Volvo 745-89 Automat. Inga bromsar. Senast besiktad 2007. Startar och går, växlar fint. Inget batteri. Väldigt solblekt. 99% rostfri kaross. Bakluckan går ej att öppna utifrån. Dåliga däck på plåtisar. Ingen stereo eller högtalare. Tyg inredning. Vindavisarna finns ej kvar!
som sagt, mycket fina delar, som skärmar, dörrar, huv osv.
Tar det mesta i byte, baslåda, högtalare eller något trevligt till 940!
Skulle vilja byta bort detta. mot något annat kul vad som. 17" däck, verktyg att ha i garaget, ett slutsteg, Något snyggt som tjejen vill ha?ja byter mot vad som helst bara jag ser ett litet ha behov. Kör e36 touring och en e39 sedan 540. Tjejen kör en e36 compact. roliga saker till hennes bil står högt på min lista av bra att ha. va fan nån som vill serva den? olja och filter nån rem eller stift vad som nu kan vara lämpligt?
Ta bara högtalarna m.m och kasta dörrsidorna om ni vill. bara ni e nöjda med bytet och jag.
Volvo 855 T5 2,0 STEG 4 chip bytes mot någon kul..
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Volvo 855 T5 2,0 STEG 4 chip bytes mot någon kul..
bilen eller chiprt ?
chiprt
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Volvo 854 GLE-93:a. Obesiktad,avställd,stått sen i höstas men körde hem den så den går,står på dubbdäck sommardäck på orgfälg foljer med,rost finns.bromsar behöver smörjas upp.Cd.Saknas batteri.Får dra 1600kg med b-kort. Bytes mot veteranmoppe/Plastbåt/förslag..Står 9km utanför Skultuna i västmanland.
Tänkte byta min Ford Sierra Xr4i -84 mot en lätt mc (125cc landsvägsreggad), kan tänka mig lägga pengar emellan om det behövs. Eller bytes mot annan bil.
vill gärna byta till mig en polermaskin en enkeltrissa, jag har en jvc mp3 med usb ingång aux ingång modell nummer kan jag ta reda på vid intresse. har även en hatthylla till volvo 240 med 2st pioner 8" 3vägs högtalare i samt att jag har 2st nyare pioner 8" 3vägs högtalare. kan fixa bilder på allt vid intresse.
GLT Kammar från 850GLT -93, gått 23000 mil Bromsskivor, bromsok och okhållare i BRA skick från V70N T5 305mm. Spindlar till 850/v70 med hjullager i, antagligen kassa lager men nån som ska bygga om på nån annan bil å behöver måtta lite?
Bytes mot nått kul? Ni ser vad jag har för bilar.. Billjud kanske?