiddag bär det iväg mot mantorp big_smile Alkoholen brukar vara bra medicin.

Trevlig resa allihop!

^.^

DK - Drift King
37 Inlägg
26 juni 2008
Äntligen fått på en ny turbo , monterad med några h-vete och f-n ramsor men annars hyfsat smärtfritt, MEN vad händer när man ska starta bilen..JO den startar inte! Tänder inte alls! Suck..har inte sovigt en blund inatt och nu måste jag pallra mig till jobbet..3 timmar försent : (

Ska byta allt ifrån tänd-slutsteg och svänghjuls givare direkt efter att jag slutat jobbet i eftermiddag.....ingen annan som har något bra tips???

"Ju mer jag lär mig om kvinnor, ju mer älskar jag min bil"

440 Inlägg
26 juni 2008
angående 201M får alal som vill köra det??(A) hadde ju varit kul att testa det med bilen och se.....nu kallar garaget:P mvh jim

jim ..

Noiseprojekt
26 juni 2008
TCG skrev:
Noiseprojekt skrev:

Har sovplats i husvagn med theangel6, men kan ju vara bra med en till. Man vet aldrig, jag sparkas inte... men bits ibland... big_smile

Vet inte säg en hundring?

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
26 juni 2008
Noiseprojekt skrev:
TCG skrev:
Noiseprojekt skrev:

Får man ta med sig flickor då? Eller blir det extra kostnad? tongue

Noiseprojekt
26 juni 2008
TCG skrev:
Noiseprojekt skrev:
TCG skrev:

Får man ta med sig flickor då? Eller blir det extra kostnad? tongue

Sånt innebär prissänkning för dom, kanske gratis hehe

Eddietion
26 juni 2008
500:- og Gatebil On Tour - 08 filmen er mitt bud! big_smile

Sök