3219
Sök

vad tyker ni om den nya uppgradring på garaget

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
Inatt kunde jag inte gå ut på garaget, Chrizz jobbade med en viss uppgradering och idag ser jag det som mycket positiv,  har ni märkt någonting och vad tycker ni själva?
Det verkar som att när när en del av folk sover, andra jobba för att vi ska har det bra på garaget.
Tack för det. cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

8 883 Inlägg
21 januari 2008
Blev klart bättre, nu slipper man reklamen big_smile
http://www.geting.se/image.php/81212-garaget.jpg

Fotograf på tierpidag.se

12 086 Inlägg
22 januari 2008
Reklamen är skön att man slapp, värst va den där googlereklamen mellan inlägg och skrivrutan som man ibland tryckte på av misstag, va ju samma gråa färg som bakgrunden.

Den oranga färgen på klistrade trådar sticker lite i ögonen måste jag säga.
Senast redigerat av JapMax (22 januari 2008)

Kontot inaktivt
104 Inlägg
22 januari 2008
Kan inte uttala mig om den nya sidan ännu. Men det lilla jag sett är inget jag tycker är dåligt.

Gällande reklam, så kör på Firefox och ett tillägg som heter Adblock plus. Sen är det bara ta bort reklam....

Mvh/ Adde

203 Inlägg
22 januari 2008
Jag saknar sökfunktionen uppe i högra hörnet + att bilderna "avatar" inte blir större när man markerar dom längre? Eller är det jag som är ute och cyklar?

2 118 Inlägg
22 januari 2008
Larssonn skrev:
Jag saknar sökfunktionen uppe i högra hörnet + att bilderna "avatar" inte blir större när man markerar dom längre? Eller är det jag som är ute och cyklar?

sökfunktionen finns ju där uppe, dock till höger om "logga ut" knappen, och vad jag har förstått så måste man ladda upp bilderna på nytt för att dom ska bli större..

D.i.l.l.i.g.a.f

2 594 Inlägg
22 januari 2008
ska jag va ärlig så tycker jag de va bra som de va innan tongue men de är ju bara jag de de enda som va bra nu är att de är markerat me en annan färg på klistrade trådar

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
22 januari 2008
Tyckte de va bättre innan.. Men är la mest en vanesak skulle ja tro!

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

911 Inlägg
22 januari 2008
Jag tycker det blev bra ^^  Dock så saknar jag fortfarande att man kan Söka efter något i alla kategorier, nu kan  man ju t.ex bara söka en åt gången, projekttråd eller evenemang istället för båda...

pic up the phone, wazzzaaa

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
22 januari 2008
Tycker de e kalas  blev bara lite besviken igår morse o kom inte in men nu var de värt tongue hehe kalas bra uppdatering som andra har skrivit slipper man reklamen på höger sidan MVH Bill

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
Jag saknar också att man kunde få en störe bild på avtarbild, det var trevligt att se störe model.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

2 117 Inlägg
22 januari 2008
Jag gillar ändringarna skarpt! Förändringsvilja! big_smile
Det har blivit mycket bättre, inget snack om saken.
Naturligtvis hade det varit gott med en möjlighet att söka i alla forumgruppen på en gång.
Det är nog det enda jag saknar (förutom längre helger och mer sol på dagarna).
roll

414 Inlägg
Bärs!
3 456 Inlägg
22 januari 2008
mjoodå, det blev väll finfint! smile fast garaget.org blev snudd på för tung för jobbdatorn... tongue

Garaget.org peakade 2008.

Smålänning
7 883 Inlägg
22 januari 2008
Ni som undrar vad som är nytt kabnske ska kolla i tråden om uppdateringen... Ligger i nyheter delen i forumet.

Jag tycker, nu när barnsjukdomarna i början är borta, så är allting kalas. Snabbare, snyggare och mer "clean".
Denna sidan är antagligen en av dom mest användarvänliga sajterna på internet.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
22 januari 2008
Räcker den där lilla google annonsen högst upp och annonsen längst ner på sidan för att hålla garaget igång?
Tycker uppdateringen blev riktigt bra iaf smile

OEM <3
6 957 Inlägg
22 januari 2008
Gillar när man trycker på logga in, lite "spookie feeling" tongue
Sen att avataren e större är oxå najs, Forumet blev snyggare när de blev lite bredd.

Sen undrar ja om de e lite problem än med att visa "senaste besökare"?

Mvh

OEM <3

DFFL
9 020 Inlägg
22 januari 2008
Hamilton skrev:
Blev klart bättre, nu slipper man reklamen big_smile
http://www.geting.se/image.php/81212-garaget.jpg

Adblockar alltid reklam ändå, så just det märkte jag inte av tongue

(Förlåt Chrizz)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

8 156 Inlägg
22 januari 2008
Jag tycker att det känns lite brett med ~950 pixlar för sidan, men jag har ju inte widescreen.
Funderade på en sak. Tänk om man kunde minska allt med cirka 5-10%. Dvs alla mått, bilder och även teckensnittet?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

99 Inlägg
22 januari 2008
tycker de blev bra, men ja saknar "snabb" sök fältet:(

kör volvo 244 glt!

Sök