Severin skrev:
Anubis skrev:
Severin skrev:
Haha gör du så
!! Så får vi la se o snacka ihop nånting.. För Borås brukar va lite halvtråkigt.. Typ Ramnaslätt.. 10/150 tävlar :S hahaha !! Hur skojj är de :S ?! När man är där så känns de nästan som man stannat av vid en vanlig motorväg o bilar ba körbi typ :S Känns inte som ett riktigt race
Jag vet 2007 va ett uselt år hoppas vi kan snacka ihop oss o få de bättre i år eller göra som så att dom som vill köra åker ihop till Gisslaved o kör där, dom har ju grymt bra race där!!
Jupp de får vi göra.. Åka till Gislaved ska jag, min kompis o hans bror styr ju Rushracing typ.. Dom har överbra race va ja hört iaf
Men vi i Borås får la samla ihop ett gäng killar som ska ställa o styra här i stan o se till att de blir riktiga grejer.. Liksom i Borås finns de en hel del fina bilar som har potentialen till fina grejer men dom vill inte :S Så synd..
Men Men.. Vi får la snacka ihop oss som sagt o se till att de blir lite skärpning på saken
!!!
Jo va på ett race som dom hade med min gammla 200sx måste va de bästa illegala racet ja vart på så sjukt bra organiserat!!
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D