Jösses! Allt det där i en liten Peg. Lär ju skrämma slag på vem som helst när du "smyger" fram längs gatorna. Det blir säkert jättebra det där och jag hoppas liksom du att det låter bra också. Håller tummarna
Det blir bra det där. Det är ju inte fult iallafall
tacka så mycket de kul att höra.. man va ju nästa ledsen att jag fick välja bort en bar så det bara ble tre.. men sen när jag tänker efter så skulledet noh blivit för mycket??
vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!
ful är den inte !!den blir riktigt brutal har du räknat ut volym o så så att den låter bra oxå
tackar hm nja jag kör lite på känn just nu så får vi se hur det går... jaghar göra några tester både som sluten och portad... det blir att jag lägger in att film klipp om det blir ett lyckat resultat
vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!
Jösses! Allt det där i en liten Peg. Lär ju skrämma slag på vem som helst när du "smyger" fram längs gatorna. Det blir säkert jättebra det där och jag hoppas liksom du att det låter bra också. Håller tummarna
tack så mycket. haha ja det är det jag hoppas på men jag har kört lite på känn nu när det gäller låd volyme så men jag tror att det ska bli ganska bra..
toby88 Idag 09:43:59 Ser riktigt bra ut! tackar tackar.
dj_aggwa Idag 11:33:40 riktigt cool tackar..
Det är kul att så många gillar det med tankae på att jag har jobbart nästan dag o natt i två dagar men att få ordning på baslådan och d´baslådans design . hoppas att det är fler tycler likadant