3069
Sök

Syyhns |Opel Calibra| Egen gjorda mätartavlor på plats!

4 670 Inlägg
3 mars 2008
förjävla läcker calibra!

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
gött big_smile va ett tag sen man va här inne o kollade,keep it up!

Hehe jaa jag vet jag har vart dålig på bilder. Och så glömmer man kameran ibland med... Men som sagt just nu håller man på o plastar så man blir nästan hög på den jävla lukten... big_smile

/// SyyHn

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
mickius skrev:
förjävla läcker calibra!

Tackar:D Gå gärna in och kolla resten av bilderna på min sida...

/// SyyHn

2 644 Inlägg
6 mars 2008
Najz micke! fått nått mer gjort ? smile

Hoppas det är maria som får plasta det är ju underbart att få bort skiten från fingrarna sen för går ju fan genom handskarna om man inte har plast men mina är slut sad blir ju även hög gratis smile

Johan Lindgren

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
6 mars 2008
Katastrofalt hysterisk fräck calle må jag säga! coolt färgval:D

Ableton Live

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
Najz micke! fått nått mer gjort ? smile

Hoppas det är maria som får plasta det är ju underbart att få bort skiten från fingrarna sen för går ju fan genom handskarna om man inte har plast men mina är slut sad blir ju även hög gratis smile

Hehe tack Johan tongue Jaa då jag har fått mer gjort men inte fått med mig kameran på några gånger nu... Minnet försvinner tack vare plasten big_smile Dags att slipa ner brädan och sen spackla nu big_smile Nae vi hjälps åt... Hon lär sig snabbt big_smile

/// SyyHn

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
Qwaffe skrev:
Katastrofalt hysterisk fräck calle må jag säga! coolt färgval:D

Haha så pass? big_smile Så jävla kul att höra big_smile Trode du skulle säga att den ser katastrof ut innan jag läste klart tongue

/// SyyHn

Astronaut
28 Inlägg
14 mars 2008
ser mycket bra ut ju.. kommer bli grym när den blir färdig.. smile

(oo=00=oo)

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
Invisible skrev:
ser mycket bra ut ju.. kommer bli grym när den blir färdig.. smile

Hehe tackar... Jaa de hoppas jag big_smile

/// SyyHn

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Var o spendera pengar idag... Saker jag behöver och saker som kan vara bra att ha... Se om jag hinner med o bygga nått i morgon... Återstår att se... I veckan blir de bygga av iallafall...

http://www.garaget.org/gallery/archive/19137/281440_ct7xa1.jpg
Biltema is the shit!

/// SyyHn

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Update nu då... Det var ett tag sen sist...

Slipandet på den där instrumentbrädan tar tid... P40 papper biter ju knappt i plasten... Funderar på att testa en bandputs på den... Kommentera, kritisera, kom med förslag. big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19137/292692_ktsjnp.jpg
Instrumentbrädan är plastad iallafall

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19137/292695_fljnv6.jpg
Började slipa ner den här idag... Fy fan för o slipa plast... De tar ju ingenting även fast jag kör P40

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19137/292701_g2v5ou.jpg
Och där kom jag fram till att mina mätare skulle sitta. Så som jag hade tänkt från början hade inte blivit så snyggt som jag trodde de skulle bli.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19137/292707_pjuh2r.jpg
Handskfacket och annat plast... På den lilla plastdetaljen där det är massa spackel ska de senare sitta brytare.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19137/292721_fy4opi.jpg
Här spacklas de och slipas... Den är klar för lack nu iaf...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19137/292723_xbqbcq.jpg
Mittkonsolen och stereohållaren spacklade... Plastar igen för brytare och så plastar jag igen askkoppen på mittkonsolen...

/// SyyHn

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
Ser bra ut micke!

Thx... Hoppas de blir bra när de blir klart... Bara jag inte har samma otur som du hade med din instrumentbräda... Hur gjorde du för att de skulle spricka?

/// SyyHn

2 644 Inlägg
26 mars 2008
Syyhn skrev:
Lindgren_ skrev:
Ser bra ut micke!

Thx... Hoppas de blir bra när de blir klart... Bara jag inte har samma otur som du hade med din instrumentbräda... Hur gjorde du för att de skulle spricka?

haha jag släppte den lite för hårt i golvet har jag för mig eller tappa den rättare sagt.. men jag har inget kollat hur mycket det vart.. men vekrar kunna spricka lätt i kanterna..

men den ligger på hyllan ett bra tag till tills utsidan är klar!

Johan Lindgren

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
Syyhn skrev:
Lindgren_ skrev:
Ser bra ut micke!

haha jag släppte den lite för hårt i golvet har jag för mig eller tappa den rättare sagt.. men jag har inget kollat hur mycket det vart.. men vekrar kunna spricka lätt i kanterna..

Hehe okej... Då känner jag mig lite lugnare... Min har åkt i golvet 3 ggr men inte spruckit någonstans big_smile

/// SyyHn

2 644 Inlägg
26 mars 2008
Syyhn skrev:
Lindgren_ skrev:
Syyhn skrev:

Hehe okej... Då känner jag mig lite lugnare... Min har åkt i golvet 3 ggr men inte spruckit någonstans big_smile

okej låter ju bra !

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
28 mars 2008
Såg på msn att du är hos calibran smile Ladda upp bilder på vad som gjorts!

Johan Lindgren

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
Yepp jag var där... Jag har lite bilder men dom kommer senare... Kom nyss hem från calibran... Det som gjordes var slipande och spacklande... Plastningen under stereon höll inte så den bröt jag bort idag... Även fast jag la 1 cm tjockt lager plast... Så kom med tips Lindgren_ Jag vet att du gjort  så med typ tongue
Senast redigerat av Syyhn (29 mars 2008)

/// SyyHn

2 644 Inlägg
30 mars 2008
VCad meböver du hgjälp med ?

WÖÖÖHGÖHÖHÖHÖÖ PLAAYBOY KAAAANING PÅ MICRO WÖWÖWÖÖWÖWÖWÖ Spcie girls

Johan Lindgren

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
VCad meböver du hgjälp med ?

WÖÖÖHGÖHÖHÖHÖÖ PLAAYBOY KAAAANING PÅ MICRO WÖWÖWÖÖWÖWÖWÖ Spcie girls

Haha och du är ful(l) när du skriver märker jag.... big_smile Jag tror jag löst mitt problem tongue Jaa kärringen samlar på playboy stuffs så hon köpte den för att sätta den på Primeran... Inte på calibran iaf big_smile De hade jag inte gått med på tongue

/// SyyHn

Sök