3213
Sök

varnare om någon går för nära bilen??

Kallinge
78 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Tja jag söker en sån varnare som säger folk som går förnära bilen någon här som vet var man kan köpa såna?? MVH Tobbe

4 506 Inlägg
14 januari 2008
Tobbe__86 skrev:
Tja jag söker en sån varnare som säger folk som går förnära bilen någon här som vet var man kan köpa såna?? MVH Tobbe

Oj det finns nog bara i filmer va?
Annars får du nog vända dig till
staterna eller Tokyo det borde väll
vara där ngnstanns det kommer
ifrån.

Vh Wallis

Kan du andas kan du dö.

Kallinge
78 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
_Wallis_ skrev:
Tobbe__86 skrev:

Oj det finns nog bara i filmer va?
Annars får du nog vända dig till
staterna eller Tokyo det borde väll
vara där ngnstanns det kommer
ifrån.

Vh Wallis

har du aldrig varit på bilutställnigar?? hehe jag och kusinen gick förnära en bmw. det bara lät du är för nära bilen haha blev paff som fan tongue

2 911 Inlägg
14 januari 2008
Tobbe__86 skrev:

Slagträ ?

1 944 Inlägg
14 januari 2008
har sett en sån där på någon hemsida, men kommer fan inte ihåg vart roll
men får jag syn på den igen så hojtar jag till !
Mvh

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

9 108 Inlägg
14 januari 2008
Det ingår i en del larm.

757 Inlägg
14 januari 2008
tror cobra ska ha ett sådant larm

874 Inlägg
14 januari 2008
blir inte det jobbigt? På parkeringsplatser t.ex, bilen kommer ju tjuta hela tiden ju tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 878 Inlägg
14 januari 2008
har oxå tittat på ett sånt larm/varnare. det hade varit lite fräckt iaf!

Kallinge
78 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Lanjin skrev:
tror cobra ska ha ett sådant larm

jag får la ta och kolla med dom då. wink

Kallinge
78 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
b0nd3n skrev:
har sett en sån där på någon hemsida, men kommer fan inte ihåg vart roll
men får jag syn på den igen så hojtar jag till !
Mvh

tackr jag för

Mr
6 Inlägg
15 januari 2008
brillmongo skrev:
blir inte det jobbigt? På parkeringsplatser t.ex, bilen kommer ju tjuta hela tiden ju tongue

Skaffar man ett sånt larm misstänker jag att de inte sitter på en bil som kommer stå parkerad vid ica..?

3 235 Inlägg
18 januari 2008
Skaffa larm med beröringsensorer.
Tar man på bilen går larmet, väldigt praktiskt, så slipper den stå och tjuta varje gång någon går förbi...

505 Inlägg
23 januari 2008
engolf skrev:
Tar man på bilen går larmet, väldigt praktiskt, så slipper den stå och tjuta varje gång någon går förbi...

Suger dock om man parkerar det utanför en polare eller något och en kattjävel hoppar upp på bilen..tongue

Calibra Turbo 4x4

173 Inlägg
23 januari 2008
det är en till byggnad som finns till larm. hade det på min bil. det går o ställa kännsligheten på det när den ska säga till första gången.

//Patrik

193 Inlägg
25 januari 2008
Spawner skrev:
engolf skrev:

Suger dock om man parkerar det utanför en polare eller något och en kattjävel hoppar upp på bilen..tongue

Själv hade jag gärna haft det om en kattjävel går på bilen, kattklor är nog inte speciellt fint för lacken.
Så då kan man ju iaf slänga iväg katten.

/Kimme

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
25 juni 2008
Spawner skrev:
engolf skrev:

E ju perfekt då, katten ska fan inte vara på bilen tongue Den drar nog på direkten wink Du får säga till vart du hittade de sen Tobbe, så får jag ha det till Supran wink Haha tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

8 156 Inlägg
25 juni 2008
_Patrik skrev:
det är en till byggnad som finns till larm. hade det på min bil. det går o ställa kännsligheten på det när den ska säga till första gången.

Jag har funderat på ett liknande system.
Först ett godkänt larm, sen ett icke godkänt larm kopplat till ett horn modell större. Då kan det väl vara passande att koppla beröringssensorer på det? Stackars katt...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

4 506 Inlägg
26 juni 2008
Phaetoon skrev:
_Patrik skrev:

Först ett godkänt larm, sen ett icke godkänt larm kopplat till ett horn modell större. Då kan det väl vara passande att koppla beröringssensorer på det? Stackars katt...

Min syster hade en 3?? IX E28, Import från tyskland med (Helt ärligt nu alltså) strömförande larm.
Vidrörde man karossen så fick man en pärla, Det var inte godkännt i sverige, men vem bryr sig..

Kan du andas kan du dö.

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
26 juni 2008
_Wallis_ skrev:
Phaetoon skrev:
_Patrik skrev:

Min syster hade en 3?? IX E28, Import från tyskland med (Helt ärligt nu alltså) strömförande larm.
Vidrörde man karossen så fick man en pärla, Det var inte godkännt i sverige, men vem bryr sig..

Som det ska va big_smile Men hur gick det om man hade bråttom och glömde sig? tongue
Eller tappade bort avaktiveringen?

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Sök