3293
Sök

vad tyker ni om den nya uppgradring på garaget

Gréve
497 Inlägg
22 januari 2008
ja kan bara hålla med.. smidigt med att hålla på länkarna så de kommer fram lite info med, men snabbsök kan kanske få tillbaka sin vanliga plats om vi frågar snällt?

EDIT: menade inte de sista såg ja nu när jag kollade på förstoringsglaset bredvid "logga ut" knappen cool
Senast redigerat av The_Rebel (22 januari 2008)

4 767 Inlägg
22 januari 2008
Phaetoon skrev:
Jag tycker att det känns lite brett med ~950 pixlar för sidan, men jag har ju inte widescreen.
Funderade på en sak. Tänk om man kunde minska allt med cirka 5-10%. Dvs alla mått, bilder och även teckensnittet?

Jag tycker tvärt om att det verkligen var på tiden att sidan blev bredare. Den täcker nu ca 50% av bredden, har rätt mkt grått på båda sidorna fortfarande dock.

Updaten e kalas iallafall, saknar bara att man inte kan hålla över avataren längre så att den visas stor.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

2 118 Inlägg
22 januari 2008
Erick skrev:
Phaetoon skrev:
Jag tycker att det känns lite brett med ~950 pixlar för sidan, men jag har ju inte widescreen.
Funderade på en sak. Tänk om man kunde minska allt med cirka 5-10%. Dvs alla mått, bilder och även teckensnittet?

Jag tycker tvärt om att det verkligen var på tiden att sidan blev bredare. Den täcker nu ca 50% av bredden, har rätt mkt grått på båda sidorna fortfarande dock.

Updaten e kalas iallafall, saknar bara att man inte kan hålla över avataren längre så att den visas stor.

Mvh
Erick

håller med, har en 22" widescreenskärm så jag har gott om grått på sidorna.. skulle kanske vart nått att man kunde ändra på en knapp typ widescreen/vanligt ?

D.i.l.l.i.g.a.f

1 892 Inlägg
22 januari 2008
jag saknar att   avatar-bilden inte förstoras vid mouse over  som det gjorde förrut när man var inne på någons sida..

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
22 januari 2008
krutmats skrev:
jag saknar att   avatar-bilden inte förstoras vid mouse over  som det gjorde förrut när man var inne på någons sida..

Tycker den funktionen borde utökas tillochmed, så avataren OCH bil-bilden som syns i forumet blir större vid mouse over.

Yrkesförare
1 267 Inlägg
24 januari 2008
Tycker att de blev bra

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

dARKiE
5 031 Inlägg
24 januari 2008
FL3JM skrev:
krutmats skrev:

Tycker den funktionen borde utökas tillochmed, så avataren OCH bil-bilden som syns i forumet blir större vid mouse over.

jaha är den borta suttit och hållt musen över massa bilder, men trott min dator har flippat haha wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

993 Inlägg
24 januari 2008
jag med, saknar sökfunktionen uppe i högra hörnet + att bilderna "avatar" inte blir större när man markerar dom längre...

Sök