Jahapp då va de dags för mig att dra igång mitt lilla projekt
projektet kommer att gå ganska sakta framåt då ja inte är så bra på att skruva själv än så ja har farsan till hjälp, men ja lär mig rätt fort
Det som skall göras:
Reparera fronten (läs min blogg, står vad som hände där) [X]
Sidokjolar [/]
Nya Galler i fronten [/]
Bakkjol [ ] (kommer evenutellt bygga en i sommar om tiden finns)
vinge [X]
neon? [/]
Fixa till stereobygget i bagaget [X/] (sugen på en ny bas
)
måla alla bromsok [X]
Nya fälgar [X]
Plasta hållare till Ipod [/] (blir att fräsa en i aluminium istället)
lacka om listen på förardörren [X]
lacka om backspeglarna [X]
Bsr Luftfilter [/] (på ingång)
aja nog om detta nu kommer nog lägga till mer detaljer i den listan senare
här kommer lite bilder på hur de ser ut just nu
såhär står bilen i nulägetPlastning av skadorna på fronten Framsidan av fronten i nuläget, har bara hunnit lägga lite glasfiberspackel på fronten än så länge, glömde ta kort på de, kommer med nästa update Har kapat sidokjolarna 4cm så att dom blir lagom långa till min bil Plastat ihop dom på insidan, även förstärkt gavlarna lite, dom verkade så klenaEna bakkjolen har kapats och börjat plasta, va gillar ni min fina arbetsbänk? Polaris Sportsman 800 lite närmre bild på bakkjolen, kommer va ett helsike att få till dessa men ja hoppas de blir bra Började plocka bort alla bromsar på bilen, dom satt inte dåligt dom vill ja lova, iaf vänster fram En lednyckel fick sätta livet till med vänster frambroms, äkta julakvalité Till slut va alla bromsarna väck och de va dags för mig att åka hem Det var allt för den här gången, ni får gärna komma med förslag på vad jag kan hitta på mer för roligt att göra, nästa update blir troligen på lördag