vaddå tungt bygge Det mesta är ju luft... Junior2 ser väldigt bra ut.. snygga glasfiber skills du har!! endel bara kladdar på så det ser ut som skit..
Hörru "myran"... Ser Junior2 bra ut?? Är det inte lådan som ser bra ut då? Kanske det du menar... Kunde inte låta bli där... Keep it up Junior. Blir kalasbra det där tror jag iaf.
vaddå tungt bygge Det mesta är ju luft... Junior2 ser väldigt bra ut.. snygga glasfiber skills du har!! endel bara kladdar på så det ser ut som skit..
Hörru "myran"... Ser Junior2 bra ut?? Är det inte lådan som ser bra ut då? Kanske det du menar... Kunde inte låta bli där... Keep it up Junior. Blir kalasbra det där tror jag iaf.
det blev lite knäppt där haha tackar tackar.
vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!
Nu är det dags för en update igen nu har jag prov monterat allt + att jag har kopplat i hopp allt så det fungerar nu jag kunde inte hålla mig längre hehe jag har kört runt länge nog så jag va bara tvungen att lyssna lite o det spelar på riktigt bra må ja säga så nu har jag spelar in ett film klipp och tagit lite nya kort så filmen hittar ni på min sida ska strax lägga upp den kl är nu 00:08 fred den 29/2 filmen är inspelad med min mobil så det kanske inte är världens bästa kvalitet men det är alltid kul att tjuv lyssna lite så fram över kommer det att bli peutegot 206 sound(ex)stream men men nog om de jag hade ju tagit lite nya koer oxå så här kommer dom...
så här får det bli... men det ska ligga en skiva över så det blir lite diskretare
så drog jag strömkablarna=)
light up in the dark ;P
en over view
så fick jag sätta kondensatorn med tanker på min stora skuff så visste jag inte vart ja skulle sätta den men ja tycker att det blev rätt bra
glowing in the dark
Ja det va det för den här gången. hoppas att ni gillart men glöm inte bort o kolla filmen som kommer attf finnas på min sida.. ska lägga upp den nu... ha de // fredrik
vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!
ja det är nära nu ska ta ur lådan och klä den fästa fast resterande kablar o lite sånt så är det klart så ska jag börja med nästa som är kjolpaketet. tack tack
Hehe, slipa kan jag! Men jag suger på att lägga glasfiber. Vill gjuta av frontspoilern...
oj hehe de har jag aldrig gjort nån gång. är det orginal stötfongaren lr?? hm hur ska man göra de på bästa sätt tro hm du får typ tejpa på embalerings tejp lr folie tror jag folk har andvänt när dom har av gjutigt något hehe