Jävlar vad gött! Bra med tryck fast det inte är klart, GRATTIS!
Jo ganska trevligt:) men inte säkert den mätaren stämmer helt 100 men jag borde komma upp i dessa db iaf tycker jag:) Men högre ska jag spela:) få se hur högt man spelar den 8/8 på blekingebilradio:)
waah, hade fan alldrig trott tanken att den basen skulle spela så bra , riktigt bra iaf, lycka till med dämpningen
hehe jasså:) ska nog kunna gå och spela högre med det sen:)
japp 6716:) Och ja den flåsar på hyfsat:) hehe.. har du mätt hur högt du spelat än geiros? vad har du för steg?
Mvh Nicklas
Jag driver båda basarna med ett Impact XT 3,5. men som sakt kräver ström. va uppe på 146,2 i sävsjö utan att ens testat innan. de är ju OK. men steget slog ifrån pga av ström som inte räckte men bygger om så ska ha i fler batterier. 148 är nästa mål..
plastat kanten så den går under listen:) ser lite bättre ut då.
tog väck de innan men batterit i kameran va slut och orkade inte gå in och hämta det andra.. Men kommer väl kanske bilder på torsdag:) få plasta om hörnen lite sen blir de nog bra:) behöver nog lägga ett lager matta till oxå för de var ganska tunt på vissa ställen.
Ser bra ut! Vad har du för planer för golvet? Ska jobba till veckan och ska ta tag i grejerna, hoppas det blir som du tänkt dig!
mvh Jimmie
tackar:) okej de låter lysande;) dom planerna tycker jag att vi håller hemliga ett tag till hehe;) Ja de får vi hoppas de blir=) ska ta lite mått imorgon tänkte jag har glömt bort de..
satt o kollade lite på ditt gamla ljudbygge var fint undrar lite hur du gjorde när byggde på sidorna där vid hjulhusen ska själv göra en lite en låda o ha ett slutsteg i har du kvar måtten? skulle behöva dom skicka mig ett pm tack! mvh