Är sugen på att sätta in ett invidia avgassystem med japsdämpare. Var hittar man bäst och billigast sånt? Kan man beställa utomlands o i så fall var? Är det pålitligt också?
Okey.. men vet du var man kan hitta det begagnat någonstans? För det e ganska mycket pengar o lägga om man inte gillar systemet sen när man har köpt det
http://www.stjernqvistracing.se/ Dom bygger precis som du vill och ger Livstidgaranti!! Kolla hem sidan.. och kolla mitt avgassystem så ser du hur det kan bli.. jag gav 5700kr för mitt...
okey tack så mycket för hjälpen ! Funderar faktiskt mycket att handla från Japtuning men dom handlar ju från USA kan man inte köpa direkt från USAutan mellanhanden o slippa den extra kostanden?
okey tack så mycket för hjälpen ! Funderar faktiskt mycket att handla från Japtuning men dom handlar ju från USA kan man inte köpa direkt från USAutan mellanhanden o slippa den extra kostanden?
Jag tror att de är svårt att skicka ett avgassystem på posten eller något sånt. Du får nog ta de genom ett företag som importerar saker. Gotrading tar 10kr/dollarn så du kan ju räkna på de
Jag tror att de är svårt att skicka ett avgassystem på posten eller något sånt. Du får nog ta de genom ett företag som importerar saker. Gotrading tar 10kr/dollarn så du kan ju räkna på de