gött va ett tag sen man va här inne o kollade,keep it up!
Hehe jaa jag vet jag har vart dålig på bilder. Och så glömmer man kameran ibland med... Men som sagt just nu håller man på o plastar så man blir nästan hög på den jävla lukten...
Hoppas det är maria som får plasta det är ju underbart att få bort skiten från fingrarna sen för går ju fan genom handskarna om man inte har plast men mina är slut blir ju även hög gratis
Hoppas det är maria som får plasta det är ju underbart att få bort skiten från fingrarna sen för går ju fan genom handskarna om man inte har plast men mina är slut blir ju även hög gratis
Hehe tack Johan Jaa då jag har fått mer gjort men inte fått med mig kameran på några gånger nu... Minnet försvinner tack vare plasten Dags att slipa ner brädan och sen spackla nu Nae vi hjälps åt... Hon lär sig snabbt
Var o spendera pengar idag... Saker jag behöver och saker som kan vara bra att ha... Se om jag hinner med o bygga nått i morgon... Återstår att se... I veckan blir de bygga av iallafall...
Slipandet på den där instrumentbrädan tar tid... P40 papper biter ju knappt i plasten... Funderar på att testa en bandputs på den... Kommentera, kritisera, kom med förslag.
Instrumentbrädan är plastad iallafall
Började slipa ner den här idag... Fy fan för o slipa plast... De tar ju ingenting även fast jag kör P40
Och där kom jag fram till att mina mätare skulle sitta. Så som jag hade tänkt från början hade inte blivit så snyggt som jag trodde de skulle bli.
Handskfacket och annat plast... På den lilla plastdetaljen där det är massa spackel ska de senare sitta brytare.
Här spacklas de och slipas... Den är klar för lack nu iaf...
Mittkonsolen och stereohållaren spacklade... Plastar igen för brytare och så plastar jag igen askkoppen på mittkonsolen...
Thx... Hoppas de blir bra när de blir klart... Bara jag inte har samma otur som du hade med din instrumentbräda... Hur gjorde du för att de skulle spricka?
Thx... Hoppas de blir bra när de blir klart... Bara jag inte har samma otur som du hade med din instrumentbräda... Hur gjorde du för att de skulle spricka?
haha jag släppte den lite för hårt i golvet har jag för mig eller tappa den rättare sagt.. men jag har inget kollat hur mycket det vart.. men vekrar kunna spricka lätt i kanterna..
men den ligger på hyllan ett bra tag till tills utsidan är klar!
haha jag släppte den lite för hårt i golvet har jag för mig eller tappa den rättare sagt.. men jag har inget kollat hur mycket det vart.. men vekrar kunna spricka lätt i kanterna..
Hehe okej... Då känner jag mig lite lugnare... Min har åkt i golvet 3 ggr men inte spruckit någonstans
Hehe okej... Då känner jag mig lite lugnare... Min har åkt i golvet 3 ggr men inte spruckit någonstans
Yepp jag var där... Jag har lite bilder men dom kommer senare... Kom nyss hem från calibran... Det som gjordes var slipande och spacklande... Plastningen under stereon höll inte så den bröt jag bort idag... Även fast jag la 1 cm tjockt lager plast... Så kom med tips Lindgren_ Jag vet att du gjort så med typ
WÖÖÖHGÖHÖHÖHÖÖ PLAAYBOY KAAAANING PÅ MICRO WÖWÖWÖÖWÖWÖWÖ Spcie girls
Haha och du är ful(l) när du skriver märker jag.... Jag tror jag löst mitt problem Jaa kärringen samlar på playboy stuffs så hon köpte den för att sätta den på Primeran... Inte på calibran iaf De hade jag inte gått med på