3435
Sök

Elmia 2008

Dann3
13 januari 2008
Trådstartare
Om jag inte har fel är det mellan 21-24 Mars?

Hur skall ni göra skall ni köra dit med era egna bilar och har ni hunnit planera vilken dag ni skall dit?

julgran
214 Inlägg
14 januari 2008
Har aldrig varit där tidigare men nu när man har körkort ska jag försöka ta mig dit.
Vilken dag är inte bestämt, de är väl samma sak varje dag?

Hur brukar de vara med parkering? finns det eller står folk ut efter vägen och lite hur dom vill?

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
14 januari 2008
blir nog kanske söndagen iår, om inte dom andra som ska med överatalar mig till lördagen! blir nog t å åka i bmwn..

crall: förra året fick jag parkeringsplats utan problem! och tycker att jag kom ganska sent.. men e man där i tid så ska det nog inte vara några problem med parkering!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

129 Inlägg
14 januari 2008
Blir nog att åka dit i pontiacen, bonneville -70 tongue
träffa lite folk där å så smile

Karossarn

Zzzz
937 Inlägg
14 januari 2008
Kommer väl vara där onsdag till söndag som vanligt smile

414 Inlägg
14 januari 2008
Mm vi får se, blir nog iaf en dag men vilken, det får man se! wink

hej

German Engineering
9 083 Inlägg
14 januari 2008
Jag ska åka till Elmia för första gången big_smile Hoppas det blir kul smile Vilken dag det blir får vi se, ska snacka med polaren om när han vill åka dit big_smile

Jag åker me polarens Subaru Leone med 4WD, rätt ovanlig bil faktiskt för det finns inte många av de. Kanske 4 st rullar i Sverige och 30 st i världen smile Finns bilder om ni vill se bilen: http://www.garaget.org/?car=75638

Mvh/Sam176
Senast redigerat av Sam176 (14 januari 2008)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

137 Inlägg
14 januari 2008
Jag åker nog också subaru dit. Dit ska jag iaf.

43 Inlägg
29 mars 2008
Sam176 skrev:
Jag ska åka till Elmia för första gången big_smile Hoppas det blir kul smile Vilken dag det blir får vi se, ska snacka med polaren om när han vill åka dit big_smile

Jag åker me polarens Subaru Leone med 4WD, rätt ovanlig bil faktiskt för det finns inte många av de. Kanske 4 st rullar i Sverige och 30 st i världen smile Finns bilder om ni vill se bilen: http://www.garaget.org/?car=75638

Mvh/Sam176

Du har fel! wink Min gamla bil är skillnad mot för min RX Special.. Min gamla som Tomas äger är bara en vanlig gammal sugis med bytt motor smile Finns rätt många av faktiskt. Men att hitta en RX Special, som den jag har är lite svårare smile

Tjejer kan också! ;)

9 108 Inlägg
29 mars 2008
Finns ett gäng trådar om Elmia nu. Låser denna, fortsätt i PM tongue

Sök