två stora högtalare varav 2 st 12" basar mellanregister o 3 skrikare i varje. Köptes på Billebro i juli o använt en helg. Meningen att jag skulle ha de i min partybuss men blev feltänkt då elverk blev krånglet o bygga ihop snyggt på den. Spelar sjukt bra och är riktiga utomhusfest-högtalare! ligger på 1200W styck och medföljer ett Reloop-slutsteg på 720w o kablar på 5 meter st. köpte allt för ca 5500 o knappt använd eller inkörda! Finns i åkersberga eller norrort! dock så är dom rätt stora så ingen liten bil kan köra dom! Finns garanti kvar på högtalarna om ja förstod dom på billebro rätt!
skicka mail eller gb så de blir enklare o svara på frågor!
Uppdaterar lite! vill gärna byte mot nån cross
Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
Billjud: 2st Digital Designs C6.5 6.5" kit med diskant o delningsfilter. 1st Massive Audio D16000 1st DLS CA21 400 liters låda avstämd 22hz för 4x15" har suttit vägg i en V70 2st 6" aeroportar 5.25 ren bas högtalare från philips aktiv baslåda En kartong med diverse bandade o CD-växlare
Hemmaljud: Cerwin Vega DC-1515 Cerwin Vega LPA-600 35 kilos 2-kanalsteg 4st lösa 10or från MGR o preeles (stavning) alla saknar dammkåpa och är 2/10 i skicket 2st ljudia delningsfilter för sub och diskant
Min 740 som ligger här på gorg mot en mindre bensinsnålare bil. Kraven är följande : Skattad & bes iallfall minst ett halvt år framåt, över 1991 år modell. Vinterdäck eller åtminstonde "åretruntdäck". Har lagt mkt cash på min 740 så inga Jävl* ski*förslag ! Tar nästan vad som helst i byte.