2908
Sök

Snyggast ?:P

Saab raggare : )
887 Inlägg
1 december 2005
Trådstartare
http://www.blocket.se/view/6756581.htm? … amp;city=0

"Tja. Säljer europas garanterat! snyggaste A4.
För mycke att skriva."

hahah ^^
Senast redigerat av zwich (1 december 2005)

Turbo.. Because Im worth it :)

19 Inlägg
1 december 2005
den finns ju här på garrat.org, (tror jag). snyggast, nää. men den är otroligt fet =]

kolla mitt regnr i bakspegeln pliz

271 Inlägg
1 december 2005
Han verkar lagom skrytsam iallafall wink

Driver
2 111 Inlägg
1 december 2005
olz skrev:
den finns ju här på garrat.org, (tror jag). snyggast, nää. men den är otroligt fet =]

Verkar vara bortagen nu iaf. har också sett den här.var snyggare innan de kladdade på all spindelväv dock.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Lastbilschaufför
186 Inlägg
1 december 2005
Vilken fin vinterbil,eller så inte!

Ride Hard-Die Free!

342 Inlägg
1 december 2005
enligt mig har dom ju sabbat bilen.. men alla tycker vi ju olika.. smile

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express

SSS -12
3 217 Inlägg
1 december 2005
Synd med vingen... Det finns definitivt bättre alternativ!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Team Kränghäng
657 Inlägg
1 december 2005
Håller nog fan med han att det är europas snyggaste.. den e ju så grymt jävla läcker... synd att de ska finna massa avundsjuka som snackar skit hela tiden... men men.. så är de väl....

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Rekondare
289 Inlägg
1 december 2005
hmm...tycker nog inte heller att den är europas snyggaste...

Sedan så har det nog inget med avundsjuka att göra utan bara att vi alla har olika smak...

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Bmw E36
304 Inlägg
1 december 2005
Tycker inte heller den är av europas snyggaste. dekalerna och vingen har förstört bilen.

12 086 Inlägg
1 december 2005
Kan garantera att det fins snyggare A4 i europa.. skylle gissa i tyskland;) Men fifan va fet den är.. tycker den är optimal i alla avseenden. Dock kunde han valt andra fälgar.. men det hade blivit en 5a av mig iaf!

719 Inlägg
1 december 2005
Tycker den är riktigt snygg! Allt matchar varann och funkar tillsammans tycker jag. Gillar inte stora vingar, men den passar in som handen i handsken!

live free, die young.

104 Inlägg
1 december 2005
visst var det en av grabbarna i fhatcrew´s bil?

dARKiE
5 031 Inlägg
1 december 2005
Tycker den är jävligt fräsch faktiskt smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

2 122 Inlägg
1 december 2005
skippa vingen så blir den 100ggr så snygg

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
1 december 2005
Jag tycker nog att den var riktigt snygg smile men att den är europas snyggaste, det är kanske lite överdrivet att skriva ut bara så där tongue

Administratör
11 899 Inlägg
1 december 2005
calibra_nox skrev:
Jag tycker nog att den var riktigt snygg smile men att den är europas snyggaste, det är kanske lite överdrivet att skriva ut bara så där tongue

Överdrivet? Kanske... smart? Ja... se så mycket uppmärksamhet den får nu. Han lär hitta köpare på nolltid.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Rekondare
289 Inlägg
1 december 2005
chrizz skrev:
calibra_nox skrev:

Överdrivet? Kanske... smart? Ja... se så mycket uppmärksamhet den får nu. Han lär hitta köpare på nolltid.

Smart om det hade varit medvetet vilket jag inte tror det är smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Type R
368 Inlägg
1 december 2005
smaken e som baken

Honda is the shit!

Driver
2 111 Inlägg
1 december 2005
michael561 skrev:
chrizz skrev:
calibra_nox skrev:

Smart om det hade varit medvetet vilket jag inte tror det är smile

Tippar nog på att det är ganska medvetet.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sök