2494
Sök

Deamon 3 3.4l

VeeDub
319 Inlägg
10 mars 2008
#21
Kjolarna är inte lackerade på bilderna va?

I övrigt grymt bygge, ska följas!!

139 Inlägg
10 mars 2008
#22
ser bra ut Kaveh!! ja kanske har en supra på G snart med smile

Akay!

Toker
491 Inlägg
10 mars 2008
#23
Riktigt Grymt arbete!   
Stilrent det är med vita supror!

Toker Jr 081102

Administratör
11 858 Inlägg
10 mars 2008
#24
oj oj. Hur har jag kunnat missa den här tråden smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

417 Inlägg
10 mars 2008
#25
detta har man missat totalt,
det ser grymt bra ut, kommer du ha med dig den till sisjön?


2 751 Inlägg
10 mars 2008
#26
BlacKnBluE skrev:
Vad är det för Audi som står tillsammans med Opeln?
Nån a6 modell.. förmodligen S6 eller RS6... Skulle bli förvånad ifall han hade en "vanlig" a6 i sitt garaget lol

Who Djaa bless no man curse

Nismo
758 Inlägg
10 mars 2008
#27
Kommer följas big_smile

julgran
214 Inlägg
10 mars 2008
#28
Väldigt fint projekt Deamon! Ska bli kul att se den på någon av gbg-träffarna som du säkert tar den till någon gång smile


Rylander
10 mars 2008
#29
n0b0dy_ skrev:
BlacKnBluE skrev:
Vad är det för Audi som står tillsammans med Opeln?
Nån a6 modell.. förmodligen S6 eller RS6... Skulle bli förvånad ifall han hade en "vanlig" a6 i sitt garaget lol
Ser ni väl att det är en RS6:a i sedan modell smile Väldigt sällsynta wink lite avis på dig wink
Kan det tänkas vara MTM-specs på den ?
Senast redigerat av Rylander (10 mars 2008)

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
10 mars 2008
#30
nehe måste väl säga grattis ännu en gång att du får en bil byggd utav firmor.. gratulerar gratulerar.. men faktiskt så kan alla ha sådana här bilar om man har pengar

Vw trimmare
2 995 Inlägg
10 mars 2008
#31
GurraG skrev:
nehe måste väl säga grattis ännu en gång att du får en bil byggd utav firmor.. gratulerar gratulerar.. men faktiskt så kan alla ha sådana här bilar om man har pengar
men nu har inte alla så mycket pengar och säg mig hur många som har så mycket pengar som väljer att bygga såna här bilar, han är ganska unik och han har nog egna idér inslängda även om han så bygger den själv eller inte, att driva x-antal firmor är nog tidskrävande.


INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
10 mars 2008
#32
Jaa alltså jag säger inte så.. Men varför sedan se ner på andra som ej har råd med lika dyra bilar och så?? Jag säger inte att jag inte skulle vilja ha så feta bilar.. absolut inte.. men är synd att man bara skryter med att man har pengar och ser ner på andra

Toker
491 Inlägg
10 mars 2008
#33
GurraG skrev:
Jaa alltså jag säger inte så.. Men varför sedan se ner på andra som ej har råd med lika dyra bilar och så?? Jag säger inte att jag inte skulle vilja ha så feta bilar.. absolut inte.. men är synd att man bara skryter med att man har pengar och ser ner på andra
Sen när har deamon skrytit och sett ner på folk ?
Har inte sett något sådant..

Låter mer som avundsjuka från din sida, annars slänger man sig inte ur sådana kommentarer..

// Toker

Toker Jr 081102

624 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
#34
det e RS6 MTM 516hk original ,V8med turbo

gurra gurra , att du alldrig lär dig ,vet inte vad ditt problem e men om du vill kan jag skriva till Dr phil han kansche hjälper dig
jag har alldrig skrytit med penagr  och ser verkligen inte ner på nån då jag faktiskt är en blatte
det e snarare så att du snackar skit och ser ner på mig för att jag har fina bilar
men jag skulle vilja se dig ha hand om 25anställda 3firmor och massa annat ,,du skulle nog tjäna pengar du me ,,men det e inte där skon klämmer utan du har stora problem ,,alla hästar verkar inte vara i samma stall smile
men men vi ses väll till sommaren så kansche du kan förklara närmare över en korv eller nåt .sköt om dig lill pojken

PS, denna bil har jag byygt från grunden själv det som e gjort med motorn har dock PBZ stått för ,men allt annat har jag o 2polare byggt i min garage

dessutom ser jag inget fel i o köpa en fin bil som nån annan har byggt o ta hand om den ,,om det inte vore så ,så skulle bilbyggare ha en massa bilar på gården då ingen får köpa de för det e inte de som byggt de ?????????????????????
Senast redigerat av deamon (10 mars 2008)


Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
10 mars 2008
#35
Hett bygge. Och måste bara säga de, var ett jädrans tjat om pengar och firmor. Tycker de är dålig stil av vissa att klanka ned då han jobbat nå grymt hårt (antagligen) för att få dom. Den som ligger i får mycket gjort.

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

407 Inlägg
10 mars 2008
#36
Eftersom jag antar att du jobbar rätt hårt om dagarna så förstår jag inte varför folk är avundsjuka, skulle man jobba lika hårt och lyckas så skulle man nog själv ha likadana bilar med mera, tycker det är ett jävla fett bygge du gör iaf:) ska bli spännande att följa

MitsuNörd
880 Inlägg
10 mars 2008
#37
Ser ut som att det är sommar bilen roll

Men någon har glömt att slänga upp lite media...
http://www.youtube.com/watch?v=9_v8LJshM2E

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

Low is a lifestyle
956 Inlägg
10 mars 2008
#38
helvete va snyggt de blir.
Såg din opel på blackstage i höstas. fy fan säger jag bara.

men jag hoppas man får se alla bilar tillsammans på någon utställning snart

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Gasglad
295 Inlägg
10 mars 2008
#39
Fett bygge! Ser fram emot att få se den på onsdagarna i GBG.


2 079 Inlägg
10 mars 2008
#40
deamon skrev:
det e RS6 MTM 516hk original ,V8med turbo

gurra gurra , att du alldrig lär dig ,vet inte vad ditt problem e men om du vill kan jag skriva till Dr phil han kansche hjälper dig
jag har alldrig skrytit med penagr  och ser verkligen inte ner på nån då jag faktiskt är en blatte
det e snarare så att du snackar skit och ser ner på mig för att jag har fina bilar
men jag skulle vilja se dig ha hand om 25anställda 3firmor och massa annat ,,du skulle nog tjäna pengar du me ,,men det e inte där skon klämmer utan du har stora problem ,,alla hästar verkar inte vara i samma stall smile
men men vi ses väll till sommaren så kansche du kan förklara närmare över en korv eller nåt .sköt om dig lill pojken

PS, denna bil har jag byygt från grunden själv det som e gjort med motorn har dock PBZ stått för ,men allt annat har jag o 2polare byggt i min garage

dessutom ser jag inget fel i o köpa en fin bil som nån annan har byggt o ta hand om den ,,om det inte vore så ,så skulle bilbyggare ha en massa bilar på gården då ingen får köpa de för det e inte de som byggt de ?????????????????????
go go Deamon!! wink snyggt bygge, kommer följas

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.


Sök