2746
Sök

Handla delar ifrån Polen!!!!!

Statligt anställd
215 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Tjenare! Tänkte kolla om det är så att det är någon som har handlat delar ifrån polen eller något liknande land. har hittat lite delar som jag har letat riktigt länge efter här i sverige. Bl.a. en takvinge och lite annat smått och gott. Hur är det med tull? EU-land o.s.v. någon som har testat det eller?

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

109 Inlägg
17 januari 2008
Det går fint fint att beställa därifrån tar ca 3-4v efter mottagen betalning. Det är upp till dig om vågar skicka pengar i förskott det är den enda sättet att betala till dem. Tuningzone är att rekomendera.

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2008
Jag handlade en speciall anpassad silikon slang från kanada förra året. Jag hade inga som helst problem med de. Frakten kosta 20$ och slangen kosta 20$. Var ett kanon bra pris och det tog ca 8 dagar innan jag hade den på posten här i Sverige. Hade inga som helst problem med tullen heller. Det är ju Där varan kan hamna och ligga ett tag dock. Så jag kan rekommendera att handla utomlands. Men det beror ju alltid på Vad, Var man ska handla i från med.

//Jonas
Senast redigerat av Braather (17 januari 2008)

--Lev i går som det vore i morgon--

Statligt anställd
215 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Klart. Tackar! Ja det blir nog att testa. Har ju inte hittat delarna i Sverige!

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

ElectroRaggare
885 Inlägg
18 januari 2008
Jag har åxå beställt från TuningZone, tog lite tid, och var lite nervöst att skicka pengar till en firma i Polen...
Men grejerna kom hem till slut och passade nästan! hmm (kjolpaket till calibra)
Senast redigerat av NxV (18 januari 2008)

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

*BECE**
334 Inlägg
18 januari 2008
Har beställt från USA ett par gånger, ena gången tog de max 3-4 dagar, ganska inmponerande:)

3 722 Inlägg
18 januari 2008
Tror många svenskar har fått detta med polen helt på bakfoten! Ni drar för mycket allt över en kant! Fan nästan bättre att bo i polen snart!. Du kan bli lika mycket lurad i polen som i sverige, och vikket annat land som helst!

358 Inlägg
18 januari 2008
Digital_Kicker skrev:
Tror många svenskar har fått detta med polen helt på bakfoten! Ni drar för mycket allt över en kant! Fan nästan bättre att bo i polen snart!. Du kan bli lika mycket lurad i polen som i sverige, och vikket annat land som helst!

polack? smile
skämt och sido, har också tänkt att beställa lite grejer därifrån men har inte blivit av.

3 722 Inlägg
18 januari 2008
SwenssonGTI skrev:
Digital_Kicker skrev:

polack? smile
skämt och sido, har också tänkt att beställa lite grejer därifrån men har inte blivit av.

ja det är jag. Men jag förstår inte varför alla taggar ner så mycket. Jag hatar själv alla dom som kommer till sverige och förstör för oss andra så. Kan ju säga att till bilar finns det skitmycket i Polen!. Billigare? Svar: Ja, men det är mycket bra kvalité man betalar för.

59 Inlägg
18 januari 2008
Har som många andra beställt både från USA och Polen. Har alltid funkat klockrent. I dagarna fick jag hem fram- och bakspoiler från Tuningzone i Polen. Snabb leverans och väl emballerat!

4 571 Inlägg
18 januari 2008
Jag har enbart bra att säga om tuningzone iaf big_smile

Sök