Denxor skrev:
Jag var inne i stan i helgen och blev invikad av någon reflexgubbe, jaha.. polisen, man fick visa körkort och blåsa. När man gjort det så börjar dem undra om verkligen bilen ska låta så mycket som den gör, har en japsdämpare. Så dem bad mig att gasa lite. Jag gasade upp till typ 1500 varv, så den inte skulle låta alldeles för mycket. Nej nej, jag får gasa sa en av poliserna, han gasade ju på lite mer, så bilen brölade så in i ...
Jaha, så fick man en ombesiktning på avgassystemet för avgasljudnivån var för hög.
När jag besiktigar bilen så monterar jag insatsen i japsen, förhoppningsvis så går den igenom.
Men sedan efter besiktningen när den är godkänd vad händer om polisen tar mig igen och klagar på att den låter för mycket. Får jag böter då om dem ser att jag har fått en anmärkning på ljudnivån från avgasröret tidigare?
Du far fangelse!
Haha vad tror du de kan gora egentligen. Du far ombesiktning igen + en bot.
when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...