2341
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

1 255 Inlägg
18 januari 2008
Severin skrev:
Haha gör du så wink !! Så får vi la se o snacka ihop nånting.. För Borås brukar va lite halvtråkigt.. Typ Ramnaslätt.. 10/150 tävlar :S hahaha !! Hur skojj är de :S ?! När man är där så känns de nästan som man stannat av vid en vanlig motorväg o bilar ba körbi typ :S Känns inte som ett riktigt race sad

Jag vet 2007 va ett uselt år hoppas vi kan snacka ihop oss o få de bättre i år eller göra som så att dom som vill köra åker ihop till Gisslaved o kör där, dom har ju grymt bra race där!!

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 januari 2008
Severin skrev:
Ahh okej Nice.. Då är vi 2 st som ska dit.. big_smile hehe Jo men träffas, umgås o käka ihop kanske.. De e skojj åxå big_smile! Men vi ska va där 21:00 ... Dom som vill är ju välkomna wink

jag kommer förbi om de inte regnar... min torkarmotor är paj tongue
Senast redigerat av HyperSonica (18 januari 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
18 januari 2008
Anubis skrev:
Severin skrev:
Haha gör du så wink !! Så får vi la se o snacka ihop nånting.. För Borås brukar va lite halvtråkigt.. Typ Ramnaslätt.. 10/150 tävlar :S hahaha !! Hur skojj är de :S ?! När man är där så känns de nästan som man stannat av vid en vanlig motorväg o bilar ba körbi typ :S Känns inte som ett riktigt race sad

Jag vet 2007 va ett uselt år hoppas vi kan snacka ihop oss o få de bättre i år eller göra som så att dom som vill köra åker ihop till Gisslaved o kör där, dom har ju grymt bra race där!!

Jupp de får vi göra.. Åka till Gislaved ska jag, min kompis o hans bror styr ju Rushracing typ.. Dom har överbra race va ja hört iaf big_smile Men vi i Borås får la samla ihop ett gäng killar som ska ställa o styra här i stan o se till att de blir riktiga grejer.. Liksom i Borås finns de en hel del fina bilar som har potentialen till fina grejer men dom vill inte :S Så synd..  sad Men Men.. Vi får la snacka ihop oss som sagt o se till att de blir lite skärpning på saken winkbig_smile !!!

302 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Severin skrev:

knyt snören och dra i dom manuellt? haha

1 255 Inlägg
18 januari 2008
Severin skrev:
Anubis skrev:
Severin skrev:

Jupp de får vi göra.. Åka till Gislaved ska jag, min kompis o hans bror styr ju Rushracing typ.. Dom har överbra race va ja hört iaf big_smile Men vi i Borås får la samla ihop ett gäng killar som ska ställa o styra här i stan o se till att de blir riktiga grejer.. Liksom i Borås finns de en hel del fina bilar som har potentialen till fina grejer men dom vill inte :S Så synd..  sad Men Men.. Vi får la snacka ihop oss som sagt o se till att de blir lite skärpning på saken winkbig_smile !!!

Jo va på ett race som dom hade med min gammla 200sx måste va de bästa illegala racet ja vart på så sjukt bra organiserat!!

54 Inlägg
18 januari 2008
Bohlin skrev:
jaha, trevligt..  jo den har jag sett smile
Tack så mycket.  ska nog kränga på sommarfälgaran idag tror jag... de är ju inge halt ändå.
så blir den lite roligare...

men de är ju så förbannat jobbigt..

Hehe okej! vintern kommer väl imorgon med stormen! behåller helst mina dubbisar kvar..
Soft att du hitta garage.. jobbigt att det är så långt bara men vafan det är ju bättre än inget!
jag är på!
1. Pär Bohlin
2.rickard eller va de va
3.Henke
4.

Var en verkstadslokal i BT idag fast den var gigantiskt.. gick in 10-12 bilar (280kvm) med kök/toa/dusch för 10500 kr/mån (kallhyra).. skulle gå att dela men blir nog lite väl kaotiskt..

1 255 Inlägg
18 januari 2008
Men vart ska vi mötas parkeringen är ju ändå rätt så stor tongue

1 587 Inlägg
18 januari 2008
Anubis skrev:
Severin skrev:
Anubis skrev:

Jo va på ett race som dom hade med min gammla 200sx måste va de bästa illegala racet ja vart på så sjukt bra organiserat!!

Jo jag hörde att dom organiserar de väldigt bra big_smile !! Men Men.. Som ja sa förut.. Vi får snacka ihop oss fixa lite talkies, polisradio osv big_smile Så får vi snacka med lite folk o manipulera deras feghet tongue

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 januari 2008
Bohlin skrev:
HyperSonica skrev:
Severin skrev:

he he... funderat på de... men det är ganska så tunkgt o dra en singeltorkare som gär fram o tillbaka, och upp o ner tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

302 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
Henkhe skrev:
Bohlin skrev:
Tack så mycket.  ska nog kränga på sommarfälgaran idag tror jag... de är ju inge halt ändå.

Hehe okej! vintern kommer väl imorgon med stormen! behåller helst mina dubbisar kvar..
Soft att du hitta garage.. jobbigt att det är så långt bara men vafan det är ju bättre än inget!
jag är på!
1. Pär Bohlin
2.rickard eller va de va
3.Henke
4.

Var en verkstadslokal i BT idag fast den var gigantiskt.. gick in 10-12 bilar (280kvm) med kök/toa/dusch för 10500 kr/mån (kallhyra).. skulle gå att dela men blir nog lite väl kaotiskt..

härligt... jo det blir nog lite väl..  vill inte ha för mycket folk som ska springa omkring bland mina grejer heller..

ja nu sitter sommarfälgarna på iaf, bara hoppas på att vintern inte kommer hmm

Mc Donalds kl 21.00 ikväll.. kommer du?

302 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
Anubis skrev:

utanför Mc Donalds. vid kanten av stora vägen?

302 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Bohlin skrev:
HyperSonica skrev:

he he... funderat på de... men det är ganska så tunkgt o dra en singeltorkare som gär fram o tillbaka, och upp o ner tongue

haha jo de är klart;)

1 255 Inlägg
18 januari 2008
Bohlin skrev:
Henkhe skrev:
Bohlin skrev:

jag är på!
1. Pär Bohlin
2.rickard eller va de va
3.Henke
4.

härligt... jo det blir nog lite väl..  vill inte ha för mycket folk som ska springa omkring bland mina grejer heller..

ja nu sitter sommarfälgarna på iaf, bara hoppas på att vintern inte kommer hmm

Mc Donalds kl 21.00 ikväll.. kommer du?

Jag, Bamse och Ramin kommer vid 21:00

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 januari 2008
Bohlin skrev:
Anubis skrev:

där alla A-Traktorer står o brötar tongue he he smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
18 januari 2008
haha Precis.. Parkeringen där alla driftar/sladdar tongue haha !! Utanför McDonalds.. Där alla brukar samlas typ big_smile! förresten.. DOm som är där o ser nån komma... Signalen på att det är nån av OSS = varningsblinkers big_smile okej ?

1 587 Inlägg
18 januari 2008
Haha precis.. OnOff går la inte missa big_smile?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 januari 2008
Severin skrev:
haha Precis.. Parkeringen där alla driftar/sladdar tongue haha !! Utanför McDonalds.. Där alla brukar samlas typ big_smile! förresten.. DOm som är där o ser nån komma... Signalen på att det är nån av OSS = varningsblinkers big_smile okej ?

He he...  oki doki... blinkar till om jag se det komma... smile
Senast redigerat av HyperSonica (18 januari 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
18 januari 2008
GÖtt.. Bara blinka med alla 4 !! hehe tongue

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 januari 2008
RouziMotorsport skrev:
Bohlin skrev:
Anubis skrev:

stora parkeringen framför onoff. du lär inte missa dt.
akta er för min volvo jag har GT28 turbo på och en greddy dump, dont fuck with me ;D

jag har ingen dump... men jag är duktig på att tappa kontrollen... så det är nog mej man ska passa sej för... tongue ha ha... "Skojjar liite"

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 januari 2008
Severin skrev:
GÖtt.. Bara blinka med alla 4 !! hehe tongue

Dom blinkar vitt så du vet de... inte hunnit köpa oranga lampor än tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök