Det är en Fas 1 jag har, och Xc-grillen borde passa då flera olika firmor säljer dom just till Fas 1 och jag har sett många Fas 1or här inne med det...
Sänkning, mjo det kanske kommer... Tycker han är styv o fin som den är nu, faktiskt...
Men kanske för utseendets skull. Om inte mitt avgassystem tar i då, dvs.
Öööh, shit det där med att man kanske fått Fas 2ans avgassystem kanske stämmer, för den sitter faktiskt en aning för högt...
Fan, kanske skulle byta ner till 2½" system istället för det 3" jag har nu, så man även slipper klonkandet mot bakaxeln...
Sidomarkörerna är redan inköpta faktiskt, men upptäckte att det är lite jobb o byta dom, annars hade jag bytt idag redan. Man måste tydligen ta ner hela kofångaren för att få dit dom...
Kjolkitt o sånt är inte min grej direkt. Skall jag ha något så ska det vara diskret...
Har hittat ett dock, men det kostade typ 5.000:- olackat, o sen kostar lack o skit med...
Chip kommer såsmåningom det med, och toning av rutor med. Ska försöka hitta någon billig firma som kan göra det bara. Orkar inte hålla på själv o tona, sånt jävla skitgöra och sen har man aldrig gjort det själv heller...
Ja jag kanske låter en aning negativ om era förslag o så, men jag har väldigt udda smak!