deamon skrev:
det e RS6 MTM 516hk original ,V8med turbo
gurra gurra , att du alldrig lär dig ,vet inte vad ditt problem e men om du vill kan jag skriva till Dr phil han kansche hjälper dig
jag har alldrig skrytit med penagr och ser verkligen inte ner på nån då jag faktiskt är en blatte
det e snarare så att du snackar skit och ser ner på mig för att jag har fina bilar
men jag skulle vilja se dig ha hand om 25anställda 3firmor och massa annat ,,du skulle nog tjäna pengar du me ,,men det e inte där skon klämmer utan du har stora problem ,,alla hästar verkar inte vara i samma stall

men men vi ses väll till sommaren så kansche du kan förklara närmare över en korv eller nåt .sköt om dig lill pojken
PS, denna bil har jag byygt från grunden själv det som e gjort med motorn har dock PBZ stått för ,men allt annat har jag o 2polare byggt i min garage
dessutom ser jag inget fel i o köpa en fin bil som nån annan har byggt o ta hand om den ,,om det inte vore så ,så skulle bilbyggare ha en massa bilar på gården då ingen får köpa de för det e inte de som byggt de ?????????????????????