Vem var denna Hoest som lag in dessa bilder, har aldrig varit inloggad något mer på detta namn sedan dess?? Mycket skumt.....Han måste ju ha ett annat alias här på garaget??
Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (1994-03-25) Besiktningsuppgifter Besiktning senast: 2002-05-31 Senast godkända besiktning: 2000-05-29 Föreläggande: Nej Körförbud: Ja Vägmätarställning, km: 79891
om Tonefilm köpte bilen 1994 och fortfarande har den, hur kan då dina kusiners föräldrar ägt den 2003 ungefär? och isåfall hade dom den obesiktad eftersom senast godkända besiktning var 2000.
Jag o några vänner ringde på den bajsbruna 245an som sunes farsa hade i sunes sommar, han som stog som ägare sa att han hade gett bort den för 10 år sedan För mig att vi ringde 4 på morgonen med
Stämmer mkt väl att det är en -64 Impala. Filmbolaget säljer den inte då dom inte vet om det ev kommer fler filmer precis som många andra sagt. Däremot finns det en kopia som var till salu förra våren för 75000kr, dock betydligt finare men var väldigt lik då dom plockat bort lister och sånt som saknades på filmbilen samt hade ett identiskt takräcke.
Och nej, Töntligan i borås äger inte jönssonligans bil och det är en jävla tur det när man ser hur dom behandlar sina andra bilar...
Mvh
Jag undrar vem som är tönt.. Du vet väl inget om hur vi behandlar våra bilar. Du var nog inte så gammal när vi startade JÖNSSONLIGAN CRUISERS MK 1989. Jag köpte min Impala 64 samma år. Eftersom det var samma modell på bilen så tog vi det namnet. Så enkelt är det. Ta reda på fakta innan du uttalar dej nästa gång. www.jonssonligancruisers.se
Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (1994-03-25) Besiktningsuppgifter Besiktning senast: 2002-05-31 Senast godkända besiktning: 2000-05-29 Föreläggande: Nej Körförbud: Ja Vägmätarställning, km: 79891
om Tonefilm köpte bilen 1994 och fortfarande har den, hur kan då dina kusiners föräldrar ägt den 2003 ungefär? och isåfall hade dom den obesiktad eftersom senast godkända besiktning var 2000.
bara en tanke...
1994 hmm? impalan var ju med i första filmen, och den var inspelad i början av 80 talet. Kanske filmbolaget bytte namn eller nått då??
En bekant blev erbjuden att köpa impalan förut, dock vad detta innan första filmen spelades in. Var tydligen lika risig redan då
En bekant blev erbjuden att köpa impalan förut, dock vad detta innan första filmen spelades in. Var tydligen lika risig redan då
Den var risigare än den är i filmerna. Läste ett repotage om den bilen, och det hade varit mycket billigare att köpa en i bättre skick och "risa" ner än att laga upp den dom köpte.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Det är så när man inte begriper att det är en klenord och dom har bara haft den som en pryl i filmerna och där med har den inget värde i deras ögon. Skälv föredrar jag impala 58 cab.
haha ja men va fan! de traglas om vem som äger den och många tok fransar har sedan dess skrivit min kusins pappas morfars mamma blev erbjuden att köpa den 00 mmm så är de
annars kan man ju göra det lätt för sej...kolla på en film där den är med,spana reg skylten,skicka nummer till 71456 med sms...
..eller så läser man tidigare inlägg i tråden..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.