WÖÖÖHGÖHÖHÖHÖÖ PLAAYBOY KAAAANING PÅ MICRO WÖWÖWÖÖWÖWÖWÖ Spcie girls
Haha och du är ful(l) när du skriver märker jag.... Jag tror jag löst mitt problem Jaa kärringen samlar på playboy stuffs så hon köpte den för att sätta den på Primeran... Inte på calibran iaf De hade jag inte gått med på
haha jag var lite halvt igår kanske lite för mycket till och med ahja..
WÖÖÖHGÖHÖHÖHÖÖ PLAAYBOY KAAAANING PÅ MICRO WÖWÖWÖÖWÖWÖWÖ Spcie girls
Haha och du är ful(l) när du skriver märker jag.... Jag tror jag löst mitt problem Jaa kärringen samlar på playboy stuffs så hon köpte den för att sätta den på Primeran... Inte på calibran iaf De hade jag inte gått med på
haha jag var lite halvt igår kanske lite för mycket till och med ahja..
Inte så många updates på ett tag så här kommer en lite större update!
Flickvännen slipar instrumentbrädan!
Kompisen slipar till mitt gammla kjolpaket som han ska ha på sin bil...
Plasten släppte i ena kanten av den här så jag slet bort den och plasta nytt.
Jag var tvungen att gå emellan och byta broms belägg på bruksbilen.
Nu har jag plastat om den här. Jag spände över en tygbit med tape och la först ett tunnt lager plast så de skulle stelna. Sen plastade jag med armering på baksidan och ett lager på framsidan som inte hade lagts än när bilden togs.
Dom 3 är kvar att fixa till... Längst fram är luckan till hanskfacket som jag kapade bort mugghållarna i och plastade igen hålet.
Den börjar ta form
Mätarhållarna.. De kommer nog bli bra:D
Nyss plastade med väv.
Mitt konsollen börjar med ta form... Plastar igen askkoppen på baksidan på den...
Faan att man inte har bilen så nära hemmet... Nu har man åkt på feber och grejer och jag håller på att dö av tristress (stavning?) Skulle vart perfekt att kunna gå ut och slipa eller skruva lite med bilen... Men men har man inte garage så har man inte... Men ni kan väl kommentera bilderna och bygget ändå Vad skulle ni vilja se mer av?
Satt o plocka bort dom sista mätarna idag. Har varit i kontakt med ett företag som kanske kan hjälpa mig med dom nya tavlorna. Men om dom ska hjälpa mig så får jag byta font på texten Så jag frågar er vilken som är snyggast av dom här?
Ni får gärna komma med andra förslag än dom jag laggt upp här!
Stor motor i en framhjulsdriven bil är väl inget skoj? Bilen är lite smått trimmad med annan topp och kammar och sen de vanliga öppet filter, sportsystem. Var inne på ett tag att turbokonvertera men blev ändrat eftersom det krävs mycke modifieringar innan den skulle klara en besiktning. Jag var i kontakt med en kille från opel som berättade det här.
Saab_Robin:
Tack så mycket det kan behövas
_Sofie_:
Hehe de hoppas jag det är Gör så. Ju mer som följer desto roligare är de.
Fredrik89:
Tack för den Det lutar mest åt de hållet nu
Tack för alla kommentarer Kul att se att några BÅDE läser och kommenterar!
Ser bra ut. Men jag tycker att du ska plasta ihop skärmbreddarna med kjolpaketet så att det inte blir så tydliga kanter mellan dom om du förstår hur jag menar. Man kanske skulle köra bilen till dig som har så mycket hjälp, så att man kanske kommer nån vart Tar en jäkla tid att göra det mesta på egen hand
Ser bra ut. Men jag tycker att du ska plasta ihop skärmbreddarna med kjolpaketet så att det inte blir så tydliga kanter mellan dom om du förstår hur jag menar. Man kanske skulle köra bilen till dig som har så mycket hjälp, så att man kanske kommer nån vart Tar en jäkla tid att göra det mesta på egen hand
Tackar.. Jaa breddarna kommer plastas ihop med skärmar och kjolpaketet. Om du kollade på den bilden där breddarna är gula så har jag photoshopat den för att få lite ider på hur jag vill ha de... Den är alltså inte breddad än. Hehe mkt hjälp? Min flickvän hjälper till ibland... Det är de ända... Men visst de går betydligt snabbare när man är 2 iallafall. Men jag har långt kvar till slutet än så. Men jag tycker du jobbar på bra med din bil.. Ser ut att gå undan iaf:D