Brandis skrev:
vore ni 60-70 år gamla förstår jag att ni kanske kunde missa vissa saker med mail och
logga in på deras hemsida.
Lyckades inte logga in på deras hemsida sista halvåret jag var kund, trots beställda nya lösenord
m.m. och påpekanden hos kundtjänst. "Tekniskt fel" (verkade ju inte direkt ligga hos mig
).
Volvofarfar skrev:
just den här tråden är till för sådant serru! och 70% av alla inlägg är folk missnöja med atava!! och ringa dit tar dom för fan
ut 50 spänn för och så har dom ju såååå jättebra telefontider, och så svarar dom inte på 2-3 timmar för folk bara ringer och klagar på dom, och någon mailadress finns inte att hitta på "kontakta oss" så dom kan ta sig i RÖVEN!
Kostar inte 50kr att ringa. (sen ett år.. ?)
Telefontiderna är lite taskiga, men
jag har max väntat i 10 minuter dom tre gångerna jag har ringt dom.
Inga problem där inte.
Edit:
Sen var det ett evigt meckande från Atavas sida med Autogirobetalningar.
"Oj vi har inte dragit pengar från ditt konto pga problem med ditt autogiromedgivande, vi tar det nästa månad"
"Oj vi hade visst dragit pengar från ditt konto, bortse från tidigare mejl"
Fick man ett par gånger, man blev ju liksom van efter en tid att deras system inte var 100%igt
**
Bytte iaf till TryggHansa i slutändan, skitbra (ingen större prisskillnad heller), där kan man tom chatta med personal kvällstid som löser diverse problem direkt. Fattar inte varför man inte ens kan mejla Atava om frågor när de är nästan helt webbaserade..