3899
Sök

plats att fotta

29 Inlägg
27 november 2005
Trådstartare
hej någon som vet något schysst ställe att fotta bilen på? med snygg bakgrundsmiljö eller hur man ska kalla det

Om man svänger vänster i en högersväng så får man se mer av naturen

524 Inlägg
27 november 2005
Äng vid solnedgång, vid vatten, Framför ett par glasdörrar på kvällen vid en stor affär eller vid ett slott eller nått.

764 Inlägg
27 november 2005
Tompan skrev:
hej någon som vet något schysst ställe att fotta bilen på? med snygg bakgrundsmiljö eller hur man ska kalla det

Kolla gärna mina bilder o få lite inspiration.....*hehe*

TeQuilla

29 Inlägg
27 november 2005
Trådstartare
okej:) tack! inte bästa årstiden just nu kanske..men om man kanske står i nått öppet vinterlandskap så kan man ju photoshopa bort däckspårenb i snön o sånt?

Om man svänger vänster i en högersväng så får man se mer av naturen

BMW Power
2 362 Inlägg
27 november 2005
nää jag har det.. utanför snabbköp? ;D

BMW, bogsering med wire :/

671 Inlägg
27 november 2005
Mörker + dimma blir bra, då behöver man inte bry sig speciellt mycket om bakgrunden heller.

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
27 november 2005
Jag har taget några utav mina bilder i en hamn, det ger en gaska så bra känsla. Har även taget en del bilder vid stationen. Där de lastar tågen och där de har vagnshallarna. Om du bor i söder så finns det många häftiga miljöer i området vid Turning Torso. Ska själv ner där en dag och ta lite bilder. Det brukar finnas bra platser i industriområden. Områden kring äldre kyrkor på kvällstid också en plats som jag skulle kunna tänka mig. Har en rondell hemma omkring som det står ett belyst träd i. är själv ganska så sugen att parkera bilen i den och ta några bilder. Men vad händer om farbror blå kommer körandes då?

SSS -12
3 217 Inlägg
27 november 2005
Bo01 nere i Västra Hamnen som idag är Malmös kanske mest attraktiva plats idag ger snygga bilder om man anstränger sig smile Och det ligger ju vid Turning Torso också för den delen smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

200sx Driver
366 Inlägg
28 november 2005
Snyggaste är helt klart på kvällen , på en pir när det är norrsken smile
En polare till mig gjorde det , blev jävligt fina bilder smile

-=Nissan 200sx s13 =-

BMW Power
2 362 Inlägg
28 november 2005
IceRider skrev:
FugitivE skrev:
nää jag har det.. utanför snabbköp? ;D

hihi vikket förslag...lol

hehe tack smile

BMW, bogsering med wire :/

99 Inlägg
28 november 2005
det beror helt på viken känsla du vill uppnå med dina bilder. När jag fotar bilar brukar jag ta i betänkning vilken utstrålningen en bil har och sen leta bakgrund efter det. På din röda Celica hade jag nog kört på en ganska ljus bakgrund för att lfta fram färgen (nytvättad enn måste) detta hade gett en ganska pigg och frisk känsla men om du hellre vill ha en "gangsta-look" på din bil hade jag nog letat upp en slummig gräns med hyfsat gatuljus på kvällen/eftermiddagen

Team Kränghäng
657 Inlägg
30 november 2005
under en bro blir oxå bra.. kolla mina.. men som "skånefisken" säger så beror de ju på bilens utstrålning..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Skyracer
917 Inlägg
1 december 2005
Tunnlar är coolt, särskilt de som har massa belysning. smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

Sök