3450
Sök

Besiktning av min race bil!

227 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
tjenare som topicen lyder!

vill ha min race bil gatbesiktigad, men vad kan de gnälla på!

kommer enbart ha 2 stolar fram
inga dörrsidor
inga lampor i dörrarna
tänkte låta bältene sitta i bak vid besiktning för bilen e juh reggad för 5 pers
o så kommer den vara gött låg
kommer även ha 350mm skivor fram
sen e det juh det med större turbo mm!

kom gärna men goa grejer de kan klaga på!

227 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
kommer o köra med nira, men det kommemr juh o koplas förbi vid besiktning

176 Inlägg
20 januari 2008
Du får ha nira på besiktningen så länge det inte höjjer effekten eller försämrar dina avgasvärden.

Alla borde få ha en Cossie och en e30 nån gång...

227 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
okej det låter bra! bara o ha en "fjollmapp" då juh!

140 Inlägg
20 januari 2008
allt hänger på hur snäll besgubbe du får;)

Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.

178 Inlägg
20 januari 2008
Du måste ha sätena i bak. När jag skulle besiktiga en caravelle som jag plockat ut baksätena på så fick jag ombes. fär det. Besiktningsmannen sa att det måste finnas bälten och stolar till antalet registrerade passagerarplatser. Nu hade jag ju iof varken bälten eller säten där bak.
hmm

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!

1 827 Inlägg
20 januari 2008
-Bergan- skrev:
Du måste ha sätena i bak. När jag skulle besiktiga en caravelle som jag plockat ut baksätena på så fick jag ombes. fär det. Besiktningsmannen sa att det måste finnas bälten och stolar till antalet registrerade passagerarplatser. Nu hade jag ju iof varken bälten eller säten där bak.
hmm

Konstigt att jag brukade gå igenom utan säten bak... Bälten måste dock finnas. Nu är allt borttaget då bilen är reggad för en passagerare och med bur.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

227 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
vad skulle det kosta om man nu vill regga den för 2 pers, har juh tagit bort draget på den så får juh regga om i vilket fall!

1 827 Inlägg
20 januari 2008
Nu är reglerna ändrade men när jag gjorde det kostade det 700:-, nu 500 har jag för mig.

Ha nu koll på att en rebes så ska bilen i övrigt vara orginal förutom det du ska regga om.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

301 Inlägg
20 januari 2008
camaro67 skrev:
Jag tror att du behöver ha någon form av dörrsidor. Men de kan jag inte lova.

Hade mina dörrsidor till fram dörrarna i baksätet när jag besiktade en mazda som jag hade innan.. Det gick fint..

allt över 800kg och utan turbo e fjantigt
252 Inlägg
20 januari 2008
camaro67 skrev:
Jag tror att du behöver ha någon form av dörrsidor. Men de kan jag inte lova.

Så länge de inte finns nå vassa kanter så äre lugnt. stolar ska inte behövas bara bältena sitter där men hur det igentligen är kan ja inte säga

227 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
gött o höra alla kommentarer jag hoppas på det bästa så får vi se!!

Sök