2298
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

1 101 Inlägg
14 juni 2013
torpis skrev:
Fishcken skrev:
Tydligen inte, upplys mig!

Det behövs inte eftersom du läst och godkänt reglerna när du registrerade dig...

Undrar hur många som verkligen gör de roll

Skurkar är vi alla! tongue

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

Forummoderator
10 576 Inlägg
15 juni 2013
Woojen skrev:
torpis skrev:
Fishcken skrev:
Tydligen inte, upplys mig!

Det behövs inte eftersom du läst och godkänt reglerna när du registrerade dig...

Jo, så är det ju. De flesta brukar dock själva leta reda på och slå ett öga på regelverket när de får en hint om det. Övriga brukar inte bli så långvariga, oavsett vad och var det gäller.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

1 101 Inlägg
16 juni 2013
torpis skrev:
Woojen skrev:
torpis skrev:

Jo, så är det ju. De flesta brukar dock själva leta reda på och slå ett öga på regelverket när de får en hint om det. Övriga brukar inte bli så långvariga, oavsett vad och var det gäller.

Njae Sunt förnuft gäller väll överallt smile

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

Herr
851 Inlägg
22 juni 2013
Händer det något i dag eller är alla bakis ?

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

441 Inlägg
22 juni 2013
Alla lär väll vara bakid å jag råder folk som tvekar att åka ut stanns hemma för eran egen skull:)

99 Inlägg
22 juni 2013
frågar samma sak.. är det någon som vet om det händer något i kväll..?

8 Inlägg
22 juni 2013
Tror inte det! Inte vad jag vet men jag är ute o rullar ikväll och lite häng i verkstaden! smile

Garage Mupp
128 Inlägg
28 juni 2013
Händer det något ikväll eller? De e fiint väder!

441 Inlägg
29 juni 2013
händer i afton ?

grön aktivist
846 Inlägg
29 juni 2013
Vad sägs om en liten träff klockan 19:00 vid Frölunda Torgs garage?

241 Inlägg
29 juni 2013
https://www.facebook.com/events/587124414642415/?ref=2 detta händer såg jag, får la se om man drar dit!

Annars är de väl JKPG Streetmeet om man orkar pallra sig uppåt smile https://www.facebook.com/events/456350144458809/

grön aktivist
846 Inlägg
29 juni 2013
Hoppas på att dom flyttar träffen till ngt garage med tak, kommer regna ganska kraftigt ikväll som det ser ut just nu!

441 Inlägg
29 juni 2013
Confide skrev:
Hoppas på att dom flyttar träffen till ngt garage med tak, kommer regna ganska kraftigt ikväll som det ser ut just nu!

de finn en fin uppfinning som heter paraply. och så länge du inte har cabb är en bil vattentät smile "oftast"

grön aktivist
846 Inlägg
29 juni 2013
lavemangkillen skrev:
Confide skrev:

de finn en fin uppfinning som heter paraply. och så länge du inte har cabb är en bil vattentät smile "oftast"

Och så länge man har en familj som man tar med?
Och så länge man är en massa andra som är där som vill ha trevligt utan att stå och knö under ett paraply?
Tänk efter lite före du skriver tongue!
Lyckligtvis så fick man dom att komma på idéen med garage vid regn iallafall så det blir Swedish Match vid regn och  Gustav Adolfs torg vid solsken.

20 Inlägg
29 juni 2013
Kanske glider förbi med Golfen

441 Inlägg
29 juni 2013
Confide skrev:
lavemangkillen skrev:
Confide skrev:

Och så länge man är en massa andra som är där som vill ha trevligt utan att stå och knö under ett paraply?
Lyckligtvis så fick man dom att komma på idéen med garage vid regn iallafall så det blir Swedish Match vid regn och  Gustav Adolfs torg vid solsken.

ja tänker efter vad jag skriver. man kan ju faktiskt ha fler en 1! paraply dom är ju inte så dyra och går att fälla ihop. vilken dyster kvist man kan vara.

oavsett väder föredrar jag att stå ute. istället för att knö i ett grått och tråkigt garage.

Men alla är vi olika. ursäkta att du tog illa upp för paraplyerna. ha så kul i garaget smile

grön aktivist
846 Inlägg
29 juni 2013
lavemangkillen skrev:
Confide skrev:
lavemangkillen skrev:

ja tänker efter vad jag skriver. man kan ju faktiskt ha fler en 1! paraply dom är ju inte så dyra och går att fälla ihop. vilken dyster kvist man kan vara.

oavsett väder föredrar jag att stå ute. istället för att knö i ett grått och tråkigt garage.

Men alla är vi olika. ursäkta att du tog illa upp för paraplyerna. ha så kul i garaget smile

Jag tror att du har missuppfattat mig ganska så ordentligt.
Vi låter det gå där istället och syns vid torget wink.

AUTOTECH
762 Inlägg
30 juni 2013
Däcksparkarträff i Kungälv 17:00 Vid MC:Donken vid regn klocktornets P-hus!

72 Inlägg
4 juli 2013
händer de något sköj i helgen?

1 298 Inlägg
5 juli 2013
rocchi skrev:
händer de något sköj i helgen?

Maprace på lördag, hörde om något race men har varken koll på tid eller plats och det får inte diskuteras här i vilket fall.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

Sök