uppdatering 20 juli!
Va länge sen jag uppdaterade nu.. har höjt och svesat bakkofångare och tröskelådsskydd på min suzuki vitara istället!
men NU är de dags att börja bygga på saab igen.. nu måste de ju snart bli klart=)
har börjat slipa och spackal på mittkonsolen och handsfacket. nästan klar, bara lite spackeljobb kvar. sen ska sprutspackel på och sen lack!
Eftersom att jag är klar med låda och allt till den främre högtalaren så har jag börjat bygga låda till den bakre idag.. byggde upp en lite mall i tjock kartong tänkte ha de under när man plasta? vet inte om de komemr fungera elle inte men de märker jag väl:) spara mycket tid igenom att slippa bygga en i mdf.. har även börjat måtte in bafflen lite:P
Lite bilder:
ser väl ganska okej ut? lite spackel jobb kvar som sagt men inte så överdrivet mycket!
kommer nog kunna bli ganska cleant?
träbitarna som jag limmat på ska jag ta väck satte bara dit dom för att kolla lite hur de blir med bafflen..
något i den stilen kommer de bli! måste få ut den lite så för att de inte ska ta i stolarna
lådan är ju som sagt i tjock kartong.. vet dock inte om de kommer fungera att lägga glasfiberväv på där.. men jag tycker de borde gå ganska bra!
Allt för idag!
Imorgon ska jag iväg och köpa sprutspackel
//Nicklas