Snyggt som fan med vit bil med svarta och kolfiber delar som bryter av, blev nästan lite sugen på att lacka min vit med men risken är för stor att man blir lik nån annan .
Älskar föresten den korta fjädringsvägen som man märker av när bilen är upphissad .
Kekke: Ja fy de var inge roligt alls, men men som sagt projekten kronglar fan alltid
Tycker personligen bilen ser mycket trevligare ut i vit än röd, men men smaken är som baken.
Btw så har nu lite mer delar landat hemma En Greddy profec B spec 2 som jag ska instalera så fort motorn sätter fart. Och jag väntar på alla delar men dom är slut i lager för tillfället hos leverantröen. Bara att vänta.
Håller även på att montera nya bromsrör bak + dom nya stålomspunna bromsslangarna också.
Även fått hem mitt nymappade Chip för min spec. Tack Lundahl för de!
Vart lite utställningsbilder efter en garagetträff här i Örebro, självklar utan motorn, den är under uppbyggnad då mina kolvar och lager och liknande kommer i veckan
Men en liten glimt. OBS INREDNINGEN ÄR INTE KLAR, och inte resten av bilen heller för den delen
Asså din bil är så svinfin!! Lätt snyggast. Älskar guldfälgarna i kontrast med den vita lacken och den svarta huven, kommer bli kanonfint hur du än gör nu!
Cp kolvar 83mm Acl cotade vevlager Acl cotade ramlager Ny vattenpump Ny oljepump Ny kamrem Arp - topplocksbultar Packningssats ligger redan hemma Cometic 1,2mm stålpackning
Stenparnerstakarna är hemma i slutet av veckan
Även nya rims är ju beställt Bör komma i slutet av nästa vecka : Så här ser dom ut Självklart med nya 5-bultsnav.
Lite mysiga bilder på delarna som ligger och väntar hemma på golvet. Lamell från Apex Tryckplattan från Apex Acl's cotade vevlager Acl's cotade ramlager Cometic 1,2mm stålpackning Cp kolvar 83mm