2236
Sök

Nån som vill hjälpa mej tona en bakruta(uppsala-tierps trakten)

277 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
Hejsan

jag undrar om de finns nån vänlig själ som skulle kunna tona min bakruta för en peng? bilen är en Passat -03.
Tänkte om de finns nån i uppsala lr norr om uppsala som skulle vill hjälpa mej. eller om ni vet nån som e duktig så hojta till.

Tack på Förhand!
Henke

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
28 januari 2008
hubbe_36 skrev:
Hejsan

jag undrar om de finns nån vänlig själ som skulle kunna tona min bakruta för en peng? bilen är en Passat -03.
Tänkte om de finns nån i uppsala lr norr om uppsala som skulle vill hjälpa mej. eller om ni vet nån som e duktig så hojta till.

Tack på Förhand!
Henke

Svårt att få till det bra om rutan sitter i bilen hmm men finns ju firmor som gör det bra smile och tror de inte är så dyra..
Kommer dock inte på nån eller ett företag nu.. hmm
mvh kimpa

277 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
ja tycker att de borde ju gå ganska bra för den som kan. Jag skickade ett mail till nån glas firma o dem tog 1500-2000 för bakrutan o de vill inte jag betala. Har hört att några har fått för 500:-/ruta de tycker jag e lagom pris. Men vet inte vilket företag de är som har gjort dem jobben.

men hojta till om du kommer på nå firma som inte är dyr
Senast redigerat av hubbe_36 (29 januari 2008)

2 Inlägg
30 januari 2008
hubbe_36 skrev:
Hejsan

Tack på Förhand!
Henke

yikes

Maskinförare
11 Inlägg
31 januari 2008
Snacka med Per på allehanda glas i Uppsala! Han är grym på solfilm!!

277 Inlägg
1 februari 2008
Trådstartare
skickade iväg ett mail till dem. får se va dem säger. hoppas dem inte tar 2000:- för o tona en ruta

Mångsysslare
546 Inlägg
1 februari 2008
plockar du ur rutan så kommer du förmodligen kunna få ett bra resultat även om du gör det själv men sitter den på plats så skulle jag nog rekomendera dig att lämna in den! Och kolla med så många glasfirmor som möjligt och jämför fins ju hur många som helst! Bara att kolla i telefonkatalogen och börja ringa runt!

Sök