den finns ju här på garrat.org, (tror jag). snyggast, nää. men den är otroligt fet =]
Verkar vara bortagen nu iaf. har också sett den här.var snyggare innan de kladdade på all spindelväv dock.
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Håller nog fan med han att det är europas snyggaste.. den e ju så grymt jävla läcker... synd att de ska finna massa avundsjuka som snackar skit hela tiden... men men.. så är de väl....
Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
Kan garantera att det fins snyggare A4 i europa.. skylle gissa i tyskland;) Men fifan va fet den är.. tycker den är optimal i alla avseenden. Dock kunde han valt andra fälgar.. men det hade blivit en 5a av mig iaf!
Jag tycker nog att den var riktigt snygg men att den är europas snyggaste, det är kanske lite överdrivet att skriva ut bara så där
Överdrivet? Kanske... smart? Ja... se så mycket uppmärksamhet den får nu. Han lär hitta köpare på nolltid.
Smart om det hade varit medvetet vilket jag inte tror det är
Tippar nog på att det är ganska medvetet.
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"