2273
Sök

baslåda nästan färdig.. vad tycker ni! ful lr cool?

139 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
Skyracer skrev:
Svårt att säga hur det kommer att bli, men verkar bra. smile

tack.. ja de kan va lite svårt o se hel heten och svåras är o se hur det spelar det är jag mest nyficken på... smile

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

155 Inlägg
20 januari 2008
kommer bli riktigt snyggt!

782 Inlägg
20 januari 2008
snyggt!! Du verkar vara noggrann man ser massor med ihophaffsade byggen.
om jag var som du skulle jag försöka på allvar ta reda på litrarna det är VIKTIGT!! du har ju laggt ner nån tusenlapp då vill du ha ett bra slutresultat också.. Lycka till ska bli kul att se när den är plastad.. MVH jonas

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

139 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
bushmyra skrev:
snyggt!! Du verkar vara noggrann man ser massor med ihophaffsade byggen.
om jag var som du skulle jag försöka på allvar ta reda på litrarna det är VIKTIGT!! du har ju laggt ner nån tusenlapp då vill du ha ett bra slutresultat också.. Lycka till ska bli kul att se när den är plastad.. MVH jonas

tack så mycket=) 

ja jag vill inte att det ska se ut som hej kom o hjälp mig. sluten låda kommer att gå bra men det är jus portad jag ska göra två hål och se hur det blir annars så plastar jag igen det igen... det kommer att bli en del prov spelningar i slitet av vecka.. jag har ner och plasta snart..

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

139 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
BeNnaN skrev:
kommer bli riktigt snyggt!

tackar big_smile

4 554 Inlägg
20 januari 2008
nästan färdig? du har ju knappt kommit halvvägs tongue men ser ut att bli toppen när du fått plastat och slipat och platsat slipat spacklat slipat spacklat slipat spacklat slipat spliat mer slipat ännu mer spacklat mer slipa massa igen osv:D

782 Inlägg
20 januari 2008
Klär man med matta slipper man i princip allt underarbete..  he he

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

139 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
loudness skrev:
nästan färdig? du har ju knappt kommit halvvägs tongue men ser ut att bli toppen när du fått plastat och slipat och platsat slipat spacklat slipat spacklat slipat spacklat slipat spliat mer slipat ännu mer spacklat mer slipa massa igen osv:D

tacjkar.. =)haha nu ska du inte vara så hård imot mig wink *ler* . men en bra bit på väg iaf big_smile haha. jag är arbets narkoman så jag ska jobba dag o natt till på onsda för då börjar jag o jobba smile

139 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
bushmyra skrev:
Klär man med matta slipper man i princip allt underarbete..  he he

haha ja de gör man ju men man kan ju inte fuska allt för mycket wink

OEM <3
6 957 Inlägg
20 januari 2008
Just nu, ful!
MEN den kommer bli jäkligt cool, de tror ja iaf smile

OEM <3

139 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
Bjork skrev:
Just nu, ful!
MEN den kommer bli jäkligt cool, de tror ja iaf smile

haha ja de e sant. smile men sen hoppas ja att de blir grymt big_smile

3 059 Inlägg
20 januari 2008
Sitt nu inte här o bli kaxig.. ut o bygg med dig så vi får se den klar...

139 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Sitt nu inte här o bli kaxig.. ut o bygg med dig så vi får se den klar...

haha jag e aldrig kaxig wink *ler* det är på gång iaf big_smile

139 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
http://www.garaget.org/gallery/archive/32161/236957_ffww8x.jpg
tänkte bara lägga up den här ser man lite om hur dån kommer att sitta i bilen.. big_smile

BMW-328I
21 januari 2008
Snyggt enligt mig cool

(none)
1 725 Inlägg
21 januari 2008
som handen i handsken skulle jag vilja säga wink

--Lev i går som det vore i morgon--

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
21 januari 2008
Ser skitbra ut Junior, du får skrika till när det är klart så får du visa upp den. Jag kan leka testöra big_smile /// Mvh Håkan

Vilket jävla drag :)

139 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
BMW-328I skrev:
Snyggt enligt mig cool

tackar big_smile

Braather
Idag 02:09:18 som handen i handsken skulle jag vilja säga:

tack. smile hehe som den som ligger i skuffen? smile

P-G
Idag 02:15:03 Ser skitbra ut Junior, du får skrika till när det är klart så får du visa upp den. Jag kan leka testöra  /// Mvh Håkan

tackar big_smile de kan du får göra när det har gjort mina öron lyckliga o ja e nöjd så kan du göra de wink

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
21 januari 2008
ja det hoppas ja big_smile

Vilket jävla drag :)

1 752 Inlägg
21 januari 2008
Inget dåligt bygge än så länge!!big_smile Hoppas på grymt resultat sen när du är klar;) Ska den kläs eller lackas sen då?smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Sök